Page 218 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 218

QJMOTOR Fort 350                                                  Honda Forza 300



        νύχτας και σύνδεση με κινητό τηλέφωνο για δι- ναι από τα ελάχιστα μεσαία scooter με 2 δίσκους
        αχείριση  κλήσεων  και  μουσικής.  Ο  εξοπλισμός  εμπρός. Αυτοί έχουν διάμετρο 265 χιλ. και συ-
        του Fort 350 περιλαμβάνει ακόμα αλάρμ, φωτι- νεργάζονται  με  τετραπίστονες  δαγκάνες,  ενώ
        ζόμενους διακόπτες και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη  ίδιου μεγέθους είναι και ο πίσω δίσκος με στά-
        ζελατίνα, η οποία σταματά σε όποιο ύψος θέλεις,  νταρ το δικάναλο ABS. Οι τροχοί του είναι 15 και
        κατεβαίνει  στη  χαμηλότερη  θέση  όταν  απενερ- 14 ιντσών, και φορούν ελαστικά Pirelli διαστά-

        γοποιείς το scooter και επιστρέφει στο ύψος που  σεων 120/70-15 και 150/70-14 εμπρός και πί-
        την είχες ρυθμίσει τελευταία φορά, όταν το ενερ- σω αντίστοιχα.
        γοποιείς ξανά.                                         Στο δρόμο
          Κινητήρας - Περιφερειακά                             Το Fort 350 έχει σχεδιαστεί ώστε να καταπίνει
          Με απόδοση 33,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και  χιλιόμετρα εντός κι εκτός πόλης και αυτό είναι
        3,4  κιλά  ροπής  στις  6.000  σ.α.λ,  ο  μονοκύλιν- κάτι που γίνεται ξεκάθαρο από την πρώτη επαφή
        δρος  κινητήρας  του  Fort  350  είναι  από  τους  μαζί του. Με το που βρεθείς πάνω του εντυπω-
        ισχυρότερους της κατηγορίας και όχι μόνο στα  σιάζεσαι από την premium αύρα που εκπέμπει

        χαρτιά, καθώς αυτό γίνεται αντιληπτό κατά την  η εικόνα που έχεις μπροστά σου. Μπορεί η σέ-
        οδήγηση  και  επιβεβαιώθηκε  από  τις  μετρήσεις  λα να τοποθετεί το σώμα σε πολύ συγκεκριμέ-
        επιδόσεων,  όπως  θα  δείτε  παρακάτω.  Ελάχι- νη θέση και να μην σου επιτρέπει να κάτσεις πιο
        στοι  κραδασμοί  εμφανίζονται  μόνο  στο  ρελαντί  μπροστά ή πιο πίσω, αλλά αυτό δεν επηρεάζει
        και εξαφανίζονται τελείως μόλις αρχίσεις να κι- καθόλου την άνεση, καθώς ακόμα και μεγάλου
        νείσαι. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονι- αναστήματος αναβάτες έχουν άφθονο χώρο για
        κό ψεκασμό της Bosch, με την απόκριση να είναι  τα πόδια και δεν θα αισθανθούν ποτέ στριμωγμέ-
        άμεση σε όλο το εύρος στροφών. Το υδρόψυκτο  νοι. Μοναδικό εργονομικό παράπτωμα είναι ότι
        σύνολο συνεργάζεται αρμονικά με την καλορυθ- λόγω της υψομετρικής διαφοράς μεταξύ αναβά-
        μισμένη  μετάδοση  και  η  εκκίνηση  του  scooter  τη και συνεπιβάτη, οι αγκώνες του πρώτου μπο-

        γίνεται άμεσα χωρίς να χρειάζεται ο κινητήρας  ρεί να βρίσκουν στα γόνατα του δεύτερου, αλλά
        να ανεβάσει πολλές στροφές. Ιδανικά, θα θέλα- μόνο κατά τις μανούβρες που χρειάζεται να στρί-
        με το Fort 350 να ήταν εφοδιασμένο με traction  ψεις πολύ το τιμόνι και σε καμία περίπτωση αυτό
        control όμως η γραμμική απόδοση  σε κάνει να  δεν ενοχλεί κατά την οδήγηση.
        ξεχνάς την απουσία του και για να γλιστρήσει ο         Εντός πόλης οι διαστάσεις του και το μεγάλο
        πίσω τροχός πρέπει να το επιδιώξεις. Σε λογικά  κόψιμο του τιμονιού σου επιτρέπουν να περνάς
        πλαίσια κυμάνθηκε η κατανάλωση, αφού κατά τη  με ευκολία ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυ-
        διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε 4,2 λίτρα ανά  τοκίνητα  και  πολύ  σπάνια  θα  εγκλωβιστείς  κά-

        100  χιλιόμετρα.  Μάλιστα,  το  ρεζερβουάρ  είναι  που.  Σύμμαχός  σου  στις  «ασφυκτικές»  συνθή-
        χαμηλά τοποθετημένο συμβάλλοντας στη συγκέ- κες είναι η ακριβής απόκριση του ψεκασμού και
        ντρωση των μαζών, ενώ η χωρητικότητα του στα  η καλορυθμισμένη μετάδοση, που μεταφράζουν
        14 λίτρα, ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας. κατά γράμμα τις εντολές που δίνεις από το δε-
          Σε μια τόσο δημοφιλή κατηγορία δεν χωράνε  ξί γκριπ, για να έχεις τον απόλυτο έλεγχο ακό-
        εκπτώσεις στο κομμάτι των περιφερειακών και η  μα και με πολύ μικρές ταχύτητες. Η δύναμη του
        QJMOTOR έχει προικίσει το Fort 350 με 35άρι  μοτέρ στέλνει σβέλτα το Fort από φανάρι σε φα-
        τηλεσκοπικό  πιρούνι  της  KYB  και  διπλά  αμορ- νάρι, ενώ τα πρώτα 100 χλμ. / ώρα από στάση
        τισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση σε 5 θέσεις,  έρχονται σε 9,7 δευτερόλεπτα, επίδοση που το
        της ίδιας εταιρείας. Στον τομέα των φρένων, εί- κατατάσσει στο άνω άκρο της κατηγορίας. Επί-

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223