Page 161 - scooter mototriti 01 Σεπτεμβρίου 2024
P. 161

KYMCO People GTi 300 ABS


                  ε ακόμη υψηλότερα επίπεδα ενεργητι-
                  κής  ασφάλειας  χάρη  στο  στάνταρ  σύ-
        Μστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών,
        η πρόταση της KYMCO φωνάζει δυνατά «παρών»
        και γίνεται πιο δελεαστική από ποτέ.
          Σχεδίαση-Ποιότητα

          Το σχήμα του παραμένει απόλυτα σύγχρονο και
        δυναμικό και μετά από τόσα χρόνια είναι άμεσα
        αναγνωρίσιμο. Πέρα από την αιχμηρή αισθητική,  Τα πόδια φτάνουν άμεσα στο έδαφος και η
        λεπτομέρειες που κρατούν το scooter της KYMCO        προσφερόμενη άνεση βρίσκεται σε υχυλά επίπεδα
        απόλυτα επίκαιρο είναι τα LED που έχουν χρησι-       για τη σέλα με την ποιοτική επένδυση αλλά και
                                                             αφρώδες.
        μοποιηθεί τόσο στα φλας όσο και στα φώτα θέ-
        σης. Στον τομέα της ποιότητας το People κυμαίνε-
        ται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Όλα τα πλαστικά

        ταιριάζουν άψογα μεταξύ τους, τριγμοί δεν εμφα-
        νίζονται  ούτε  στις  μεγάλες  ανωμαλίες  του  οδο-
        στρώματος, ενώ η βαφή που καλύπτει τα περισ-
        σότερα πλαστικά του GTi πείθει για την αντοχή της
        στο χρόνο.
          Εργονομία-Χώροι
          Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη και για τους δύο
        και είναι η πρώτη θετική εντύπωση που αποκομί-
        ζει κάποιος από το GTi. Για τον αναβάτη κάνει μια

        μικρή γούβα που τον τοποθετεί σε πολύ συγκε- Συγκεντρωτικός ο πίνακας πληροφοριών με
        κριμένη θέση. Ο χώρος για τα πόδια πάνω στην         ευδιάκριτες ενδείξεις και ιδιαίτερα όμορφο
        επίπεδη ποδιά είναι αρκετός για να νιώσουν ιδι-      κόκκινο φωτισμό τη νύχτα.
        αίτερα  άνετα  οι  ψηλότεροι,  κάτι  που  ισχύει  και  στόχο τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και
        για τα γόνατά τους. Η θέση του τιμονιού σε συν- συνεργάζεται  ένα  συμβατικό  πιρούνι  37  χλστ.
        δυασμό με τη στάνταρ μικρή ζελατίνα προσφέρει  εμπρός,  και  δύο  αμορτισέρ  πίσω,  που  ρυθμίζο-
        επαρκή προστασία στο στήθος του αναβάτη, κά- νται ως προς την προφόρτισή τους. Ένα γρήγο-
        τι που είναι πραγματικά ευχάριστο για τους ψη- ρο scooter, όπως, το GTi θέλει και ανάλογα φρέ-
        λότερους. Ο χώρος κάτω από τη σέλα, που φέρει  να και η KYMCO έχει φροντίζει τα δέοντα και σε

        και παροχή ρεύματος, είναι πολύ περιορισμένος,  αυτόν τον τομέα. Απλά κοιτάξτε τον εμπρός δίσκο
        αφού δεν μπορεί να δεχτεί κράνος, αλλά ένα αδι- με την δαγκάνα των τριών εμβόλων και θα κατα-
        άβροχο και μερικά μικροαντικείμενα ακόμη. Πά- λάβετε τι εννοούμε. Το ABS της Bosch αφήνει τον
        ντως, επιπλέον αποθηκευτικό χώρο προσφέρει το  αναβάτη να εκμεταλλευτεί περισσότερο την μεγά-
        μικρό ντουλαπάκι της ποδιάς. Ο συνεπιβάτης θα  λη ισχύ των φρένων και μάλιστα με λιγότερο άγ-
        κάτσει επίσης πολύ άνετα πάνω στη σέλα  με το  χος. Πολύ δυνατά τα φρένα με άμεση απόδοση
        καλό αφρώδες, ενώ στη διάθεσή του έχει πρακτι- και καλή αίσθηση στη μανέτα.
        κές χειρολαβές και φαρδιά μαρσπιέ.                     Κινητήρας
           Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα                           Ο G5 κινητήρας παραμένει ένας από τους ισχυ-
          Το  ατσάλινο  πλαίσιο  του  GTi  σχεδιάστηκε  με  ρότερους 300ρηδες στα χαρτιά, ενώ στην πράξη

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166