Page 40 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 40

TEST        Husqvarna Norden

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  901 Expedition
        εμάς. Εκεί που πηγαίνεις βλέπεις    Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           Οι 6 σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο
        ένα χωματόδρομο και σε πιάνει η                                       ταχυτήτων θα συνεργαστούν σε κα-
        μανία να πας να δεις που οδηγεί,      Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό  λά επίπεδα με τον μονόδρομο συ-
        κατεβαίνεις λύνεις στα γρήγορα      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          μπλέκτη και το Quickshifter για πιο
                                            Ανεστραμμένο πιρούνι WP XPLOR 48
        το παξιμάδι που κρατάει το λάστι-                         χιλ ΑΕ, ΑΣ  γρήγορες  αλλαγές  στα  ανεβάσμα-
                                                                       240
        χο που είναι τοποθετημένο πάνω      Διαδρομή (χλστ.)          Μονό    τα  και  κατεβάσματα  των  σχέσεων.
                                            Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        στο πατητήρι και βγαίνουν τα νύ-    αμορτισέρ χωρίς μοχλικό WP XPLOR      Διανύουμε  την  εποχή  της  γρήγο-
        χια  της  «αρκούδας»  για  να  μην     Διαδρομή (χλστ.)      ΑΕ, ΠΕ   ρης πληροφορίας και των ηλεκτρο-
                                                                       240
        γλιστράνε οι σόλες από τις μπό-     Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/320, 4Ε, ABS  νικών βοηθημάτων και έτσι δεν θα
        τες. Σημαντικό παράγοντα έρχε-      Φρένα Π (χλστ.)   Δ/260, 2Ε, ABS  μπορούσε να λείπει και το ηλεκτρο-
        ται να παίξει και το τιμόνι μεταβλητής διατομής που  νικό γκάζι Ride by Wire, τα 4 διαφορετικά προγράμ-
        είναι ρυθμιζόμενο για να επιτευχθεί η καλύτερη θέ- ματα οδήγησης ( Street, Rain, Offroad, Explorer), η
        ση ώστε να έχουμε πιο σωστό έλεγχο όταν οδηγού- ρύθμιση σε 3 επίπεδα για την λειτουργία του γκαζιού
        με σε όρθια θέση. Η θέση του συνεπιβάτη είναι εξί- και το Traction Control που έχει 9 στάδια ρύθμισης ή
        σου άνετη δίνοντας τη δυνατότητα να κρατιέται από  μπορεί να απενεργοποιηθεί και πλήρως, καθώς συ-

        τις πλαϊνές χειρολαβές και με ικανοποιητικές εργο- νεργάζεται με μονάδα IMU 6 αξόνων συνδυαζόμε-
        νομικές θέσεις γωνίας των ποδιών. Έχει τοποθετηθεί  νη με την κλίση της μοτοσικλέτας. Το πιο σημαντικό
        ψηλότερη ζελατίνα σε σχέση με το απλό Norden, ως  που θα παίξει ρόλο σε καθημερινό επίπεδο, είτε για
        προς την επίτευξη καλύτερης κάλυψης από τον αέ- βόλτες του Σαββατοκύριακου, είναι η κατανάλωση η
        ρα, καθώς δεν θα ενοχληθείς καθόλου από το στή- οποία θα κυμανθεί σε εκτός πόλης στα 5,3λτ/100χλμ
        θος και πάνω, εκτός αν το ύψος αγγίζει τα 2 μέτρα  και σε μεικτό κύκλο στα 6,3λτ/100χλμ.
        που και εκεί δεν θα υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα, κα-    Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
        θώς και ένα ενδιάμεσο κενό για την αποβολή των         Το κύριο μέρος μιας αρκούδας για να στηρίξει την
        ταλαντώσεων.  Όταν  θα  έρθουν  οι  έντονες  ανησυ- μεγαλεπήβολη μορφή της, είναι τα σκαρί, το λεγόμε-
        χίες για αχαρτογράφητες περιοχές η ενσωματωμέ- νο πλαίσιο στην περίπτωση της μοτοσικλέτας, όπου

        νη βάση GPS θα μας λύσει τα χέρια, διότι η επιλο- εδώ φέρει ένα άκαμπτο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
        γή που μας δίνει η Husqvarna από την TFT οθόνη  χρησιμοποιώντας τον κινητήρα του 901 ως ενεργό
        των 5,3 ιντσών ώστε να συνδεθεί μέσω έξυπνης συ- μέλος. Η διαχείριση του βάρους της γίνεται με ευ-
        σκευής με την εφαρμογή Ride Husqvarna για πλο- κολία, καθώς τα 214,5 κιλά που έχει χωρίς υγρά την
        ήγηση, μουσική και κλήσεις δίνεται με extra κόστος  καθιστούν μία μοτοσικλέτα που δεν θα δυσκολέψει
        των 142,23 ευρώ.                                      σε επιτόπιες μανούβρες και ελιγμούς. Η Husqvarna
          Κινητήρας                                           κατάφερε να πάει στα 270χλστ την απόσταση από το

          Όταν μιλάμε για ψεκασμό, απόδοση και ροπή που  έδαφος τοποθετώντας σε αυτήν την έκδοση αναρ-
        νοιώθεις τέτοιο ρίγος μόνο όταν αντικρίζεις μία αρ- τήσεις τις WP χρησιμοποιώντας το μοντέλο XPLOR
        κούδα,  σου  έρχεται  στο  μυαλό  ο  γνωστός  δικύ- όπου  βρίσκουμε  ένα  πλήρως  ρυθμιζόμενο  μπρο-
        λινδρος  εν  σειρά  κινητήρας  των  889κ.εκ  με  τους  στινό με ανεστραμμένο πιρούνι των 48χλστ και ένα
        105 ίππους στις 8.000 στροφές και ροπή 10,2 στις  πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ χωρίς μοχλι-
        6.500 στροφές που μας συστήθηκε με την KTM 890  κό  που  αυξάνουν  τις  δυνατότητες  του  Norden  για
        Adventure και με μόλις 53,4 κιλά. Επιπλέον έχει το- οδηγική ευχαρίστηση και να μην του στέκεται τίπο-
        ποθετηθεί ένας αισθητήρας (Knock Sensor) για να  τα εμπόδια στο διάβα του. Σε αυτό βέβαια συμβά-
        μας προφυλάξει από κακής ποιότητας βενζίνης και  λουν και οι Ακτινωτοί τροχοί των 21 ιντσών μπροστά
        να αποφευχθεί η μη σωστή λειτουργία του κινητήρα.  και 18 ιντσών πίσω όπου σε συνδυασμό με τα λά-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45