Page 94 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 94
SYM Jet X 125
τερόλεπτα ενώ σε 14,8 δευτερόλεπτα θα δεις 80 βάρος του είναι 140 κιλά με γεμάτο το ρεζερ-
στο κοντέρ. Να σημειώσουμε ότι το μοντέλο της βουάρ των 7,5 λίτρων και “πατά” σε τροχούς 14
δοκιμής είχε λιγότερα από 40 χιλιόμετρα στο οδό- ιντσών εμπρός αλλά και πίσω.
μετρο, οπότε ο κινητήρας ήταν «σφικτός» με ότι Στο δρόμο
αυτό συνεπάγεται από πλευράς επιδόσεων. Για να ξεκλειδώσεις το Jet X πρέπει απλά να
Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκα- πατήσεις το ανάλογο κουμπί στο ασύρματο κλει-
σμό και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε δί και μετά μπορείς να το βάλεις στην τσέπη σου,
κατανάλωση 3,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νού- αφού το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να
μερο υψηλό για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλ- μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, είναι να γυρί-
λά είναι μάλλον και το μεγαλύτερο που θα δει κα- σεις τον διακόπτη και να πατήσεις το μπουτόν
νείς, αφού η οδήγηση μας απείχε πολύ από το να της μίζας κρατώντας πατημένο κάποιο φρένο, τη
είναι οικονομική. Ο κινητήρας συνεργάζεται φυ- στάνταρ διαδικασία δηλαδή που συναντάμε σε
σικά με κιβώτιο CVT η λειτουργία του οποίου εί- scooter. Λίγα δευτερόλεπτα αφού σβήσεις τον
ναι πολύ ομαλή και ανταποκρίνεται άμεσα και με κινητήρα, ενεργοποιείται ο συναγερμός, οπότε
ακρίβεια στις εντολές του δεξιού γκρίπ, ενώ σε πρέπει ακόμα και μετά από σύντομες στάσεις να
αντίθεση με άλλες προτάσεις ίδιου κυβισμού, τον αφοπλίσεις από το ασύρματο κλειδί.
δεν χρειάζεται να ανεβάσει πολλές στροφές ο
κινητήρας για να ξεκινήσει το scooter. Τεχνικά xαρακτηριστικά
Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα Κινητήρας
Η λύση του ατσάλινου σωληνωτού πλαισί- Τύπος 1Κ, 4T, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)
125
ου είναι σίγουρη και δοκιμασμένη και συνδυά- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
ζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και διπλά Συμπίεση (:1) Δ.Α
αμορτισέρ πίσω, τα οποία ρυθμίζονται ως προς Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 12,6/8,000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)
1.17/6.500
την προφόρτιση του ελατηρίου ώστε η συμπερι- Τροφοδοσία Ψεκασμός
φορά να ταιριάζει στο βάρος και τις προτιμήσεις Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7,5
κάθε αναβάτη. Οι σκληρές αναρτήσεις, κυρίως Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Ατσάλινο, σωληνωτό
στο πίσω μέρος, που «κοπανάνε» στις έντονες Τύπος Τηλεσκοπικό πιρούνι
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
κακοτεχνίες, είναι συνηθισμένο χαρακτηριστικό Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α
των scooter ανεξαρτήτως κυβισμού. Τα πράγμα- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλά αμορτισέρ / Π.Ε
75
τα όμως είναι διαφορετικά στην περίπτωση του Διαδρομή (χλστ.) Δ, 260 χλστ / ABS
Φρένα Ε (χλστ.)
Jet X καθώς οι πίσω αναρτήσεις είναι μαλακές Φρένα Π (χλστ.) Δ, 220 χλστ / ABS
και προσφέρουν μεγάλα επίπεδα άνεσης σε κά- Τροχοί - Ελαστικά
100/90-14’’
θε οδόστρωμα ακόμα και με δυο άτομα. Ελαστικό Ε 110/80-14’’
Ελαστικό Π
Ακόμα ένας τομέας στον οποίο διαφοροποιείται
και μάλιστα σημαντικά το Jet X σε σχέση με τον
ανταγωνισμό είναι και αυτός των φρένων. Διαθέ- Η άποψή μας
τει δισκόφρενα εμπρός και πίσω με τον εμπρός Το Jet X της SYM είναι μια εξαιρετική πρόταση που
δίσκο μάλιστα να είναι ο μεγαλύτερος της κατη- αξίζει κάθε ευρώ. Με εμφάνιση που σαγηνεύει, πρω-
τοφανή άνεση και πλούσιο εξοπλισμό βάζει σοβαρή
γορίας με 260 χιλιοστά διάμετρο. Δίσκο 220 χι- υποψηφιότητα για το επόμενο commuter σου. Θα
λιοστών έχουμε στο πίσω μέρος ενώ είναι εξο- ικανοποιήσει τις καθημερινές σου ανάγκες όντας
πλισμένο με δικάναλο ABS όταν άλλα 125άρια σημαντικά φθηνότερο από τους σημαντικότερους
ανταγωνιστές του.
scooter έχουν μονοκάναλο ή σύστημα CBS. Το
Eπιστροφή στα περιεχόμενα