Page 412 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 412
Quadro Qooder 400
αποδίδοντας 32,5 ίππους στις 7.000σ.α.λ και 3,9 κι- κα στάζοντας βενζίνη.
λά ροπής στις 5.000σ.α.λ , νούμερα αυξημένα κα- Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
τά 2,5 ίππους και 1,5 κιλό αντίστοιχα. Οι μετρήσεις Το Qooder χρησιμοποιεί ατσάλινο σωληνω-
επιτάχυνσης έδειξαν ότι τα πρώτα 50χλμ/ώρα έρχο- τό πλαίσιο με τον κινητήρα χαμηλά τοποθετημένο
νται σε 3,7΄΄ , ενώ τα 0-100 σε 12,7΄΄, αποδεικνύο- και το ξεχωριστό υδροπνευματικό σύστημα ανάρ-
ντας ότι το βαρύ σύνολο (281 κιλά πλήρες) κινείται τησης HTS (Hydraulic Tilting System). Μία παγκό-
με αξιοπρέπεια σε αστικούς ρυθμούς. Η κίνηση με- σμια καινοτομία της Quadro που έχει σχεδιάσει το
ταδίδεται με δύο ιμάντες (έναν σε κάθε πίσω τρο- στούντιο Marabese Design συνδυάζοντας 4 συνο-
χό), η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται με ηλεκτρονικό λικά τροχούς με ανεξάρτητα ψαλίδια και αμορτι-
ψεκασμό και η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια σέρ ώστε να γέρνουν ταυτόχρονα, χωρίς να χάνε-
της δοκιμής κυμάνθηκε στα 5,7 λίτρα/100χλμ, κά- ται από κανέναν η συνεχής επαφή με το έδαφος.
τι που σημαίνει ότι με πιο συνετή οδήγηση τα 5,3 Η διάσταση των τροχών είναι 14΄΄ με ελαστικά
λίτρα/100χλμ που δηλώνει ο κατασκευαστής είναι 110/80-14 ενώ συναντάμε και τέσσερα δισκό-
απολύτως εφικτά. Το ρεζερβουάρ γεμίζει με 14 λί- φρενα 240χιλ που ενεργοποιούνται ταυτόχρονα
τρα οπότε οι στάσεις στο βενζινάδικο δεν χρειάζεται με την αριστερή μανέτα ή το ποδόφρενο, καθώς
να είναι συχνές, όμως χρειάζεται προσοχή την ώρα η δεξιά μανέτα αναλαμβάνει παραδοσιακά στον
του ανεφοδιασμού γιατί η τάπα βρίσκεται στο χώ- κόσμο των δικύκλων το φρενάρισμα του μπρο-
ρο αποσκευών και όλοι έχουμε κάποιο παράδειγ- στινού τροχού. ABS δεν υπάρχει, αλλά όπως θα
μα από απρόσεκτο υπάλληλο που βγάζει την μάνι- δούμε και παρακάτω η αυξημένη πρόσφυση των
Eπιστροφή στα περιεχόμενα