Page 28 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 28
TEST VOGE
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ DS900X
ενώ συνεργάζεται άψογα με τον 21 ιντσών τροχό, φάρισμα, ενώ η μέγιστη ροπή των 9,7 kg-mκρατάει
όταν η άσφαλτος τελειώνει. Ακτινωτοί τροχοί, προ- απασχολημένο το πίσω ελαστικό στις έντονες επι-
στατευτικές χούφτες και ποδιά κινητήρα, πλαϊνά κά- ταχύνσεις.
γκελα, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και μεγάλη Πέρα από το γεγονός ότι αποτελεί τον δυνατότε-
απόσταση από το έδαφος, στοιχειοθετούν ένα ώρι- ρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει η Voge, πρόκει-
μο on-offσύνολο έτοιμο να ανταποκριθεί στις χω- ται και για τον πρώτο που υιοθετεί τη λύση του ηλε-
μάτινες περιπέτειες που θα κληθεί να αντιμετωπί- κτρόγκαζου (Ride-by-Wire), κάτι που σημαίνει ότι
σει. Μήλον της έριδος ο δικύλινδρος κινητήρας για πρώτη φορά έχουμε σε μοτοσυκλέτα της Voge
των 895κ.εκ., ο οποίος είναι καρπός συνεργασίας riding modes. Συγκεκριμένα, ο αναβάτης μπορεί
με την BMW και είναι ο ίδιος που κατασκευάζει η να επιλέξει ανάμεσα σε 4 χαρτογραφήσεις Sport,
Voge για τα F 900R και F 900XR των Γερμανών.Η Enduro, Street και Rain προσαρμόζονταςανάλογα
απόδοση των 95,2 ίππων συνοδεύεται από ραφινα- την απόκριση του γκαζιού.
ρισμένη λειτουργία και αρέσκεται στο υψηλό στρο- Ο κινητήρας συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 28