Page 383 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 383

BMW C650 Sport


               ο C 650 Sport ανανεώ-
               θηκε το 2015 αποκτώ-
        Τντας πιο δυναμική σχε-
        δίαση,  νέα  θέση  οδήγησης,
        βελτιώσεις στο CVT για άμε-
        σες επιταχύνσεις και νέο set

        up στις αναρτήσεις, για περισ-
        σότερη άνεση.
          Σχεδίαση - Ποιότητα- Ερ-
        γονομία
          Το Sport έχει μια μετρημένα
        δυναμική σχεδίαση χάρη στη
        διχρωμία και τα γωνιώδη ανά-

        γλυφα, ενώ οι καθαρές γραμ-
        μές φροντίζουν ώστε να μην προκαλεί υπερβολι- τισέρ χωρίς μοχλικό σε οριζόντια θέση. Στον τομέα
        κά. Ποιοτικά, δεν υπάρχουν παρεκκλίσεις από τα  των φρένων, έχουμε δύο δίσκους διαμέτρου 270
        πολύ υψηλά standard της BMW με τα υλικά κατα- χλστ με πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων εμπρός,
        σκευής είναι πρώτης ποιότητας, η συναρμογή τους  ενώ ένας δίσκος ίδιας διαμέτρου και με ίδια δαγκά-
        πάρα πολύ καλή και η βαφή, άψογη. Άψογη είναι  να, έχει τοποθετηθεί πίσω. Οι αλουμινένιες ζάντες,
        όμως και η εργονομία, με τον οδηγό να απολαμβά- φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70–15 εμπρός
        νει μια ιδιαίτερα άνετη θέση οδήγησης. Η σέλα έχει  και 160/60-15 πίσω.
        μεγάλη επιφάνεια και πλούσιο αφρώδες, το τιμόνι        Κινητήρας
        βρίσκεται σχετικά κοντά και χαμηλά, ενώ ο διαθέ-       Ο  υδρόψυκτος  δικύλινδρος  σε  σειρά  κινητή-
        σιμος χώρος είναι υπεραρκετός, ακόμα και για ψη- ρας των  647 κ.εκ., αποδίδει 60 ίππους στις 7.750

        λούς αναβάτες. Ο συνεπιβάτης έχει και αυτός στην  σ.α.λ. και 6,4 kg-m ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Στην
        διάθεση του άνετη και φαρδιά σέλα, καθώς και δυο  πράξη αποδεικνύεται εξαιρετικά πολιτισμένος στην
        μεγάλες χειρολαβές. Κάτω από την σέλα, υπάρχει  λειτουργία του, χάριν στους δύο αντικραδασμικούς
        χώρος για ένα κράνος και το έξυπνο σύστημα Flex  άξονες που φέρει. Οι περισσότερες αλλαγές στο
        Case, που διπλασιάζει την χωρητικότητα. Μικρο- Sport, έχουν γίνει στο σύστημα της μετάδοσης, με
        πράγματα μπορούν να αποθηκευτούν και στα δύο  νέα υλικά τριβής, νέα  κλιμάκωση και βελτίωση στα
        ντουλαπάκια της ποδιάς, τα οποία όμως δεν κλει- αντίβαρα του συμπλέκτη, στοιχεία που εκτός από

        δώνουν.                                              ποιοτική αναβάθμιση, προσδίδουν πιο δυνατές επι-
          Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα                       ταχύνσεις. Η κατανάλωση του κυμάνθηκε στα 5,7
          Το C 650 Sport ακολουθεί μια «μοτοσικλετιστι- λίτρα ανά 100 χλμ., με δυνατότητα να πέσει πιο χα-
        κή» φιλοσοφία σε ότι αφορά στην δομή του. Πέραν  μηλά αν κάποιος είναι προσεκτικός στο γκάζι.
        του  πλαισίου  και  της  τοποθέτησης  του  κινητήρα,   Οδηγώντας
        περίπου στο μέσο της απόσταση του μεταξόνιου, η        Όπως και το GT λοιπόν, έτσι και το Sport, έχει
        ΒΜW διαχώρισε το CVT από την τελική μετάδοση,  εξαιρετικό ζύγισμα κρύβοντας τα 249 κιλά του τα
        η οποία γίνεται με αλυσίδα σε μπάνιο λαδιού. Το  οποία  ο  αναβάτης  θα  αισθανθεί  μόνο  αν  χρεια-
        ανεστραμμένο  πιρούνι των 40 χλστ. «δένει» στον  στούν επιτόπιοι ελιγμοί σε ελαφρά κλίση. Μόλις οι
        λαιμό  του  πλαισίου  με  δυο  στιβαρές  τιμονόπλα- τροχοί του Sport αρχίσουν να κυλάνε, τα κιλά εξα-
        κες, ενώ στην πίσω ανάρτηση έχουμε μονό αμορ- φανίζονται ως δια μαγείας και το scooter μετατρέ-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388