Page 28 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 28

TEST        VOGE

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  DS900X





























































        ενώ συνεργάζεται άψογα με τον 21 ιντσών τροχό,  φάρισμα, ενώ η μέγιστη ροπή των 9,7 kg-mκρατάει
        όταν η άσφαλτος τελειώνει. Ακτινωτοί τροχοί, προ- απασχολημένο το πίσω ελαστικό στις έντονες επι-
        στατευτικές χούφτες και ποδιά κινητήρα, πλαϊνά κά- ταχύνσεις.

        γκελα, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και μεγάλη         Πέρα από το γεγονός ότι αποτελεί τον δυνατότε-
        απόσταση από το έδαφος, στοιχειοθετούν ένα ώρι- ρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει η Voge, πρόκει-
        μο on-offσύνολο έτοιμο να ανταποκριθεί στις χω- ται και για τον πρώτο που υιοθετεί τη λύση του ηλε-
        μάτινες περιπέτειες που θα κληθεί να αντιμετωπί- κτρόγκαζου (Ride-by-Wire), κάτι που σημαίνει ότι
        σει.    Μήλον  της  έριδος  ο  δικύλινδρος  κινητήρας  για πρώτη φορά έχουμε σε μοτοσυκλέτα της Voge
        των 895κ.εκ., ο οποίος είναι καρπός συνεργασίας  riding  modes.  Συγκεκριμένα,  ο  αναβάτης  μπορεί
        με την BMW και είναι ο ίδιος που κατασκευάζει η  να επιλέξει ανάμεσα σε 4 χαρτογραφήσεις Sport,
        Voge για τα F 900R και F 900XR των Γερμανών.Η  Enduro, Street και Rain  προσαρμόζονταςανάλογα
        απόδοση των 95,2 ίππων συνοδεύεται από ραφινα- την απόκριση του γκαζιού.

        ρισμένη λειτουργία και αρέσκεται στο υψηλό στρο-       Ο κινητήρας συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθη-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33