Page 70 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 70

TEST         Zontes M125
                                                         vs Honda PCX 125
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        και πολλά αντικείμενα ακόμα, ενώ      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι HONDA      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι ZONTES
        υπάρχει και ένα ντουλαπάκι στην
        ποδιά. Στο Zontes θα χωρέσει ορι-       Τύπος    Διπλό ατσάλινο σωληνωτό,       Τύπος    Ατσάλινο σωληνωτό

                                                                 κλειστού τύπου
                                                                                                         Πιρούνι
                                                                                 Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        ακά ένα full face κράνος στον φω-     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό                       35 χιλ.
        τιζόμενο χώρο με τα ντουλαπάκια         Διαδρομή (χλστ.)    πιρούνι 31 χλσ  Διαδρομή (χλστ.)        105
                                                                          89
        στην  ποδιά  να  είναι  δυο  σε  αυ-  Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις     Δύο    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Δύο
                                                                                 αμορτισέρ, ΠΕ
        τή  την  περίπτωση.  H  LCD  οθόνη      Διαδρομή (χλστ.)     αμορτισέρ   Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α.
                                                                          95
        του PCX είναι ευανάγνωστη, με τις     Φρένα Ε (χλστ.)  Δ/220 χλστ. 2Ε, ABS  Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/265, 2Ε, ABS
        φωτεινές  ενδείξεις  των  φλας  να    Φρένα Π (χλστ.)        Ταμπούρο    Φρένα Π (χλστ.)   Δ/265, 1Ε, ABS
        είναι  πραγματικά  εντυπωσιακές,                      γίζει τα 12 λίτρα. Αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία
        αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με την έγχρωμη TFT  που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα, όταν τα 8,1 λίτρα
        του M125, η οποία ρυθμίζει αυτόματα την φωτεινό- του Honda δίνουν κοντά στα 340 χιλιόμετρα.
        τητά της, δίνει τη δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω       Σε  επίπεδο  περιφερειακών  το  Μ125  υπερέχει,
        4 interfaces και έχει μέχρι και υπολογιστή ταξιδιού.  κάτι απόλυτα λογικό αν σκεφτούμε ότι προέρχονται
          Κινητήρας - Περιφερειακά                            αυτούσια από το 300άρι αδερφάκι του, που σημαί-

          Τα δυο μοντέλα εφοδιάζονται με μονοκύλινδρους,  νει ότι μπορούν να διαχειριστούν μεγαλύτερες δυ-
        υδρόψυκτους κινητήρες, όμως με 14,6 ίππους εκεί- νάμεις και ταχύτητες. Το τηλεσκοπικό πιρούνι είναι
        νος  του  Zontes  συγκαταλέγεται  ανάμεσα  στους  μεγαλύτερης διαμέτρου σε σχέση με αυτό του PCX
        ισχυρότερους της κατηγορίας, ενώ το Honda ακο- και τα διπλά αμορτισέρ δίνουν τη δυνατότητα ρύθ-
        λουθεί με 12,5. Το Ιαπωνικό μοντέλο όμως αντεπι- μισης της προφόρτισης των ελατηρίων σε 5 θέσεις,
        τίθεται έχοντας traction control, αλλά και σύστημα  στοιχείο  που  απουσιάζει  από  το  Honda.  Στον  το-
        start – stop, αμφότερα με δυνατότητα απενεργο- μέα των φρένων, το Zontes εξοπλίζεται με δίσκους
        ποίησης. Με τη χρήση του η κατανάλωση κυμαίνε- 265 χλστ. εμπρός και πίσω, ενώ ένα πολύ σημαντι-
        ται στα 2,4 λίτρα / 100 χλμ., ενώ το M125 χρειά- κό στοιχείο που σπάνια βλέπουμε σε scooter 125
        στηκε 2,7 σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Μπορεί  κυβικών είναι το δικάναλο ABS, αφού οι περισσό-

        η κατανάλωση του Zontes να είναι λίγο πάνω από  τερες προτάσεις τις αγοράς διαθέτουν CBS ή ABS
        τον μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά το ίδιο συμβαί- μόνο στον εμπρός τροχό, όπως συμβαίνει και με το
        νει και με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ που αγ- PCX που έχει ταμπούρο πίσω.


























        Μεγαλύτερη σε μέγεθος και εντυπωσιακή από πλευράς πληροφόρησης η οθόνη του M125, αφού
        διαθέτει υπολογιστή ταξιδίου και ενδείξεις πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75