Page 50 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 50
TEST Benelli
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ TRK 702
ντήσεις κλήσεων-μηνυμάτων Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι διατομής, φέροντας ξεχωριστό
και με τη λήψη της εφαρμο- τμήμα υποπλαισίου. Η διαχείρι-
γής στο Smartphone, συνδεό- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό ση του βάρους της γίνεται με ευ-
μενοι με Wi-Fi, γίνεται Phone Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις κολία, καθώς η γεωμετρική κατα-
Ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ
Mirroring στην οθόνη μετατρέ- Διαδρομή (χλστ.) 140 νομή είναι 60-40 και τα 232 κιλά
ποντας τη σε πλοηγό. Επίσης, Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις (215 χωρίς υγρά) που έχει πλή-
Μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό KYB
οι διακόπτες των χειριστηρίων χλστ ΑΕ,ΠΕ ρες υγρών, την καθιστούν μια μο-
είναι φωτιζόμενοι και η διπλή Διαδρομή (χλστ.) 45 (154 στον τροχό) τοσικλέτα που δεν θα δυσκολέψει
Φρένα Ε (χλστ.)
2Δ/320, 4Ε, ABS
θύρα USB+Type C, που φέρει, Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 1Ε, ABS σε επιτόπιες μανούβρες, ελιγμούς
βρίσκεται σε άκρως πρακτική και γρήγορη οδήγηση. Στον τομέα
θέση, δίπλα στα όργανα. Το πακέτο των ανέσεων των αναρτήσεων, συναντάμε ένα ανεστραμμένο
μπορεί να συμπληρωθεί, με θερμαινόμενα γκρίπ μπροστινό πιρούνι 50 χιλιοστών, με διαδρομή 140
και σέλα οδηγού αντίστοιχα, με έξτρα κόστος. χιλιοστών άνευ ρυθμίσεων, το οποίο όπως απο-
Κινητήρας δείχθηκε στην πράξη, ότιδεν τις χρειάζεται κιό-
Όλα ξεκινάνε από την καρδιά του μεγαλοπρε- λας, μιας και η οδηγική του συμπεριφορά διάβα-
πή «αιλουροειδή» υδρόψυκτου, τετραβάλβιδου ζε το κάθε τι, πέραν του καλού. Στο πίσω μέρος
και δικύλινδρου κινητήρα Euro5 προδιαγραφών έχει τοποθετηθεί, ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενο χω-
με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, με διπλό σώ- ρίς μοχλικό, ως προς την προφόρτιση ελατηρίου
μα γκαζιού 41 χιλιοστών και σύστημα ανάφλεξης και την απόσβεση επαναφοράς, το όποιο καταλή-
της Bosch MSE 6.0. Η απόδοση των 698 κυβικών γει μέσα στο μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι, με δια-
εκατοστών, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, δρομή 45 χιλιοστά (154 στον τροχό). Ως πρώτη το-
ανέρχεται στους 70 ίππους στις 8.000 στροφές ποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκε η σίγουρη λύση
ανά λεπτό και με ροπή 70Nm στις 6.000 στροφές των Pirelli Angel GT, με διαστάσεις 120/70 εμπρός
ανά λεπτό. Οι 6 σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς από χυτό
ταχυτήτων, θα συνεργαστούν σε καλά επίπεδα, με αλουμίνιο. Μιας και ήρθε η ώρα του Λιονταριού να
τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, για πιο βάλει «φρένο», στα υπόλοιπα αρσενικά της αγέ-
αναίμακτες αλλαγές. Η δύναμη που περνάει όλη λης, οι δύο δίσκοι μπροστά των 320 χιλιοστών με
κάτω στον δρόμο, θα του επιτρέψει να αποφύγει τις τετραέμβολες δαγκάνες και ο ένας δίσκος πί-
οποιαδήποτε απώλεια ισχύος, προσφέροντας ση- σω των 260 χιλιοστών με τη μονοέμβολη δαγκά-
μαντικό προβάδισμα στην κατανάλωση εκτός πό- να, θα ακινητοποιήσουν την TRK βοηθούμενοι από
λης, που κυμαίνεται στα 4,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμε- την άσκηση πίεσης που δέχονται οι ρυθμιζόμενες
τρα και σε μεικτό κύκλο στα 4,7 λίτρα. Ο ήχος της μανέτες. Πατάμε μίζα, φεύγουμε και με το πρώ-
εξάτμισης είναι άκρως εθιστικός στο άκουσμα του, το μέτρο που κάνουμε, η προειδοποιητική ένδειξη
με διάταξη εξαγωγής σωλήνων 2-1-1. Σημαντική καλής λειτουργίας του συστήματος αντιμπλοκαρί-
απουσία στον κόσμο των «πλούσιων» ηλεκτρονι- σματος των τροχών ABS σβήνει, όπου δυστυχώς,
κών συστημάτων, αποτελεί το σύστημα αντιολί- δεν θα μας αφήσει να παίξουμε παραπάνω μαζί
σθησης του πίσω τροχού TCS, μιας και δεν δια- της, μιας και δεν μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την
θέτει η TRK 702, χωρίς όμως να φαίνεται ότι το ευαισθησία του, αλλά ούτε να απενεργοποιηθεί
χρειάζεται κιόλας. έστω στον πίσω τροχό.
Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα Οδηγώντας
Η γερή ραχοκοκαλιά του «Λέοντα», αποτελεί- Η Benelli TRK 702 είναι μία μοτοσικλέτα, που θα
ται από ένα άκαμπτο ατσάλινο πλαίσιο στρόγγυλης αποτελέσει μέρος των καθημερινών υποχρεώσε-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 50

