Page 91 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 91
TEST UM Chill
Classic 125
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι τρο 52,4 χιλ. και διαδρομή 57,8
μα γεννημένο για αστικές με-
τακίνησεις, στο κομμάτι της χιλ., ενώ όρισαν τη συμπίεση στο
άνεσης τα πάει εξαιρετικά. Η Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό 9,2:1. Το μοτέρ είναι γραμμικό και
σέλα αν και μαζεμένη σε δι- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Tηλεσκοπικό ισορροπημένο σε όλο το φάσμα
αστάσεις, θα προσφέρει τον Διαδρομή (χλστ.) Πιρούνι του, αλλά την περισσότερη δύνα-
ΔΑ
απαραίτητο χώρο για 2 άτομα, Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μόνο μη θα την ελευθερώσει στις χα-
με το υλικό της να είναι μπό- Αμορτισέρ μηλές και μεσαίες στροφές, όπου
λικο και να παραμένει φιλική Διαδρομή (χλστ.) ΔΑ και την χρειάζεται περισσότερο ο
προς τους γλουτούς των ανα- Φρένα Ε (χλστ.) Δ190/CBS αναβάτης μέσα στην πόλη, ενώ
Φρένα Π (χλστ.)
Δ200/CBS
βατών. Το ύψος της αγγίζει τα φυσικά συνεργάζεται με κιβώτιο
810 χλστ., καθιστώντας την ψηλή για την κατη- CVT η λειτουργία του οποίου είναι αρκετά στρω-
γορία, αλλά λόγω του λεπτού σχεδιασμού της θα τή. Ένα από τα δυνατά στοιχεία του scooter είναι
επιτρέψει και τους πιο μικρόσωμους αναβάτες να η κατανάλωση, που ακόμα και υπό πίεση δεν θα
πατήσουν με ευκολία στο έδαφος. Ο πίσω επιβά- ξεπεράσει τα 2,8 λτ. /100χλμ., επιτρέποντας στον
της έχει τα απαραίτητα grip για τα χέρια αλλά τα αναβάτη να έχει μια αυτονομία άνω των 200 χλμ.
μαρσπίε τοποθετούν τα πόδια του σε μια κουρα- χάρη στο ρεζερβουάρ των 6 λτ.
στική γωνία, ειδικά αν η απόσταση είναι κάπως Πλαίσιο-Άναρτήσεις – Φρένα
μεγαλύτερη. Το τιμόνι βρίσκεται σε βολικό ύψος Το ατσάλινο πλαίσιο του Chill 125 προσφέρει
για όλα τα αναστήματα, ενώ τα πόδια του αναβά- την απαραίτητη ακαμψία και ανθεκτικότητα στο
τη βρίσκονται σε μια χαλαρή θέση, επιτρέποντας μοντέλο χωρίς να αυξάνει το βάρος του, το οποίο
του να παραμένει ξεκούραστος και μετά από ώρα με υγρά φτάνει τα 102 κιλά. Στο κομμάτι των
πάνω στο scooter. Κάτω από τη σέλα, ο χώρος αναρτήσεων, συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρού-
που υπάρχει επιτρέπει την αποθήκευση ενός jet νι μπροστά και ένα μονό πίσω αμορτισέρ, ενώ για
κράνους και συμπληρώνεται από ένα ντουλαπά- την ακινητοποίηση του μοντέλου έχουν επιστρα-
κι που υπάρχει στην ποδιά, το οποίο θα χωρέσει τευτεί ένα δισκόφρενο 190 χλστ. μπροστά και ένα
μικροαντικείμενα, όπως ένα πορτοφόλι ή γάντια. 200 χλστ. πίσω που διαθέτουν σύστημα συνδυ-
Μοναδικό παράπονο η δυσκολία άμεσης πρό-
σβασης σε αντικείμενα από το ντουλαπάκι, αφού
ανοίγει μόνο με τη χρήση κλειδιού. Ο πίνακας
οργάνων χωρίζεται σε 2 τμήματα, με το αναλογι-
κό στροφόμετρο να κατέχει το μεγαλύτερο μέρος
του, ενώ στη ψηφιακή οθόνη απεικονίζεται η τα-
χύτητα, η ένδειξη βενζίνης, ο χιλιομετρητής και η
τάση της μπαταρίας.
Κινητήρας
Το UM Chill παίρνει κίνηση από έναν μονοκύ-
λινδρο, τετράχρονο κινητήρα 124,6 κυβικών εκα-
τοστών, ο οποίος είναι αερόψυκτος και διαθέτει
ηλεκτρικό ψεκασμό καυσίμου. Η ισχύς του ανέρ-
χεται στους 8,7 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και για
να επιτευχθεί αυτό το νούμερο οι μηχανικοί της Ή ισχύς του κινητήρα των 124,6 κ. εκ. ανέρχεται
στους 8,7 ίππους και ακόμα κι υπό πίεση δεν θα
εταιρείας χρησιμοποίησαν ένα έμβολο με διάμε- ξεπεράσει τα 2,8 λτ. /100χλμ
91 Eπιστροφή στα περιεχόμενα