Page 77 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 77
TEST E-Ride
F9S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι ευκολία στις μανούβρες και το
Το F9S είναι ένα από αυτά με
το τιμόνι να έχει σωστό ύψος παρκάρισμα.
και πλάτος φέρνοντας τα χέ- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Η χρήση που κάναμε ήταν μει-
ρια σε ξεκούραστη θέση. Η σέ- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό κτή και περιελάμβανε δικάβαλες
λα έχει πλούσιο και μαλακό Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι βόλτες, δρόμους με μεγάλη κλί-
Δ.Α.
αφρώδες που θα σου επιτρέ- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δυο ση και κίνηση στον αυτοκινητό-
ψει να εξαντλήσεις την αυτο- αμορτισέρ δρομο με τέρμα «γκάζι». Σε αυτές
νομία χωρίς να νιώσεις κού- Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α. λοιπόν τις μεικτές συνθήκες η αυ-
ραση, αλλά θα χρειαστεί λίγος Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος 220 CBS τονομία κυμάνθηκε κοντά στα 120
Φρένα Π (χλστ.)
Δίσκος 220 CBS
χρόνος προσαρμογής μέχρι να χιλιόμετρα. Οι δυο μπαταρίες των
συνηθίσεις τη μικρή απόστασή της σε σχέση με το 36Ah είναι ταυτόχρονα συνδεδεμένες και δου-
πάτωμα που κάνει τα γόνατα να λυγίζουν λίγο πε- λεύουν παράλληλα, που σημαίνει ότι δεν χρειά-
ρισσότερο από το ιδανικό. Αυτό όμως τη φέρνει ζεται να σταματήσεις και να συνδέσεις τη δεύτε-
και σε χαμηλή απόσταση από το έδαφος κάτι που ρη αν αδειάσει η πρώτη. Φυσικά, το F9S μπορεί
έχει ιδιαίτερη αξία αφού επιτρέπει στα πόδια να να λειτουργήσει και με μια μπαταρία, χωρίς να
πατούν με ασφάλεια και κάνει εύκολη την πρό- επηρεάζονται οι επιδόσεις, στην περίπτωση που
σβαση σε αναβάτες ανεξαρτήτως αναστήματος. χρειαστείς τον χώρο κάτω από τη σέλα, ή μπορείς
Αρκετό χώρο έχει στη διάθεσή του και ο συνε- να αφήσεις τη μια να φορτίζει και να χρησιμοποι-
πιβάτης, αλλά θα θέλαμε τα μαρσπιέ του να ήταν είς την άλλη. Το F9S είναι διαθέσιμο και σε πιο οι-
λίγο πιο πίσω για να μη βρίσκουν στα πόδια του κονομική έκδοση με δυο μπαταρίες χωρητικότη-
αναβάτη. Η θέση του όμως έχει σωστή εργονο- τας 20Ah η κάθε μια, με την αυτονομία να φτάνει
μία και δεν θα αισθανθεί ποτέ στριμωγμένος, ενώ σε αυτή την περίπτωση τα 80 χιλιόμετρα σύμφω-
έχει στη διάθεσή του πρακτικές χειρολαβές. να με την εταιρεία.
Ο χώρος κάτω από τη σέλα καταλαμβάνεται Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται
εξολοκλήρου από τις μπαταρίες, αλλά για την με τηλεσκοπικό πιρούνι και δυο αμορτισέρ που
αποθήκευση αντικειμένων υπάρχει κεντρική βα- μοιάζουν με ρυθμιζόμενα, αλλά δεν είναι. Στα
λίτσα που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και φρένα έχουμε δίσκους εμπρός και πίσω με σύ-
ανοιχτός χώρος στην ποδιά. Εκεί θα βρεις ακό- στημα συνδυασμένης πέδησης που βελτιστοποι-
μα θύρα USB και γάντζο, ενώ το επίπεδο πάτωμα εί το φρενάρισμα.
εκτοξεύει τη δυνατότητα φόρτωσης του F9S. Για
την πληροφόρηση του αναβάτη φροντίζει μια ψη-
φιακή οθόνη με όμορφη μπλε απόχρωση και ευ-
ανάγνωστη γραμματοσειρά.
Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Με στόχο την μείωση των απωλειών και το χα-
μηλό κόστος συντήρησης, ο ηλεκτροκινητήρας
έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του πίσω τροχού.
Αποδίδει 4000 Watt και ο αναβάτης μπορεί να
επιλέξει μεταξύ 3 mode λειτουργίας που διαφο-
ροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού
και δίνουν τελική ταχύτητα 45, 60 και 85 χλμ. / Ευανάγνωστη και με ξεκούραστες για τα
ώρα. Επίσης, διαθέτει όπισθεν για μεγαλύτερη μάτια μπλε αποχρώσεις η ψηφιακή οθόνη.
77 Eπιστροφή στα περιεχόμενα

