Page 365 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 365

Honda Forza 300
                                                  Yamaha NEO`s


        Η δύναμη έρχεται ομαλά, αλλά όχι ράθυμα, όπως                      Τεχνικά xαρακτηριστικά
        συμβαίνει με άλλα ηλεκτρικά scooter της κατηγορί-     Κινητήρας
        ας. Η επιλογή του STD mode ενδείκνυται για τις πε-   Τύπος                 Τριφασικός συγχρονισμένος
                                                                                 ηλεκτροκινητήρας διέγερσηςς
        ρισσότερες ώρες της ημέρας, μιας και η τελική των      Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                       3,4
        45 χλμ/ώρα επιτρέπει στον αναβάτη να κινηθεί αξι-    Μπαταρία                            Lithium 50,4V
        οπρεπώς και με ασφάλεια αποκλειστικά στο δεξί μέ-    Χωρητικότητα (Ah)                      2x 19,2 Ah

        ρος του οδοστρώματος, ενώ σε δρόμους με πυκνή        Αυτονομία (χιλιόμετρα)                         68
                                                                                                            45
                                                             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        ροή ή κίνηση, αλλά και στα στενά της πόλης δεν θα     Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        νιώσει ότι υστερεί πουθενά. Η υψηλή ροπή του φαί-    Τύπος                         Aτσάλινο Σωληνωτό
        νεται στις ανηφόρες, όπου το scooter θα ανεβεί με    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                            90
        ευκολία σε δρόμο με αρκετή κλίση, χωρίς να μειω-     Διαδρομή (χλστ.)                  Μονό αμορτισέρ
                                                             Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        θεί δραματικά η ταχύτητά του, αλλά και με δεύτερο    Διαδρομή (χλστ.)                               80
        άτομο στη σέλα.                                      Φρένα Ε (χλστ.)                               200
          Η  ποιότητα κύλισης του «βάζει κάτω» αρκετά με-    Φρένα Π (χλστ.)                         Ταμπούρο
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        γαλύτερα μοντέλα και είναι αντάξια των προσδοκιών    Ελαστικό Ε                            110/70-13’’
        που δημιουργεί το λογότυπο της Yamaha στα πλα-       Ελαστικό Π                            130/70-13’’
        στικά του. Οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με τη μα-
        λακή σέλα θα απορροφήσουν ως ένα βαθμό τις κα-
        κοτεχνίες του οδοστρώματος, αλλά έχουν κάπως
        σφιχτή αίσθηση, κάτι που γίνεται αντιληπτό μόνο σε
        συνεχόμενες, εγκάρσιες ανωμαλίες. Το ECO mode
        αξίζει να το ενεργοποιήσεις αν θέλεις να ανακα-
        λύψεις την μέγιστη αυτονομία της μπαταρίας, ενώ
        σε περίπτωση που το ρεύμα αρχίζει να τελειώνει,

        ανοίγει το λαμπάκι με τη χελώνα στο πίνακα ορ-
        γάνων και ουσιαστικά το scooter μειώνει αυτόμα-
        τα την απόδοση. Οι δυο μπαταρίες του μοντέλου
        της δοκιμής είναι συνδεδεμένες σε σειρά, οπότε
        μόλις τελειώσει η μια, αυτόματα το scooter τραβά
        ρεύμα από την άλλη. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός
        ότι το ιαπωνικό μοντέλο δεν είναι τελείως αθόρυ-

        βο, αφού ο ηλεκτροκινητήρας βγάζει ένα ιδιαίτε-
        ρο σφύριγμα που θα προειδοποιήσει τους πεζούς
        ότι κάτι μηχανοκίνητο πλησιάζει. Παρά το ταμπού-
        ρο στον πίσω τροχό, το ΝEO’s φρενάρει αξιοπρε-         Η άποψή μας
        πέστατα και με ασφάλεια, ακόμα κι από την τελική
        του ταχύτητα, με την σπογγώδη αίσθηση της μανέ-        Το Yamaha ΝEO’s  είναι ένα μικρό διαμαντάκι που ακο-
                                                               λουθεί όλα τα υψηλά στάνταρ της ιαπωνικής εταιρείας
        τας να συνηθίζεται από τα πρώτα μέτρα. Τέλος, η        και την φέρνει ένα βήμα πιο κοντά προς την ηλεκτρο-
        αρκετά ομοιόμορφη κατανάλωση του ρεύματος εί-          κίνηση. H τελική του ταχύτητας ίσως ξινίσει μερικούς,
        ναι ένα θετικό στοιχείο, που επιτρέπει στον αναβά-     αλλά θα κερδίσει πολλούς περισσότερους που αναζη-
                                                               τάνε ένα ηλεκτρικό scooter με βαρύ όνομα για δίπλω-
        τη να υπολογίζει με ακρίβεια τα χιλιόμετρα που του     μα AM και ελάχιστο κόστος χρήσης.
        έχουν απομείνει πριν χρειαστεί να το φορτίσει.

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370