Page 6 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 6
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Ducati Panigale V4 R 2023 – Η ισχυρότερη Ducati της ιστορίας
Ducati Panigale V4 R 2023 ξεφεύγει σε δε- Pit Limiter. Παράλληλα, ο αισθητήρας του γκαζιού
δομένα παρεχόμενης ισχύος, κάνοντας πολ- είναι νέος, εξαφανίζοντας τους «τζόγους» και εκμη-
Η λές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του παρελ- δενίζοντας την νεκρή διαδρομή, για καλύτερο έλεγ-
θόντος να ζηλεύουν. Ο κινητήρας V4 έχει κυβισμό χο του γκαζιού σε όλες τις συνθήκες. Στην ίδια φι-
998 κ.εκ. φτάνει σε ρυθμούς περιστροφής που αγ- λοσοφία πλαισίου «Front Frame» της Panigale V4
γίζουν τις 16.500 στροφές ανά λεπτό (κόφτης), ενώ 2023, η Panigale V4 R εξοπλίζεται με μηχανικά
αποδίδει 218 ίππους στις 15.000 σ.α.λ. παραμένο- ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ohlins, εμπρός και πίσω.
ντας εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro 5! O Το πιρούνι είναι της σειράς NΡΧ και είναι πεπιεσμέ-
κινητήρας φέρει πολλά υπερεξελιγμένα εξαρτήματα νου τύπου, με αύξηση της διαδρομής κατά 5 χιλιο-
στο εσωτερικό του, όπως τις «τρυπημένες» μπιέλες στά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το
τιτανίου για καλύτερη λίπανση, τα πιστόνια με επί- αμορτισέρ TTX36 πίσω είναι μακρύτερο κατά 4 χι-
στρωση DLC στις φούστες, νέους εκκεντροφόρους λιοστά. Ως αποτέλεσμα, το πίσω μέρος της μοτοσυ-
εισαγωγής και νέο ξηρό συμπλέκτη. Παράλληλα, το κλέτας είναι ανυψωμένο κατά 20 χιλιοστά, για υψη-
σασμάν έχει πλέον νέες σχέσεις, όμοιες με αυτές της λότερο κέντρο βάρους και ευκολότερες αλλαγές
αγωνιστικής Panigale των WSBK. Για όσους θέλουν κατεύθυνσης. Ακόμα, το ελατήριο του πίσω αμορ-
να απολαύσουν όλα τα 240,5 άλογα που υπόσχε- τισέρ είναι ελαφρώς μαλακότερο. Η Ducati έκανε
ται η Ducati, θα πρέπει να εξοπλίσουν το Panigale επεμβάσεις και στα αεροδυναμικά της Panigale V4
V4 R με την αγωνιστική εξάτμιση, αλλά και με το ει- R, αφού με ανασχεδιασμό στα πτερύγια, η Ducati
δικό λάδι που η Ducati ανέπτυξε σε συνεργασία με διατήρησε την κάθετη δύναμη της Panigale V4 R,
την Shell και το αγωνιστικό τμήμα Ducati Corse. Το με μικρότερα αλλά και λεπτότερα πτερύγια. Πα-
νέο αυτό λιπαντικό συμβάλλει στην μείωση των τρι- ράλληλα, οι εξαγωγείς αέρα στο χαμηλότερο τμή-
βών κατά 10% περαιτέρω, επιτρέποντας την απε- μα των fairing έχει ανασχεδιαστεί, για πιο σταθερή
λευθέρωση 3,5 ίππων περισσότερων, για την επί- ψύξη του κινητήρα στην πίστα, ενώ έχει υιοθετηθεί
τευξη της πλήρους ισχύος. και ειδικός αεραγωγός ψύξης του αισθητήρα του
Για αποκλειστική χρήση εντός πίστας, η Ducati δι- Quickshifter.
αθέτει και το σύστημα ελέγχου πρό-
σφυσης DTC EVO 3, ρυθμισμένο κα-
τάλληλα για ελαστικά slick και βρόχινα
πίστας, το οποίο αντικαθιστά την Street
riding mode με έναν νέο χάρτη λει-
τουργίας κατάλληλο για βρεγμένες επι-
φάνειες, επιτρέπει την ενεργοποίηση
του πίσω φαναριού σε διακεκομμένη
λειτουργία για αγώνες στο βρεγμένο,
ενώ παράλληλα επιτρέπει την χρήση
περιοριστή ταχύτητας στα Pits, με τον
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 6