Page 365 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 365
Honda Forza 300
Yamaha NEO`s
Η δύναμη έρχεται ομαλά, αλλά όχι ράθυμα, όπως Τεχνικά xαρακτηριστικά
συμβαίνει με άλλα ηλεκτρικά scooter της κατηγορί- Κινητήρας
ας. Η επιλογή του STD mode ενδείκνυται για τις πε- Τύπος Τριφασικός συγχρονισμένος
ηλεκτροκινητήρας διέγερσηςς
ρισσότερες ώρες της ημέρας, μιας και η τελική των Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 3,4
45 χλμ/ώρα επιτρέπει στον αναβάτη να κινηθεί αξι- Μπαταρία Lithium 50,4V
οπρεπώς και με ασφάλεια αποκλειστικά στο δεξί μέ- Χωρητικότητα (Ah) 2x 19,2 Ah
ρος του οδοστρώματος, ενώ σε δρόμους με πυκνή Αυτονομία (χιλιόμετρα) 68
45
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
ροή ή κίνηση, αλλά και στα στενά της πόλης δεν θα Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
νιώσει ότι υστερεί πουθενά. Η υψηλή ροπή του φαί- Τύπος Aτσάλινο Σωληνωτό
νεται στις ανηφόρες, όπου το scooter θα ανεβεί με Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
90
ευκολία σε δρόμο με αρκετή κλίση, χωρίς να μειω- Διαδρομή (χλστ.) Μονό αμορτισέρ
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
θεί δραματικά η ταχύτητά του, αλλά και με δεύτερο Διαδρομή (χλστ.) 80
άτομο στη σέλα. Φρένα Ε (χλστ.) 200
Η ποιότητα κύλισης του «βάζει κάτω» αρκετά με- Φρένα Π (χλστ.) Ταμπούρο
Τροχοί - Ελαστικά
γαλύτερα μοντέλα και είναι αντάξια των προσδοκιών Ελαστικό Ε 110/70-13’’
που δημιουργεί το λογότυπο της Yamaha στα πλα- Ελαστικό Π 130/70-13’’
στικά του. Οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με τη μα-
λακή σέλα θα απορροφήσουν ως ένα βαθμό τις κα-
κοτεχνίες του οδοστρώματος, αλλά έχουν κάπως
σφιχτή αίσθηση, κάτι που γίνεται αντιληπτό μόνο σε
συνεχόμενες, εγκάρσιες ανωμαλίες. Το ECO mode
αξίζει να το ενεργοποιήσεις αν θέλεις να ανακα-
λύψεις την μέγιστη αυτονομία της μπαταρίας, ενώ
σε περίπτωση που το ρεύμα αρχίζει να τελειώνει,
ανοίγει το λαμπάκι με τη χελώνα στο πίνακα ορ-
γάνων και ουσιαστικά το scooter μειώνει αυτόμα-
τα την απόδοση. Οι δυο μπαταρίες του μοντέλου
της δοκιμής είναι συνδεδεμένες σε σειρά, οπότε
μόλις τελειώσει η μια, αυτόματα το scooter τραβά
ρεύμα από την άλλη. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός
ότι το ιαπωνικό μοντέλο δεν είναι τελείως αθόρυ-
βο, αφού ο ηλεκτροκινητήρας βγάζει ένα ιδιαίτε-
ρο σφύριγμα που θα προειδοποιήσει τους πεζούς
ότι κάτι μηχανοκίνητο πλησιάζει. Παρά το ταμπού-
ρο στον πίσω τροχό, το ΝEO’s φρενάρει αξιοπρε- Η άποψή μας
πέστατα και με ασφάλεια, ακόμα κι από την τελική
του ταχύτητα, με την σπογγώδη αίσθηση της μανέ- Το Yamaha ΝEO’s είναι ένα μικρό διαμαντάκι που ακο-
λουθεί όλα τα υψηλά στάνταρ της ιαπωνικής εταιρείας
τας να συνηθίζεται από τα πρώτα μέτρα. Τέλος, η και την φέρνει ένα βήμα πιο κοντά προς την ηλεκτρο-
αρκετά ομοιόμορφη κατανάλωση του ρεύματος εί- κίνηση. H τελική του ταχύτητας ίσως ξινίσει μερικούς,
ναι ένα θετικό στοιχείο, που επιτρέπει στον αναβά- αλλά θα κερδίσει πολλούς περισσότερους που αναζη-
τάνε ένα ηλεκτρικό scooter με βαρύ όνομα για δίπλω-
τη να υπολογίζει με ακρίβεια τα χιλιόμετρα που του μα AM και ελάχιστο κόστος χρήσης.
έχουν απομείνει πριν χρειαστεί να το φορτίσει.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα