Page 44 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 44

Honda Vision 110

















































        πίσω αντίστοιχα, με τις αναρτήσεις να αποτελούνται  σύστημα Start-Stop χρησιμοποιεί την γεννήτρια
        από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και μονό αμορτι- ως μοτέρ, ενώ στις στάσεις και εκκινήσεις που θα

        σέρ πίσω. Στα φρένα, συναντάμε έναν δίσκο 220 χι- συναντήσεις στην πόλη, η εκκίνηση του κινητή-
        λιοστών εμπρός και ένα ταμπούρο 130 χιλιοστών  ρα είναι ταχύτατη και αξιόπιστη κάθε φορά. Ο κι-
        πίσω,  τα  οποία  συνδέονται  με  μηχανικό  σύστημα  νητήρας έχει καλή απόκριση στο γκάζι και η με-
        CBS: Η μανέτα του πίσω φρένου συνδέεται με ντί- τάδοση είναι ρυθμισμένη για «σβέλτη» εμπλοκή
        ζα με την τρόμπα του εμπρός φρένου, ενεργοποιώ-
        ντας το κατά την πέδηση.
          Στο δρόμο

          Φυσικό περιβάλλον του Vision είναι η πόλη και
        το scooter της Honda προτάσσει τον απίστευτα εύ-
        χρηστο χαρακτήρα του για να σε βγάλει ασπροπρό-
        σωπο στην κόλαση της καθημερινότητας. Ας ξεκι-
        νήσουμε από τις πολύ μικρές διαστάσεις και το…
        ανύπαρκτο βάρος του Vision, που το καθιστούν
        εξαιρετικά  εύχρηστο  στο  φιλτράρισμα  της  πυ-
        κνής κίνησης και στις επιτόπιες μανούβρες. Πα-
        ράλληλα, το –αναμενόμενα- μεγάλο κόψιμο του
        τιμονιού ενισχύει τις ως άνω αρετές. O κινητή-       Βασικές οι ενδείξεις του πίνακα οργάνων, με το
                                                             ευανάγνωστο αναλογικού τύπου ταχύμετρο σε
        ρας  εκκινεί  αστραπιαία  χωρίς  μίζα,  μιας  και  το  πρώτο πλάνο.
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49