Page 18 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 18
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Honda Africa Twin:
Με κομπρέσορα στη νέα γενιά;
ι κινητήρες με μηχανικούς υπερσυμπιεστές των ενώ η λειτουργία του είναι μηχανική, δηλαδή ο
είναι από καιρό διαδεδομένοι στην αυτοκι- αέρας εισαγωγής ρέει μέσω ενός συστήματος από
Ονητοβιομηχανία. Λιγότεροι κραδασμοί, λιγό- τους αεραγωγούς, απευθείας στον συμπιεστή. Δε-
τερες απώλειες τριβής, λιγότερη κατανάλωση και δομένου ότι ο συμπιεστής λειτουργεί με την ταχύτη-
μεγαλύτερη απόδοση. Στις μοτοσυκλέτες δεν ήταν τα του κινητήρα και αποδίδει την ίδια ποσότητα αέ-
δημοφιλής η χρήση κομπρέσορα μέχρι τώρα, αλ- ρα με κάθε περιστροφή, είναι πιο κατάλληλος για
λά η Honda αναπτύσσει έναν σε σειρά δικύλινδρο αύξηση ροπής παρά για απόλυτη ισχύ, ενώ απο-
κινητήρα που βασίζεται στο 1100 Africa Twin και φεύγεται και η καθυστέρηση (lag), που υπάρχει με
όπως μαρτυρούν τα πρώτα σχέδια θα κάνει χρήση τη χρήση τούρμπο. Με αυτή τη λογική, η Honda θέ-
μηχανικού κομπρέσορα. Παρόλο που ο κινητήρας λει να έχει αντίστοιχα νούμερα επιδόσεων με κινη-
εμφανίζεται στο Africa, η ίδια τεχνολογία θα μπο- τήρες του ανταγωνισμού, άνω των 1200 κυβικών,
ρούσε να ισχύσει και στα υπόλοιπα μοντέλα της ενώ ο κυβισμός του δικού της θα παραμείνει στα
Honda με τον ίδιο κινητήρα, όπως το NT, το Rebel 1,084 κ.εκ. Τα σχέδια εμφανίστηκαν το 2019 και
και το Hawk. συνεχώς βελτιώνονται, οπότε δεν είναι απίθανο
Η μονάδα του συμπιεστή βρίσκεται πίσω από εκτός από την Kawasaki, να βγάλει και η Honda μο-
τους κυλίνδρους και πάνω από το κιβώτιο ταχυτή- τοσυκλέτες παραγωγής με τη χρήση κομπρέσορα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 18