Page 305 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 305

Honda Forza 300
                                                       ESF S3


        Έτσι, αυτονομία της τάξης των 60-70 χλμ ανά φόρτι-                 Τεχνικά xαρακτηριστικά
        ση, με μία μπαταρία, είναι εφικτή, ενώ διπλασιάζεται    Κινητήρας
        πανεύκολα με δεύτερη μπαταρία. Αν χρησιμοποιείτε     Τύπος   Bosch hub-center, με ανάκτηση ενέργειας
                                                                                                            2,7
                                                             Ισχύς (ίπποι)
        τις λιγότερο ενεργειακά απαιτητικές ρυθμίσεις 1 και   Ροπή (kg-m στον τροχό)                       Δ/Α
        2, τότε η αυτονομία θα ανέβει ακόμα περισσότερο.     Μπαταρία               Λιθίου, αφαιρούμενη, 60 V
          Οι μπαταρίες επαναφορτίζονται είτε με αφαίρεση     Χωρητικότητα (Ah)                             24,3
                                                                                                            70
                                                             Αυτονομία μέση (χλμ)
        τους, είτε πάνω στο scooter, αν συνδέσετε απευθείας   Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    45
        τον φορτιστή στην υποδοχή, που βρίσκεται κάτω από     Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
                                                             Τύπος
        την σέλα, στην ποδιά. Μια επαναφόρτιση από άδεια     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        μπαταρία, χρειάζεται περίπου 5 ώρες. Μάλιστα, υπο-   Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
        λογίζοντας το κόστος φόρτισης με βάση τις ισχύουσες   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις      Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ/Α
        τιμές ρεύματος, τα 60 χιλιόμετρα θα σας «κοστίσουν»   Φρένα Ε (χλστ.)                             Δ/1Ε
        μόλις 0,30 ευρώ. Η διαφορά τιμής χρήσης σε σχέση     Φρένα Π (χλστ.)                              Δ/2Ε
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        με την βενζίνη, ακόμα και με την μικρότερη κατανά-   Ελαστικό Ε                               3.00-10’’

        λωση που έχουμε μετρήσει ποτέ (1,8 λτ/100 χλμ) εί-   Ελαστικό Π                               3.00-10’’
        ναι μεγάλη: Το δίκυκλο βενζίνης χρειάζεται 2,40 ευ- νων ενεργοποιείται η ανάκτηση ενέργειας, επιβρα-

        ρώ σε καύσιμο, για την ίδια απόσταση, με τις τωρινές  δύνοντας το scooter και επιστρέφοντας ρεύμα στην
        τιμές. Δηλαδή, 8 φορές παραπάνω…                     μπαταρία. Όταν έρθει η ανάγκη για πιο έντονο φρε-
          Το S3 χρησιμοποιεί τροχούς των 10 ιντσών, ενώ  νάρισμα, οι δύο δίσκοι προσφέρουν ασφαλή επιβρά-
        φέρει αναρτήσεις τηλεσκοπικού πιρουνιού εμπρός  δυνση,  με  υψηλή  ισχύ  και  ικανοποιητική  αίσθηση
        και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία ρυθμίζονται και  στην μανέτα. Η λειτουργία των αναρτήσεων του S3
        στην προφόρτιση ελατηρίου.                           είναι κάπως νευρική, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να
          Στο δρόμο                                          αισθάνεται τις κακοτεχνίες του δρόμου περισσότερο
          Με ένα ηλεκτρικό scooter σαν το S3, η καθημερινή  από το ιδανικό –εμείς, βρήκαμε ότι η συμπεριφορά
        μετακίνηση μπορεί να γίνει απροσδόκητα ευχάριστη,  βελτιώθηκε ρυθμίζοντας την προφόρτιση των πίσω
        όταν μπείτε στο «πνεύμα» της. Στο άνοιγμα του γκα- ελατηρίων, στο πιο «μαλακό» επίπεδο.  Με εξαίρεση

        ζιού ο ηλεκτροκινητήρας εκκινεί ζωηρά, ενώ αν ζητή- το συγκεκριμένο παράπονο, η ποιότητα κύλισης γε-
        σετε την πλήρη ισχύ του, θα ανταποκριθεί ανάλογα,  νικότερα κρίνεται ως καλή, ενώ η αίσθηση πρόσφυ-
        ανεξάρτητα με το power mode που θα έχετε επιλέξει.  σης και η ακρίβεια των χειρισμών εξασφαλίζονται
        Αν και η απόκριση του γκαζιού έχει περιθώρια βελτί- στο ακέραιο, υπογραμμίζοντας την αποτελεσματι-
        ωσης στα σημεία, όπως π.χ. σε μικρά διαδοχικά κλει- κότητα του S3 ως scooter πόλης.
        σίματα και ανοίγματα, η λειτουργία του μοτέρ είναι

        γενικά απροβλημάτιστη. Η μετακίνηση σε «αστικές»       Η άποψή μας
        ταχύτητες είναι απρόσκοπτη, ενώ με το μικρό του μέ-    Η σωστή επιλογή ενός scooter καθημερινής μετακίνη-
        γεθος και την υψηλή ευελιξία του, το S3 ξεφεύγει       σης, μπορεί να κάνει την διαφορά, και στην τσέπη και
        από την κυκλοφοριακή… παράνοια, εν ριπή οφθαλ-         στην διάθεση.  Το ESFS3 έχει όλα τα χαρακτηριστικά
        μού. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η ισχύς των 2,7 ίπ-     ενός scooter σχεδιασμένου να «φιλτράρει» την αστική
        πων δεν αποτελεί τροχοπέδη όταν το S3 θα κληθεί        κόλαση με αποτελεσματικότητα και χωρίς να «καίει»
                                                               πολύτιμα ευρώ, ενώ η αρχική τιμή του στο επίπεδο των
        να ανέβει πιο έντονες ανηφόρες, τις οποίες απλά θα     2.700 ευρώ είναι σε κάθε περίπτωση προσιτή. Όσο η
        αντιμετωπίσει μειώνοντας ταχύτητα, ενώ το scooter      βενζίνη «πετάει» στις τιμές, η ηλεκτροκίνηση μπορεί να
        απέδειξε στην πράξη ότι δεν δυσκολεύεται ούτε σε       κερδίσει έδαφος και το S3 θέτει σοβαρή υποψηφιότη-
                                                               τα, για το πρώτο σας ηλεκτρικό scooter.
        δικάβαλο. Με ένα «τσίμπημα» στις μανέτες των φρέ-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310