Page 58 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 58

TEST         Voge

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SR4 MAX
        τυπα  των  μοτοσυκλετών  της  Voge,  κάτι  που  το  τη και SR4 στα καθημερινά δρομολόγια. Κάθεσαι
        τοποθετεί  στην  κατηγορία  Premium.  Το  στιβα- ξαπλωτός μέσα στο scooter χάρη στις κεκλιμένες
        ρό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με  πλατφόρμες οι οποίες έχουν προεκταθεί στο βά-
        ένα αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι και το απο- θος του φέρινγκ και σε συνδυασμό με την αφράτη
        τέλεσμα εγγυάται την καλύτερη δυνατή ακαμψία  σέλα και το μαξιλαράκι υποστήριξης της πλάτης,
        με  άμεσο  όφελος  στην  οδική  συμπεριφορά  και  παραμένεις    άνετος  και  ξεκούραστος  σε  τέτοιο

        στην ασφάλεια. Οι αναρτήσεις είναι της ιαπωνικής  βαθμό  που  ακόμα  και  μεγαλύτερες  ταξιδιωτικές
        Kayaba και αποτελούνται από ένα πιρούνι 35χιλι- αποστάσεις δεν θα αποτελέσουν πρόβλημα. Μάλι-
        οστών με διαδρομή 110 χιλιοστών, καθώς και δύο  στα το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 775 χιλιοστά
        αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου  από το έδαφος, για εύκολη πρόσβαση ακόμα και
        5 θέσεων που παρέχουν διαδρομή 112 mm έως  μικρόσωμων  αναβατών,  ενώ  προστασία  από  την
        τον  πίσω  τροχό.  Για  τα  φρένα  χρησιμοποιούνται  αεροδυναμική ζελατίνα βρίσκεται σε πολύ υψηλό
        εξαρτήματα της ισπανικής J.Juan, που ενσωματώ- επίπεδο, με τη δυνατότητα ρύθμισής της να εξυπη-
        θηκε πρόσφατα στον όμιλο Brembo. Μπροστά συ- ρετεί κάθε σωματότυπο. Αντίστοιχα ο συνεπιβάτης

        ναντάμε διπλά δισκόφρενα 265 χιλιοστών με δύο  έχει ένα μεγάλο τμήμα σέλας στη διάθεση του, κα-
        ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες, ενώ  θώς και πρακτικά πατάκια που στηρίζουν ολόκληρο
        ένας τρίτος δίσκος ίδιας διαμέτρου με μονοπίστο- το πέλμα του. Στην πόλη και σε συνθήκες ασφυκτι-
        νη δαγκάνα έχει τοποθετηθεί στον πίσω τροχό. Το  κής κίνησης, το Voge SR4 εκτελεί άμεσα και χωρίς
        σύστημα πέδησης ολοκληρώνει το δικάναλο σύ- δισταγμό τις εντολές του αναβάτη όταν αυτός επι-
        στημα ABS της Continental.  Οι τροχοί 15 και 14  χειρεί ελιγμούς και εναλλαγές κατευθύνσεων. Οι
        ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα, είναι τυλιγ- σχεδόν 30 ίπποι μεταφράζονται σε γρήγορες επι-
        μένοι με ελαστικά Pirelli Angel Scooter.              ταχύνσεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, χάρη και
          Στο δρόμο                           Εξοπλισμός - τιμή                στο  άμεσο  σύστημα  μετάδοσης,
          Scooter  GT  σημαίνει  κάλυψη                                        ενώ το μοτέρ χαρακτηρίζεται από
                                                                         l/8
        μεγάλων  αποστάσεων  και  στην        ABS / Ρυθμ.               l/l    απουσία κραδασμών και ραφινά-
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
        περίπτωση του SR4 Max αυτό με-        Στροφόμετρο                  l   τη  λειτουργία.  Ο  κινητήρας  απο-
        ταφράζεται  σε  μελετημένη  ερ-       Immobilizer                  l   δίδει  μεστά  και  καλύπτει  αρκε-
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                           l
        γονομία  και  χρήση  κορυφαίων        Μερικός χιλιομετρητής        l   τά ζωηρά το φάσμα 40- 100 χλμ./
        υλικών.  Η  θέση  οδήγησης  δια-      Ένδειξη βενζίνης             l   ώρα, χωρίς κομπιάσματα και κρα-
                                              Δείκτης θερμοκρασίας
        μορφώνει  μια  εκπληκτική  σχέση      Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   δασμούς αλλά με απόλυτα γραμ-
                                                                           l
        συνύπαρξης ανάμεσα σε αναβά-          Ζελατίνα / Ρυθμ.           l/8   μική λειτουργία ακόμα και κοντά
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/8
                                              Πλάγιο σταντ                 l   στην  τελική  των  140+χλμ./ώρα.
                                              Κεντρικό σταντ               l   Ενδεικτικά, οι χρόνοι για το 0-100
                                              Χειρολαβές / Σχάρα         l/8   και 50-100 είναι 9,8 και 7 δευτε-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     ρόλεπτα αντίστοιχα. Η μεγάλη με-
                                                -: δε διατίθεται               τωπική επιφάνεια με τη ψηλή ζε-
                                                                               λατίνα και ο GT σχεδιασμός με τα
                                                              φαρδιά πλαϊνά τμήμα, προσφέρουν επαρκή κάλυ-
                                                              ψη από αέρα, κρύο, βροχή και μεγαλώνουν τη λίστα
                                                              των  δυνατοτήτων του, όταν το SR4 βρεθεί εκτός

              PHOTO GALLERY                                   των αστικών τειχών. Το στιβαρό πλαίσιο χαρίζει στα-
                                                              θερότητα και υψηλή ποιότητα κύλισης όταν η 7αρα

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63