Page 423 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 423
TMAX 560 Tech MAX
αναβάτη του πριγκιπικά σε κάθε διαδρομή. Η σέλα Κινητήρας
είναι μακρύτερη με μαλακό αφρώδες, μαξιλαράκι Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 562 κ.εκ.
πλάτης με 30mm εύρος κίνησης εμπρός-πίσω και με τον χαρακτηριστικό στρόφαλο των 360 μοιρών,
κομμάτια από alcantara για αφράτη ξεκούραστη αί- αποδίδει 47 ίππους και 5,7 kg-m ροπής στις 7.500
σθηση, ενώ το ύψος της παραμένει στα 800 χιλιο- και 5.250 σαλ. αντίστοιχα. Διαθέτει δύο ξεχωριστά
στά από το έδαφος. Παράλληλα έχει θερμαινόμενη riding modes (Sport-Touring) με ανάλογη διαφο-
λειτουργία, όπως και οι χειρολαβές, για να απο- ροποίηση στην απόκριση και την απόδοση όπως
λαμβάνεις τις βόλτες σου 24/7 ανεξαρτήτως καιρι- μαρτυρούν και τα ονόματα τους. Το σύστημα ηλε-
κών συνθηκών. Μεγαλύτερα είναι και τα μαρσπιέ κτρονικού γκαζιού Y-CCT (Yamaha Chip Controlled
για ευκολότερη τοποθέτηση των πελμάτων. Ο φω- Throttle) προσφέρει λεπτομερή έλεγχο του κινητή-
τιζόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέ- ρα, ενώ φέρει αισθητήρα θέσης γκαζιού απευθεί-
λα μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος ή ας στο γκριπ (APSG) για καλύτερη προσομοίωση
δύο κράνη τύπου jet, ενώ για επιπλέον μικροαντι- αίσθησης της συμβατικής γκαζιέρας. Παράλλη-
κείμενα υπάρχει διαθέσιμο ντουλαπάκι με παροχή λα επιτρέπει τη χρήση ηλεκτρονικών βοηθημάτων
ρεύματος στο δεξί μέρος της ποδιάς το οποίο κλει- όπως traction control για διατήρηση της πρόσφυ-
δώνει. Η νέα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα πα- σης σε ολισθηρό οδόστρωμα και cruise control για
ρέχει επαρκή προστασία από τον αέρα-ειδικά στις ξεκούραση του δεξιού καρπού σε ταχύτητες 50
υψηλές ταχύτητες-και καλύπτει το μεγαλύτερο εύ- χλμ./ώρα και άνω. Η οικονομικότερη- βλ. μέση τι-
ρος των αναβατών. Με το βλέμμα στραμμένο στο μή κατανάλωσης 5,3 λ./100χλμ.- και καθαρότερη
μέλλον, το νέο ΤΜΑΧ αποχωρίστηκε τα αναλογικά λειτουργία λόγω εναρμόνισης με τις Euro 5 προ-
όργανα για χάρη μιας μεγάλης έγχρωμης TFT οθό- διαγραφές, δεν έχει αλλοιώσει το χαρακτηριστι-
νης 7 ιντσών. Η νέα οθόνη δεν είναι μόνο εντυπω- κό ήχο που παράγει το ΤΜΑΧ σε κάθε άνοιγμα του
σιακή αλλά και ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες γκαζιού, ενώ η μετάδοση στο CVT κιβώτιο γίνεται
με πλήθος πληροφοριών ακόμα και χάρτη πλοή- φυσικά με ιμάντα.
γησης μέσω της εφαρμογής Garmin Navigation, η Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα
οποία όμως απαιτεί συνδρομή. Φυσικά προσφέρει Το μικρών διαστάσεων αλουμινένιο πλαίσιο δύο
δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο δοκών τύπου μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με το
μέσω bluetooth, ενώ η περιήγηση στο μενού επι- αλουμινένιο ψαλίδι, χαρίζουν τεράστια αντοχή
λογών γίνεται πανεύκολα μέσω ενός νέου joystick κρατώντας χαμηλά το συνολικό βάρος, ενώ ο κι-
5 κατευθύνσεων που βρίσκεται στα αριστερά του νητήρας είναι τοποθετημένος μέσα στο πλαίσιο
τιμονιού. Επιπλέον, όλοι οι διακόπτες είναι φωτι- για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών. Το σετ των
ζόμενοι ολοκληρώνοντας την premium εικόνα του αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρού-
μοντέλου. Το νέο TMAX διαθέτει επίσης και λει- νι 41 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ με μοχλικό,
τουργία εκκίνησης smart key χωρίς παραδοσια- ενσωματώνοντας αναθεωρημένες ρυθμίσεις για
κό κλειδί. Με έναν ασύρματο πομπό που μπορεί να βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Στα φρένα, δύο
βρίσκεται συνεχώς στην τσέπη, ο αναβάτης μπορεί δίσκοι 267 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες
να εκκινήσει το μοντέλο, να αποκτήσει πρόσβαση μπροστά και ένας δίσκος 282 χιλιοστών με δαγκά-
κάτω από τη σέλα αλλά και να ανοίξει την τάπα του να μονού εμβόλου πίσω, συνδυάζονται με δικάνα-
ρεζερβουάρ. Παράλληλα, για μεγαλύτερη ασφά- λο σύστημα ABS της Bosch. Οι νέοι ελαφριοί τρο-
λεια το κεντρικό σταντ κλειδώνει και δρα ως αντι- χοί Spin Forged είναι 15 ιντσών και τυλίγονται με
κλεπτικό, ενώ απελευθερώνεται ηλεκτρονικά μόνο ελαστικά της Bridgestone σε διαστάσεις 120/70-
μέσω του smart key. 15 μπροστά και 160/60-15 πίσω.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα