Page 12 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 12

NEWS

                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
                         Νέες BMW M 1000 RR





                              και M 1000 R 2023





              ια  το  2023  το  superbike
              συνεχίζει  να  εφοδιάζε-
        Γται  με  τον  εν  σειρά  τε-
        τρακύλινδρο κινητήρα των 999
        κυβικών, αλλά έχει δεχθεί ση-
        μαντικές  βελτιώσεις  που  φυσι-
        κά στοχεύουν στις απόλυτες επι-

        δόσεις σε περιβάλλον πίστας. Οι
        βαλβίδες  τιτανίου  και  η  τεχνο-
        λογία  BMW  ShiftCam  παραμέ-
        νουν,  αλλά  πλέον  έχουμε  πιο
        μακριές  και  ελαφρύτερες  μπιέ-
        λες  τιτανίου  της  Pankl  για  μει-
        ωμένες  τριβές  και  χαμηλότε-
        ρο βάρος. Το αποτέλεσμα είναι
        205 ίπποι στις 13.000 σ.α.λ και 11,4 kgm ροπής στις  υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, θερμαινόμενα
        11.000 σ.α.λ. Το κοστούμι του M 1000 RR είναι κα- γκριπ και περιοριστή ταχύτητας για το pit lane. Δι-

        τασκευασμένο από ανθρακονήματα και έχει νέα αε- αθέσιμο θα υπάρχει και το πακέτο M Competition
        ροδυναμικά βοηθήματα με στόχο τη μεγαλύτερη τε- που περιλαμβάνει διάφορα εξαρτήματα από ανθρα-
        λική ταχύτητα και τη βελτιωμένη σταθερότητα στις  κονήματα και αλουμίνιο, ελαφρύτερο ψαλίδι, χρο-
        στροφές. Πιο συγκεκριμένα τα φτεράκια παράγουν  νόμετρο, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και ενισχυμέ-
        4 κιλά κάθετης δύναμης στα 150 χλμ. / ώρα, η οποία  νη αλυσίδα. Η Μ 1000 RR μπορεί να προτιμάει την
        φτάνει τα 22,5 κιλά στα 300 χλμ. / ώρα. Εκτός από το  πίστα, αλλά η Μ 1000 R φέρνει όλο αυτό το αγωνι-
        φέρινγκ, κατασκευασμένα από ανθρακονήματα είναι  στικό DNA στο δρόμο. Η ισχύς της hyper naked ανα-

        οι τροχοί και τα φτερά των τροχών με το συνολικό  κοινώνεται επίσης στους 205 ίππους, αλλά κορυφώ-
        βάρος της μοτοσυκλέτας γεμάτη, να ανακοινώνεται  νεται λίγο πιο ψηλά στις 13.500 σ.α.λ., ενώ έχουμε
        στα 191 κιλά.  Δεν ήταν μόνο οι απόλυτες επιδό- πιο κοντή τετάρτη, πέμπτη και έκτη σχέση και πίσω
        σεις το ζητούμενο, οπότε έχουμε επανασχεδιασμέ- γρανάζι 47 δοντιών. Οι τροχοί του είναι αλουμινίου
        νη ουρά και νέα σέλα, ενώ σε επίπεδο ηλεκτρονικών  και οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, αλλά
        υπάρχουν 7 riding modes, 2 προφίλ γκαζιού, 3 επί- όχι ηλεκτρονικές σαν της M 1000 RR. Και εδώ έχου-
        πεδα φρένου κινητήρα και IMU έξι αξόνων η οποία  με πακέτο M Competition που περιλαμβάνει carbon
        συνεργάζεται  με  το  cornering  traction  control  και  τροχούς, χρονόμετρο, κομμάτια από ανθρακονήμα-
        το σύστημα ελέγχου της σούζας. Επίσης, η BMW M  τα και αλουμίνιο και κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη.
        1000 RR εξοπλίζεται με quickshifter που δουλεύει  Αναμένουμε νεότερα σχετικά με τη διαθεσιμότητα

        στα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα, launch control,  και τις τιμές των μοντέλων.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17