Page 73 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 73

TEST        SWM
                                                         SIX6 500
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        πίστονη  δαγκάνα  και  ένας  220  χιλιοστών  πίσω  μο του. Τα επίπεδα πρόσφυσης των ελαστικών σε
        με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ δεν θα μπορού- συνδυασμό  με  τα  ψηλά  τοποθετημένα  μαρσπιέ
        σε να απουσιάζει το ABS. Οι επιλογή των ακτι- επιτρέπουν μεγάλες κλίσεις σε καλής ποιότητας
        νωτών τροχών ήταν μονόδρομος ώστε να επιτευ- άσφαλτο.  Σε  υψηλές  ταχύτητες  παρατηρήσαμε
        χθεί το επιθυμητό αισθητικό αποτέλεσμα, ενώ οι  κάποιες ταλαντώσεις, αλλά αν θέλεις να στρίβεις
        19 ίντσες εμπρός προσθέτουν πόντους στις εκτός  με τριψήφια νούμερα στο κοντέρ, δεν θα επιλέ-
        δρόμου δυνατότητες, οι οποίες ενισχύονται από  ξεις κάποιο ρετρό scrambler.

        τα μεικτής χρήσης ελαστικά Pirelli MT60.               Το SIX6 500 δεν μένει μόνο στα λόγια και στα
          Στο δρόμο                                           τεχνικά  χαρακτηριστικά,  αφού  όχι  μόνο  μπαίνει
          Το SIX6 500 σε κερδίζει με την πρώτη ματιά και  στο χώμα, αλλά κινείται με χαρακτηριστική άνεση
        ανυπομονείς να βρεθείς στη σέλα του. Η ευχρη- και ευκολία στα πατημένα κομμάτια και θα επι-
        στία και η ευκολία χειρισμών γίνεται άμεσα αντι- τρέψει ακόμα και στον αρχάριο να κάνει τα πρώ-
        ληπτή  και  οι  αλλαγές  κατεύθυνσης  πραγματο- τα του βήματα με ασφάλεια και να εξερευνήσει
        ποιούνται χωρίς κόπο θυμίζοντας μοτοσυκλέτες  νέους  μοτοσυκλετιστικούς  ορίζοντες.  Οι  αναρ-
        μικρότερου  κυβισμού.  Ο  γραμμικός  κινητήρας  τήσεις κάνουν και εκτός δρόμου εξαιρετική δου-

        ανεβάζει  πρόθυμα  στροφές  και  σε  συνδυασμό  λειά  εμπνέοντας  εμπιστοσύνη  και  πληροφορώ-
        με το κοντής κλιμάκωσης κιβώτιο, χαρίζει άκρως  ντας με ακρίβεια για το τι κάνουν οι τροχοί. Στο
        ικανοποιητικές επιδόσεις στο όμορφο scrambler.  ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα φρένα που
        Οι  αλλαγές  ταχυτήτων  γίνονται  αβίαστα  με  το  χαρακτηρίζονται  από  υψηλή  προοδευτικότητα,
        κούμπωμά τους να είναι σαφές και θετικό, ενώ  αλλά θέλουν αρκετή πίεση για να δείξουν τη δύ-
        όπως αναφέραμε ήδη, απολαμβάνεις τα σκασίμα- ναμή τους. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρει-
        τα από τις εξατμίσεις σε κάθε κατέβασμα ή κλεί- άζονται 48 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα
        σιμο του γκαζιού.  Σύμφωνα με τις μετρήσεις που  100 χλμ./ώρα με την επέμβαση του ABS να είναι
        πραγματοποιήσαμε, τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από  διακριτική.

        στάση έρχονται σε 7,5 δευτερόλεπτα ενώ αν επι-
        μείνεις στο γκάζι θα φτάσει τα 145 πραγματικά χι-
        λιόμετρα. Πάνω από τις 6.000 σ.α.λ εμφανίζονται
        κάποιο κραδασμοί από τον κινητήρα, αλλά είναι
        φυσιολογικό καθώς έχουμε να κάνουμε με έναν
        μεγάλο μονοκύλινδρο.
          Εντός αστικού ιστού εκτιμήσαμε ιδιαίτερα το κα-

        λό ζύγισμα του SIX6 500  και την ακρίβεια του
        ηλεκτρονικού  ψεκασμού  που  σου  επιτρέπουν
        να  ελίσσεσαι  με  άνεση  ανάμεσα  στα  αυτοκίνη-
        τα ακόμα και με πολύ χαμηλές ταχύτητες. Το μι-
        κρό κόψιμο του τιμονιού μπορεί να γίνει αιτία να
        εγκλωβιστείς κάπου, αλλά αυτό είναι σπάνιο φαι-
        νόμενο και θα γίνει αισθητό κυρίως στις μανού-
        βρες. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες προς το
        μαλακό και απορροφούν με άνεση τις ανωμαλί-
        ες του οδοστρώματος με τον 19άρη εμπρός τρο-          Τα δυο τελικά παράγουν απολαυστικά σκασίματα

        χό να καταπίνει με ευκολία ότι βρεθεί στο δρό- στο κλείσιμο του γκαζιού.

                                               73   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78