Page 97 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 97
TEST Yadea
C1S Pro
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι τις εισερχόμενες κλήσεις στο κι-
Άνεση - Εργονομία
Η μονοκόμματη σέλα εί- νητό του.
ναι σχετικά άνετη και αρκε- Τύπος Aτσάλινο Σωληνωτό Κινητήρας – μπαταρία –
τά μεγάλη για να φιλοξενήσει Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Tηλεσκοπικό περιφερειακά
2 άτομα με το χώρο από κάτω Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι 30 χιλ. Το Yadea C1S Pro καταφέρνει
Δ.Α
της να αγγίζει τα 25 λίτρα και Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δυο να ξεχωρίζει και στο τομέα του κι-
μπορεί να χωρέσει ένα κρά- αμορτισέρ νητήρα, αφού είναι τοποθετημέ-
νος jet. Αυτό συμβαίνει γιατί Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α νος στην αριστερή μεριά του πί-
το Yadea C1S Pro έχει ένα συ- Φρένα Ε (χλστ.) 220 σω τροχού, χωρίς όμως να είναι
Φρένα Π (χλστ.)
180
γκριτικό πλεονέκτημα έναντι ενσωματωμένος πάνω του, με την
των ανταγωνιστών.. Οι μπαταρίες είναι τοποθετη- ισχύ να περνάει μέσω γραναζιών. Η απόδοση του
μένες στο πάτωμα. Η γενική στάση του σώματος είναι 6.000W και η ροπή του αγγίζει τα 9,6 κιλά,
είναι όρθια, με το τιμόνι να είναι στην κατάλληλη, δίνοντας την απαραίτητη επιτάχυνση που χρειά-
για την κατηγορία, απόσταση και το ευρύ πάτω- ζεται ο αναβάτης για να κινηθεί με ασφάλεια στο
μα να προσφέρει το κατάλληλο χώρο για τα πέλ- δρόμο, ενώ μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 2 οδη-
ματα. Ωστόσο, η απόστασή του από τη σέλα είναι γικά mode, Εco και Sport. Η τελική του ταχύτητα
μειωμένη, με αποτέλεσμα τα γόνατα των πιο ψη- αγγίζει τα 80 χλμ./ώρα, ενώ χάρη στις δυο 72V-
λών αναβατών να διπλώνουν περισσότερο από 20Ah μπαταρίες, με συνολική χωρητικότητα 2,88
το συνηθισμένο και να χρειάζεται χρόνο για να KWh, μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 80 χιλιόμε-
το συνηθίσουν. Επίσης διαθέτει ένα γάντζο που τρα αυτονομίας, αν ο αναβάτης κινείται συνέχεια
μπορεί να αντέξει έως 3 κιλά, ενώ η ενιαία χειρο- με επιλεγμένο το Εco mode. Η φόρτιση των μπα-
λαβή στο πίσω μέρος σε συνδυασμό με το ευμε- ταριών μπορεί να γίνει είτε πάνω στο scooter, είτε
γέθη μαρσπιέ θα δώσουν την απαραίτητη ασφά- εκτός και χρειάζεται περίπου 2,5 ώρες η κάθε μια
λεια στον συνεπιβάτη. Στο αριστερό μέρος της για να φορτίσει πλήρως, ενώ στα θετικά βάζου-
ποδιάς υπάρχει ένα ντουλαπάκι που θα χωρέ- με το στάνταρ ταχυφορτιστή που δίνεται με την
σει όλα τα μικροαντικείμενα που μπορεί κάποιος αγορά του μοντέλου. Για το ασφαλές φρενάρισμα
να χρειάζεται στις καθημερινές μετακινήσεις του, έχει τοποθετηθεί ένα δισκόφρενο 220 χλσ. μπρο-
ενώ διαθέτει και φωτιζόμενη θύρα usb για φόρ- στά και ένα 180 χλσ. πίσω, που διαθέτουν CBS
τιση συσκευών. Στην άλλη μεριά συναντάμε το και υποστηρίζονται από το σύστημα ανάκτησης e-
keyless κεντρικό διακόπτη, ο οποίος «ενεργοποι- brake. Στο τομέα των αναρτήσεων, το ηλεκτρικό
είται» με το που πλησιάσει ο αναβάτης στα 2 μέ- scooter εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι δι-
τρα το scooter. Mία LCD οθόνη 5 ιντσών με λευ- αμέτρου 30 χιλιοστών και πίσω με 2 ρυθμιζόμε-
κά ψηφία σε μαύρο φόντο έχει αναλάβει το ρόλο να αμορτισέρ, ενώ οι ζάντες 12 ιντσών ντύνονται
του πίνακα οργάνων, όντας ευδιάκριτη ακόμα και
σε έντονη ηλιοφάνεια. Στο κομμάτι της πληρο-
φόρησης συναντάμε ταχύμετρο, χιλιομετρητές,
στάθμη των μπαταριών, επιλεγμένο mode, cruise
control, ένδειξη ισχύος και τα κλασικά LED που
αφορούν φώτα, φλας κτλ. Αξίζει να σημειωθεί
ότι σύντομα θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας το
Yadea app, που μεταξύ άλλων θα επιτρέπει στον
αναβάτη να βλέπει στην οθόνη ειδοποιήσεις για
97 Eπιστροφή στα περιεχόμενα