Page 24 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 24
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
KTM 890 SMT: Παρουσιάστηκε επίσημα
νέα ΚΤΜ 890 SMT είναι σχεδιασμένη για Όσο για το κομμάτι «supermoto», αυτό αρχικά κα-
να ισορροπεί μεταξύ της άνεσης σε μεγά- λύπτεται από τους τροχούς 17 ιντσών μπροστά και
H λες αποστάσεις και του παιχνιδιού ενός πίσω και στη συνέχεια από τις πλήρως ρυθμιζόμε-
supermotard και πρόκειται να πάρει θέση ανάμεσα νες αναρτήσεις WP APEX, που αποτελούνται από
στα 890 Duke και 890 Adventures. ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 43 χιλιο-
105 ίπποι, anti - hopping σύστημα στών και 180 χιλιοστών διαδρομή εμπρός και πίσω
και 4,6 λτ./100χλμ κατανάλωση μονό αμορτισέρ (ρυθμιζόμενο με προφόρτιση και
H μοτοσυκλέτα αναπτύχτηκε πάνω στη βάση του επαναφορά) επίσης ίδιας διαδρομής. Στο σύστη-
890 Adventure και εφοδιάζεται με τον γνωστό δικύ- μα πέδησης συναντάμε διπλούς δίσκους 320 χιλι-
λινδρο κινητήρα της εταιρείας LC8c 889 κ.εκ, όπου οστών μπροστά με 4πίστονες δαγκάνες και ένα δί-
στο SMT αποδίδει 105 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και σκο 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ
10,2 κιλά ροπή στις 6.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την το σύστημα ΑBS διαθέτει λειτουργία στροφών και
εταιρεία, το κιβώτιο 6 σχέσεων που είναι υπεύθυ- supermoto. Την δυναμική εικόνα κλείνουν η εξά-
νο για τη μετάδοση της ισχύς έχει εφοδιαστεί με τμιση Akrapovic και τα ελαστικά Michelin Power GP
συμπλέκτη εξοπλισμένο με σύστημα anti-hopping πρώτης τοποθέτησης.
που αποτρέπει την αναπήδηση ή την αστάθεια του Rider modes, ρυθμιζόμενο
πίσω τροχού. Υπεύθυνο για την τροφοδοσία του κι- τιμόνι και TFT οθόνη
νητήρα είναι ένα ρεζερβουάρ 18,8 λίτρων, ενώ η Υπάρχουν επίσης τέσσερις λειτουργίες οδήγη-
μέση κατανάλωση σύμφωνα με την KTM δεν θα ξε- σης με τις 3 ( Rain, Street και Sport) να τις βρί-
περνάει τα 4,6 λτ./100χλμ. Μάλιστα το ρεζερβουάρ σκουμε στο βασικό εξοπλισμό και την τέταρτη να
έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να «αναγκά- είναι η προαιρετική Track που επιτρέπει στο ανα-
ζει» τον αναβάτη να κάθεται πιο μπροστά για να ρί- βάτη να ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού και το
χνει περισσότερο φορτίο στο εμπρός μέρος. traction control σε 10 επίπεδα. Επίσης στο προ-
17αρηδες τροχοί και WP APEX αναρτήσεις αιρετικό εξοπλισμό συναντάμε θερμαινόμενα grip,
Quickshifter+ cruise control και άλλα.
Στο κομμάτι της εργονομίας, η KTM
έχει τοποθετήσει στο 890 SMT ρυθμι-
ζόμενο τιμόνι που μπορεί να «κάτσει»
σε 6 διαφορετικές θέσεις σε μια δια-
δρομή 30 χιλιοστών, ενώ το πλαίσιο ο
χωροδικτύωμα είναι κατασκευασμένο
από χρώμιο, μολυβδαίνιο, χάλυβα και
έχει βαφτεί με ειδικό πούδρα. Τέλος ο
οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες
πληροφορίες από μια έγχρωμη οθόνη
TFT πέντε ιντσών που είναι ανθεκτι-
κή στο έντονο φως και τις γρατσουνιές
και μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 24