Page 63 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 63
TEST Peugeot Metropolis
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ GT 2023
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Eπιδόσεις
Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 4Β, 1ΕΕ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 3,26
Κυβισμός (κ.εκ.) 400 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,5
Απόσταση ακινητοποίησης
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 35,6/7.250 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 45,75
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 38.1/5.750
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 5.3
κλήσεων και μηνυμάτων.
Ο φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από
την σέλα του, είναι ικανός να φιλοξενήσει σακίδιο Ή οθόνη είναι εμπνευσμένη από τα αυτοκίνητα της
Peugeot.
πλάτης, αδιάβροχο εξοπλισμό ή άλλα αντικείμενα
αλλά η έλλειψη βάθους, δεν επιτρέπει την αποθή- Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κι-
κευση κράνους, όπως σε άλλα scooters. Την κατά- νητήρας του Peugeot Metropolis 400 GT αναθε-
σταση σώζει «το πορτ-παγκάζ» το ειδικό ντουλαπάκι ωρήθηκε πετυχαίνοντας, μείωση των τριβών στο
που βρίσκεται στην ουρά του scooter και χωράει το εσωτερικό του και νέα χαρτογράφηση καυσίμου
full face κράνος του αναβάτη. Επιπλέον αποθηκευτι- και ανάφλεξης, έτσι συμμορφώνεται πλήρως με τις
κούς χώρους διαθέτει το εσωτερικό της ποδιάς, έναν Euro5 προδιαγραφές ρύπων. Αποδίδει 35, 6 ίππους
για κινητό τηλέφωνο με θύρα USB και έναν δεύτε- στις 7.250σαλ και 38,1 Nm ροπής στις 5.750σαλ ενώ
ρο, εύκολης πρόσβασης. Η φιμέ, χειροκίνητα ρυθμι- συνδυάζεται με σύστημα Traction Control το οποίο
ζόμενη ζελατίνα (3 θέσεων) φροντίζει για την ανεμο- επιβλέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού και ελέγχει
κάλυψη του αναβάτη, περνώντας τον αέρα πάνω από το ποσοστά ροπής που φτάνει σε αυτόν. Προσφέρει
το κράνος του, μειώνοντας τον θόρυβο σε μεγάλο αυξημένα επίπεδα ασφαλείας, ενώ δίνεται και η επι-
βαθμό. Όμως η λίστα του εξοπλισμού του, συνεχίζε- λογή απενεργοποίησής του από το μενού της οθό-
ται με το σύστημα Anti - Tilting που σταθεροποιεί το νης.
τρίτροχο σε στάση, χωρίς να χρειάζεται ο αναβάτης Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
να τοποθετήσει τα πόδια του στο έδαφος, όταν βρί- Το στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο του Peugeot
σκεται στο φανάρι. Η ενεργοποίησή του γίνεται με δι- Metropolis GT συνεργάζεται εμπρός με σύστημα δύο
ακόπτη τοποθετημένο στα χειριστήρια του τιμονιού, τροχών και οριζόντιο μονό αμορτισέρ, με διπλά ψα-
και απενεργοποιείται με την καταγραφή των πρώτων λίδια και σύστημα διεύθυνσης μέσω ακρόμπαρων,
χιλιομέτρων στο ταχύμετρο. Για την εκκίνηση του κι- ενώ πίσω διαθέτει δύο πλήρως ρυθμιζόμενα αμορ-
νητήρα δεν απαιτείται κλειδί μιας και εφοδιάζεται με τισέρ (αερίου λαδιού). Το σύστημα της πέδησης συν-
σύστημα Keyless. Το χειρόφρενο ενεργοποιείται με δυάζει δύο δίσκους εμπρός με ένα δίσκο πίσω επο-
κουμπί που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι και θα εξυ- πτευόμενα από ABS ενώ το ποδόφρενο επιβραδύνει
πηρετήσει ιδιαίτερα αυτούς που έρχονται από τον συνδυάστηκα και τα τρία δισκόφρενα. Στις μετρήσεις
κόσμο του αυτοκινήτου. Δίπλα του βρίσκεται ο δια- τα φρένα ακινητοποίησαν το scooter από τα 100 χι-
κόπτης των αλάρμ, που ενεργοποιούνται και αυτόμα- λιόμετρα σε μόλις 45,75 μέτρα.
τα όταν το scooter επιβραδύνει απότομα, με ταχύτη- Οδηγώντας
τα μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων την ώρα. Η θέση του αναβάτη του είναι άνετη εξαιτίας της
Κινητήρας μεγάλης, μαλακής σέλας με ρυθμιζόμενο μαξιλαρά-
63 Eπιστροφή στα περιεχόμενα