Page 8 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 8

NEWS
                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Ο CEO της Harley-Davidson αναφέρει τις δυσκολίες της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση
        O
               CEO της Harley-Davidson, Jochen Zeitz, ανέ- ρία και σε έναν ηλεκτροκινητήρα ώστε να μπορεί να
               φερε κατά τη διάρκεια των εορτασμών για τα  φορτίζει γρήγορα και να έχει μεγάλη αυτονομία». Ο
               120 χρόνια της εταιρείας στη Βουδαπέστη, τις  Zeitz δεν μιλάει βεβαίως όντας έξω από το χορό. Η
        δυσκολίες που εμπεριέχονται στην αντιμετώπιση του  Harley-Davidson έχει ήδη μπει στην αγορά των ηλε-
        σχεδιασμού ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, αλλά και γε- κτροκίνητων, έχοντας βγάλει την πρώτη LiveWire το

        νικά τη δυσκολία της μετάβασης, καθώς οι ομάδες  2019. Πλέον αυτό το όνομα εκπροσωπεί ένα ολό-
        σχεδιασμού «παραλύουν» από την έλλειψη διαθέσι- κληρο παρακλάδι της ιστορικής εταιρείας.
        μων χώρων στα ηλεκτρικά μοντέλα.                       Όσο για το μέλλον, αυτό δεν είναι ακόμα ξεκάθα-
          «Δεν είμαστε μια βιομηχανία που πουλάει τρισεκα- ρο. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ο μόνος δρόμος και
        τομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο», είπε μεταξύ άλλων  αυτό το γνωρίζει τόσο ο Zeitz όσο και η υπόλοιπη βι-
        ο Zeitz. «Eίμαστε μια πιο εξειδικευμένη βιομηχανία  ομηχανία.
        στις μοτοσυκλέτες και αυτό κάνει τα πράγματα πιο       «Δεν μπορούμε να επενδύσουμε σε όλες τις τεχνο-
        περίπλοκα. Είναι σχεδόν σαν να είμαστε στην βιομη- λογίες και σε όλες τις υποδομές, το κόστος είναι τε-
        χανία αεροσκαφών».                                    ράστιο», συνέχισε ο Zeitz. “Yπάρχει ήδη η υποδομή
          Ο Zeitz προφανώς αναφέρεται στην δυσκολία να  για την κίνηση με καύσιμα, οπότε αν μπορούμε να το

        επενδύσεις τεράστια ποσά σε μια νέα κατεύθυνση,  επεκτείνουμε αυτό και για το μέλλον...(αναφέρεται
        όταν τα μεγέθη αγοράς (άρα και τα περιθώρια κέρ- στα βιοκαύσιμα). Πρέπει να υπάρχει κάτι που να μπο-
        δους) είναι σημαντικά μικρότερα από ότι, ας πούμε,  ρεί να συμπληρώσει την ηλεκτροκίνηση».
        στην βιομηχανία του αυτοκινήτου.                       «Δεν ξέρουμε ακόμα τι θα γίνει. Μπορεί να υπάρ-
          «Στα αυτοκίνητα τα πράγματα είναι αρκετά πιο εύ- ξει κάποια στιγμή έλλειψη κάποιων πολύτιμων με-
        κολα συγκριτικά, αλλά στις μοτοσυκλέτες έχεις μό- τάλλων (όπως λίθιο) και τότε να μπει δυναμικά στο
        νο 2 τροχούς και έτσι έχεις λιγότερο χώρο ώστε να  παιχνίδι  η  ανακύκλωση.  Οπότε  δεν  μπορούμε  να
        βάλεις όλη αυτή την τεχνολογία σε μια μικρή μπατα- κλείσουμε καμία πόρτα ακόμα».




































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13