Page 94 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 94
ΚΡΑΝΟΣ
Η ζελατίνα είναι φιμέ, οπότε καταργεί την ανάγκη γίνεται αντιληπτό στην πράξη ανεξάρτητα από τη δι-
για γυαλιά ηλίου, αλλά δεν καλύπτει όλο το πρόσω- άρκεια των μετακινήσεων. Πολύ πρακτικά είναι τα
πο και αυτό καθιστά το FS-X1 ιδανικό για αστική με- στηρίγματα για γυαλιά οράσεως, αλλά και οι αναμο-
τακίνηση τους καλοκαιρινούς μήνες. Μάλιστα, στην νές για σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Το κλείσιμό του
πάνω θέση «ασφαλίζει», αποτρέποντας έτσι το τυ- γίνεται με μικρομετρική πόρπη με τα λουράκια να κα-
χαίο κατέβασμα σε απότομο τράνταγμα. Μπορεί να λύπτονται από ύφασμα για μεγαλύτερη άνεση, ενώ
έχουμε να κάνουμε με ένα jet κράνος, αλλά δεν στη συσκευασία περιλαμβάνεται πουγκί μεταφοράς.
έχουν γίνει εκπτώσεις στο κομμάτι του εξαερισμού,
οπότε στο πάνω μέρος έχουμε δυο ρομβοειδείς αε-
ραγωγούς που ρυθμίζονται σε 4 θέσεις με τον αέρα
να εισέρχεται από μεταλλικές σήτες και να αποβάλ-
λεται από δυο οπές στα πλαϊνά του κράνους.
Στηρίγματα γυαλιών οράσεως και αναμονές για
ενδοεπικοινωνία
Οι εσωτερικές επενδύσεις είναι ένας τομέας που
έχει βελτιωθεί σημαντικά η FSD και στο FS-X1 εί-
ναι νέας γενιάς και υψηλής ποιότητας, προσφέρο-
ντας την απαραίτητα άνεση. Αν και θα θέλαμε λίγο
περισσότερη ποσότητα αφρώδους υλικού, αυτό δεν Διαθέτει φιμέ ζελατίνα μικρών διαστάσεων
Η εσωτερική επένδυση είναι άνετη και διαθέτει Το γείσο είναι σωστά σχεδιασμένο και δεν
αναμονές για σύστημα ενδοεπικοινωνίας επιβαρύνει τον αυχένα στις υψηλές ταχύτητες
Διακριτικοί αεραγωγοί ρυθμιζόμενοι σε 4 θέσεις. Ο αέρας αποβάλλεται από τα πλαϊνά.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 94