Page 396 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 396

Honda X-ADV 750
     Mega scooter +400 cc  τατοπιστεί 600 ψηλότερα. Η ροπή παραμείνει στα   χιλιομέτρων σε κάθε γέμισμα, ενώ δεν υπολείπε-




        7kg-m στις 4.750σαλ., αλλά οι 3 πρώτες σχέσεις
                                                             ται ούτε σε θέματα επιδόσεων  με τα 100 χλμ/ώρα
        του DCT κιβωτίου είναι πλέον κοντύτερες και οι 3
                                                             από στάση να έρχονται σε 6 δευτερόλεπτα, τα 60-
        τελευταίες, μακρύτερες. Με αυτό τον τρόπο, συν-
                                                             120 χλμ/ώρα σε 7,3 δλ., και την τελική ταχύτητα να
        δυάζει την σπορ αίσθηση των 3 πρώτων σχέσεων,
                                                             αγγίζει τα 175 χλμ/ώρα.
        με την δυνατότητα καλύτερου cruising από 4η μέχρι
                                                               Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        6η. Επίσης, ο κινητήρας φέρει νέο χρονισμό βαλ-
                                                               Το πλαίσιο του μοντέλου είναι νέο, κατασκευα-
        βίδων αλλαγμένο κατά 5%, με ασύμμετρη ρύθμιση        σμένο από ατσάλι σε φιλοσοφία «διαμαντιού» και
        μεταξύ των δύο κυλίνδρων, ενώ βελτιωμένο είναι       είναι ελαφρύτερο από το απερχόμενο κατά 1 κιλό,
        και το σύστημα εξάτμισης. Το ηλεκτρονικό Ride-by-    αφήνοντας περισσότερο διαθέσιμο αποθηκευτικό
        Wire γκάζι, επιτρέπει την ύπαρξη traction control 3   χώρο κάτω από τη σέλα. Μάλιστα, το μοντέλο έχει
        επιπέδων και 5 διαφορετικών χαρτών απόδοσης:         χάσει συνολικά 3 κιλά από τον προκάτοχο του με
        Standard, Sport, Rain και Gravel αλλά και την πα-    το βάρος του γεμάτο να φτάνει τα 236 κιλά. Το πι-
        ραμετροποιήσιμη επιλογή User. Κάθε χαρτογράφη-       ρούνι των 41 χιλιοστών είναι ρυθμιζόμενο σε προ-
        ση έχει προεπιλεγμένες ρυθμίσεις ισχύος, φρένου      φόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, ενώ το αμορ-

        κινητήρα και παρεμβατικότητας ABS, ενώ επεμβαί-      τισέρ πίσω ρυθμίζεται σε προφόρτιση. Στα φρένα,
        νει και στην ρύθμιση αλλαγών του DCT, με την επι-    την επιβράδυνση αναλαμβάνουν 2 δίσκοι 296 χι-
        λογή User να δίνει την δυνατότητα 4 επιλογών, από    λιοστών εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες και ένας
        την ομαλότερη στην πιο επιθετική αλλαγή ταχυτή-      δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου
        των. Το Traction Control μπορεί να απενεργοποιη-     πίσω,  ενώ  το  σύστημα  ESS  ενεργοποιεί  αυτόμα-
        θεί, όχι όμως και το ABS. Το X-ADV τα καταφέρνει     τα τα αλάρμ σε φρενάρισμα πανικού. Οι τροχοί, 17
        περίφημα στον τομέα της κατανάλωσης, με τη μέση      ιντσών εμπρός και 15 πίσω, χρησιμοποιούν ακτί-
        τιμή των 4,4λτ. να χαρίζει αυτονομία άνω των 300     νες από ανοξείδωτο ατσάλι με διάσταση 120/70 και









































                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401