Page 8 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 8

NEWS

                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Vespa: Έφτασε σε αξία το 1 δισεκατομμύριο


               μάρκα  Vespa,  με  παγκόσμια  αναφορά  και  διασταύρωση κινητικότητας, έκφρασης και κουλ-
               αντιληπτή  ως  σύμβολο  τρόπου  ζωής,  έχει  τούρας. Το διαμέτρημα και η επιτυχία των συνερ-
        Η  αποτιμηθεί σε περισσότερα από ένα δισεκα- γασιών της μάρκας μιλούν από μόνα τους.”
        τομμύριο ευρώ (1.079 εκατομμύρια) με αύξηση αξί-        Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του
        ας 19%, σε σύγκριση με την προηγούμενη αποτίμη- εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμο-
        ση (906 εκατομμύρια ευρώ το 2021).                    ποίησε αποδεδειγμένες ιδιόκτητες τεχνικές απο-

          Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας νέας μελέτης για  τίμησης επωνυμίας, ενσωματώνοντας στη χρημα-
        τη Vespa, την οποία ανέθεσε στην Interbrand ο Όμι- τοοικονομική  ανάλυση  πρωτογενή  και  ποσοτικά
        λος  Piaggio  (PIA.MI),  ο  μεγαλύτερος  κατασκευα- δεδομένα που συλλέχθηκαν μέσω μιας παγκόσμι-
        στής σκούτερ και μοτοσυκλετών στην Ευρώπη και  ας έρευνας αγοράς, που πραγματοποιήθηκε σε 10
        ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στον κλάδο. Η  βασικές  αγορές  αναφοράς  για  τη  Vespa  (Ιταλία,
        μελέτη καταδεικνύει την παγκόσμια εμβέλεια της  Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάν-
        Vespa και όσον αφορά την ιδιαιτερότητα, τη σχεδί- δη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία).
        αση, τον τρόπο ζωής και την ψυχαγωγία.                   Τα  αποτελέσματα  των  εις  βάθος  αναλύσεων
          “Συχνά γίνεται κατάχρηση του όρου “εμβληματι- αποκαλύπτουν ότι, στο σύνθετο σενάριο του τρέ-
        κό”, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει άλλος  χοντος μακροοικονομικού πλαισίου, το εμπορικό

        τρόπος για να χαρακτηριστεί αυτή η μάρκα”, λέ- σήμα Vespa λειτουργεί όχι μόνο ως μέσο άμβλυν-
        ει ο Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer  σης του κινδύνου, αλλά και ως γνήσιος επιχειρη-
        της Interbrand.“Η Vespa είναι μια ιστορική μάρκα,  ματικός  επιταχυντής.  Ένα  άλλο  βασικό  στοιχείο
        που όμως εξελίσσεται συνεχώς. Είναι κατ’ ουσία  που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι η ιδιαίτερα θε-
        ιταλική  αλλά  αγαπήθηκε  παγκοσμίως.  Είναι  μία  τική στιγμή που βιώνει ο Όμιλος Piaggio: το 2022
        premium μάρκα, όμως ανοιχτή σε όλους. Το έρ- πέτυχε  εξαιρετικά  αποτελέσματα,  φτάνοντας  το
        γο αποτίμησής όχι μόνο προσδιορίζει σε αριθμούς  ιστορικό ορόσημο των 2 δισ. ευρώ σε κύκλο εργα-
        την επιτυχία αυτής της μάρκας, αλλά  δείχνει ότι η  σιών, με ανάπτυξη +25% σε σύγκριση με το προη-

        Vespa αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της, μία  γούμενο έτος.































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13