Page 6 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 6

NEWS




          l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ

        Ducati Panigale V4 R 2023 – Η ισχυρότερη Ducati της ιστορίας



               Ducati Panigale V4 R 2023 ξεφεύγει σε δε- Pit Limiter. Παράλληλα, ο αισθητήρας του γκαζιού

               δομένα παρεχόμενης ισχύος, κάνοντας πολ- είναι νέος, εξαφανίζοντας τους «τζόγους» και εκμη-
        Η λές  αγωνιστικές  μοτοσυκλέτες  του  παρελ- δενίζοντας την νεκρή διαδρομή, για καλύτερο έλεγ-
        θόντος να ζηλεύουν. Ο κινητήρας V4 έχει κυβισμό  χο του γκαζιού σε όλες τις συνθήκες. Στην ίδια φι-
        998 κ.εκ. φτάνει σε ρυθμούς περιστροφής που αγ- λοσοφία πλαισίου «Front Frame» της Panigale V4
        γίζουν τις 16.500 στροφές ανά λεπτό (κόφτης), ενώ  2023,  η  Panigale  V4  R  εξοπλίζεται  με  μηχανικά
        αποδίδει 218 ίππους στις 15.000 σ.α.λ. παραμένο- ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ohlins, εμπρός και πίσω.
        ντας εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro 5! O  Το πιρούνι είναι της σειράς NΡΧ και είναι πεπιεσμέ-

        κινητήρας φέρει πολλά υπερεξελιγμένα εξαρτήματα  νου τύπου, με αύξηση της διαδρομής κατά 5 χιλιο-
        στο εσωτερικό του, όπως τις «τρυπημένες» μπιέλες  στά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το
        τιτανίου για καλύτερη λίπανση, τα πιστόνια με επί- αμορτισέρ TTX36 πίσω είναι μακρύτερο κατά 4 χι-
        στρωση DLC στις φούστες, νέους εκκεντροφόρους  λιοστά. Ως αποτέλεσμα, το πίσω μέρος της μοτοσυ-
        εισαγωγής και νέο ξηρό συμπλέκτη. Παράλληλα, το  κλέτας είναι ανυψωμένο κατά 20 χιλιοστά, για υψη-
        σασμάν έχει πλέον νέες σχέσεις, όμοιες με αυτές της  λότερο  κέντρο  βάρους  και  ευκολότερες  αλλαγές
        αγωνιστικής Panigale των WSBK. Για όσους θέλουν  κατεύθυνσης. Ακόμα, το ελατήριο του πίσω αμορ-
        να απολαύσουν όλα τα 240,5 άλογα που υπόσχε- τισέρ είναι ελαφρώς μαλακότερο. Η Ducati έκανε
        ται η Ducati, θα πρέπει να εξοπλίσουν το Panigale  επεμβάσεις και στα αεροδυναμικά της Panigale V4
        V4 R με την αγωνιστική εξάτμιση, αλλά και με το ει- R, αφού με ανασχεδιασμό στα πτερύγια, η Ducati

        δικό λάδι που η Ducati ανέπτυξε σε συνεργασία με  διατήρησε την κάθετη δύναμη της Panigale V4 R,
        την Shell και το αγωνιστικό τμήμα Ducati Corse. Το  με  μικρότερα  αλλά  και  λεπτότερα  πτερύγια.  Πα-
        νέο αυτό λιπαντικό συμβάλλει στην μείωση των τρι- ράλληλα, οι εξαγωγείς αέρα στο χαμηλότερο τμή-
        βών κατά 10% περαιτέρω, επιτρέποντας την απε- μα των fairing έχει ανασχεδιαστεί, για πιο σταθερή
        λευθέρωση 3,5 ίππων περισσότερων, για την επί- ψύξη του κινητήρα στην πίστα, ενώ έχει υιοθετηθεί
        τευξη της πλήρους ισχύος.                             και ειδικός αεραγωγός ψύξης του αισθητήρα του
          Για αποκλειστική χρήση εντός πίστας, η Ducati δι- Quickshifter.
        αθέτει  και  το  σύστημα  ελέγχου  πρό-

        σφυσης  DTC  EVO  3,  ρυθμισμένο  κα-
        τάλληλα για ελαστικά slick και βρόχινα
        πίστας, το οποίο αντικαθιστά την Street
        riding  mode  με  έναν  νέο  χάρτη  λει-
        τουργίας κατάλληλο για βρεγμένες επι-
        φάνειες,  επιτρέπει  την  ενεργοποίηση
        του  πίσω  φαναριού  σε  διακεκομμένη
        λειτουργία  για  αγώνες  στο  βρεγμένο,
        ενώ  παράλληλα  επιτρέπει  την  χρήση
        περιοριστή ταχύτητας στα Pits, με τον

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11