Page 359 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 359

Vespa Primavera Elettrica


        γνωρίσιμη, ενώ τα LED φωτιστικά σώματα και φλας
        σου υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για ένα σύγχρο-
        νο όχημα. Οι διχρωμίες της πρώτης γενιάς με τα
        διαφορετικού χρώματος διακοσμητικά αποτελούν
        παρελθόν  και  πλέον  έχουμε  μόνο  χρωμιωμένες
        λεπτομέρειες, όπως καθρέπτες, χειρολαβές συνε-

        πιβάτη,  πλαίσιο  προβολέα,  αλλά  και  περιμετρικά
        της ποδιάς, που δένουν αρμονικά με τη νέα χρω-
        ματική παλέτα που περιλαμβάνει ανοιχτό πράσινο,
        λευκό και μαύρο.                                     Η σέλα έχει πλούσιο αφρώδες και προσφέρει
          Η  ποιότητα  κατασκευής  ακολουθεί  τα  στάνταρ  υψηλά επίπεδα άνεσης.
        που μας έχει συνηθίσει η Vespa, δηλαδή βρίσκεται
        σε πολύ υψηλό επίπεδο και αυτό γίνεται αντιληπτό
        από την πρώτη ματιά, αφού φινίρισμα και συναρ-

        μογή θα ικανοποιήσουν ακόμα και τον πιο απαιτη-
        τικό αναβάτη. Έχουμε να κάνουμε με ένα στιβαρό
        και «δεμένο» σύνολο που δεν εμφανίζει κανέναν
        τριγμό ακόμα και αν περάσεις πάνω από έντονες
        κακοτεχνίες.
          Άνεση – Εργονομία
          Το εργονομικό τρίγωνο είναι ίδιο τόσο στην βεν-
        ζινοκίνητη Primavera, όσο και στην Elettrica με το
        τιμόνι να είναι σχετικά στενό, αλλά να φέρνει τα χέ-  Ο νέος πίνακας οργάνων αποτελείται από
                                                             αναλογικό ταχύμετρο και μια LCD οθόνη 3 ιντσών.
        ρια σε σωστή και ξεκούραστη θέση. Η φιλόξενη σέ-
        λα έχει μαλακό αφρώδες που θα σε κρατήσει ξε- πάτωμα και ο πτυσσόμενος γάντζος στο εμπρός μέ-

        κούραστο ακόμα κι αν αποφασίσεις να εξαντλήσεις  ρος της σέλας προσθέτουν πόντους στην πρακτι-
        τη μπαταρία, ενώ η χαμηλή απόστασή της από το  κότητα. Αλλαγές στη δεύτερη γενιά της Primavera
        έδαφος (785 χλσ.) θα επιτρέπει ακόμα και σε αρχά- Elettrica έχουμε και στον πίνακα οργάνων, αφού η
        ριους να έχουν πλήρη έλεγχο στις μανούβρες. Πα- έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών έδωσε τη θέση
        ρά τις μαζεμένες γενικά διαστάσεις, ακόμα και πιο  της σε ένα αναλογικό ταχύμετρο με μια LCD οθό-
        ψηλοί αναβάτες έχουν αρκετό «αέρα» για τα πόδια  νη 3 ιντσών από κάτω για την απεικόνιση όλων των
        και θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα. Ο συνεπιβάτης  απαραίτητων πληροφοριών. Μια ιδιαίτερα ευπρόσ-

        έχει περιορισμένο χώρο στη διάθεσή και η τοποθέ- δεκτη αλλαγή που κατά τη γνώμη μας ταιριάζει πε-
        τηση των μαρσπιέ στο πίσω μέρος του πατώματος  ρισσότερο με τον χαρακτήρα και την εμφάνιση του
        δεν είναι ιδιαίτερα βολική, όμως στηρίζεται σωστά  μοντέλου. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και
        από τις όμορφες χειρολαβές.                          το σύστημα συνδεσιμότητας Vespa MIA για εύκολη
          Παρά την τοποθέτηση της μπαταρίας κάτω από τη  διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων και μουσικής από
        σέλα, περισσεύει αρκετός χώρος, που μπορεί να  τα χειριστήρια στο τιμόνι.
        φιλοξενήσει ένα κράνος τύπου jet ή άλλα αντικεί-       Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
        μενα, όπως τον φορτιστή. Επιπλέον μικροαντικεί-        Ο  ηλεκτροκινητήρας  είναι  τοποθετημένος  στο
        μενα μπορείς να βάλεις στο ντουλαπάκι της ποδιάς  κέντρο του πίσω τροχού με το κάλυμμα του μο-
        που κλειδώνει και έχει θύρα USB, ενώ το επίπεδο  νόμπρατσου ψαλιδιού να κρύβει επιμελώς τα κα-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364