Page 6 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 6

NEWS

                                                    l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Ο CEO της Harley-Davidson αναφέρει



        τις δυσκολίες της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση




               CEO  της  Harley-Davidson,  Jochen  Zeitz,  βάλεις όλη αυτή την τεχνολογία σε μια μικρή μπα-
               ανέφερε κατά τη διάρκεια των εορτασμών  ταρία και σε έναν ηλεκτροκινητήρα ώστε να μπο-
        O  για τα 120 χρόνια της εταιρείας στη Βουδα- ρεί να φορτίζει γρήγορα και να έχει μεγάλη αυτο-
        πέστη, τις δυσκολίες που εμπεριέχονται στην αντι- νομία».
        μετώπιση του σχεδιασμού ηλεκτρικών μοτοσυκλε-          Ο Zeitz δεν μιλάει βεβαίως όντας έξω από το χο-
        τών, αλλά και γενικά τη δυσκολία της μετάβασης,  ρό. Η Harley-Davidson έχει ήδη μπει στην αγορά
        καθώς  οι  ομάδες  σχεδιασμού  «παραλύουν»  από  των  ηλεκτροκίνητων,  έχοντας  βγάλει  την  πρώτη
        την έλλειψη διαθέσιμων χώρων στα ηλεκτρικά μο- LiveWire το 2019. Πλέον αυτό το όνομα εκπροσω-

        ντέλα.                                                πεί ένα ολόκληρο παρακλάδι της ιστορικής εταιρεί-
          «Δεν είμαστε μια βιομηχανία που πουλάει τρισε- ας.
        κατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο», είπε μεταξύ άλ-       Όσο για το μέλλον, αυτό δεν είναι ακόμα ξεκάθα-
        λων ο Zeitz. «Eίμαστε μια πιο εξειδικευμένη βιομη- ρο. Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι ο μόνος δρόμος και
        χανία στις μοτοσυκλέτες και αυτό κάνει τα πράγματα  αυτό το γνωρίζει τόσο ο Zeitz όσο και η υπόλοιπη
        πιο περίπλοκα. Είναι σχεδόν σαν να είμαστε στην  βιομηχανία.
        βιομηχανία αεροσκαφών».                                «Δεν μπορούμε να επενδύσουμε σε όλες τις τε-
          Ο Zeitz προφανώς αναφέρεται στην δυσκολία να  χνολογίες και σε όλες τις υποδομές, το κόστος είναι
        επενδύσεις τεράστια ποσά σε μια νέα κατεύθυνση,  τεράστιο», συνέχισε ο Zeitz. “Yπάρχει ήδη η υποδο-
        όταν τα μεγέθη αγοράς (άρα και τα περιθώρια κέρ- μή για την κίνηση με καύσιμα, οπότε αν μπορούμε

        δους) είναι σημαντικά μικρότερα από ότι, ας πούμε,  να το επεκτείνουμε αυτό και για το μέλλον...(ανα-
        στην βιομηχανία του αυτοκινήτου.                      φέρεται στα βιοκαύσιμα). Πρέπει να υπάρχει κάτι
          «Στα αυτοκίνητα τα πράγματα είναι αρκετά πιο εύ- που να μπορεί να συμπληρώσει την ηλεκτροκίνη-
        κολα συγκριτικά, αλλά στις μοτοσυκλέτες έχεις μό- ση».
        νο 2 τροχούς και έτσι έχεις λιγότερο χώρο ώστε να      «Δεν ξέρουμε ακόμα τι θα γίνει. Μπορεί να υπάρ-
                                                                              ξει κάποια στιγμή έλλειψη κάποιων
                                                                              πολύτιμων μετάλλων (όπως λίθιο)
                                                                              και τότε να μπει δυναμικά στο παι-

                                                                              χνίδι  η  ανακύκλωση.  Οπότε  δεν
                                                                              μπορούμε  να  κλείσουμε  καμία
                                                                              πόρτα ακόμα».
                                                                                «Σύμφωνα με την δική μου οπτι-
                                                                              κή, πήραμε την απόφαση να επεν-
                                                                              δύσουμε στην ηλεκτροκίνηση, αλ-
                                                                              λά δεν αποκλείουμε τίποτα, ειδικά
                                                                              αν υπάρχει κάποιος τρόπος να συ-
                                                                              νεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τον
                                                                              κινητήρα εσωτερικής καύσης».

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11