Page 287 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 287
ESF E-R MAX
Οι τεθλασμένου σχήματος προβολείς σε συνδυασμό
με τη ψηλή ζελατίνα, σχηματίζουν μια μεγάλη και επι-
βλητική μετωπική επιφάνεια, ενώ τα φλας έχουν εν-
σωματωθεί στο κάτω μέρος της ποδιάς για πιο καθαρή
εικόνα. Στο πίσω μέρος, το τριγωνικό φανάρι συμβά-
λει τα μέγιστα στη δημιουργία της μυτερής ανασηκω-
μένης ουράς, ενώ ο φωτισμός είναι παντού τύπου LED.
Οι πανέμορφες πολυάκτινες ζάντες με το διπλό χρω-
ματικό συνδυασμό μαύρου και νίκελ, ολοκληρώνουν Η μεγάλη σε μέγεθος μονοκόμματη σέλα
την σπορ αισθητική του μοντέλου. Η επιλογή των υλι- προσφέρει άνετη χρήση σε οδηγό και συνεπιβάτη,
κών και η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών επι- ενώ το κάλυμμα της είναι αντιολισθητικό με
όμορφες κόκκινες ραφές στην επιφάνεια του.
φανειών – εκτός ελαχίστων περιπτώσεων βλέπε με-
ντεσέ στο ντουλαπάκι– είναι απόλυτα ικανοποιητική
και συμβάλει στη δημιουργία μιας γεροδεμένης κατα-
σκευής που δείχνει αρκετά ποιοτική ώστε να αντέξει
στις καθημερινές κακουχίες της πόλης.
Άνεση - Εργονομία
Οι μεγάλες διαστάσεις του E-R MAX μαρτυρούν ένα
άνετο scooter και αυτό επιβεβαιώνεται και στην πρά-
ξη. Η εργονομία της θέσης οδήγησης φέρνει τον ανα-
βάτη σε όρθια ξεκούραστη στάση με τα πόδια να έχουν
άπλετο χώρο για τοποθέτηση κάθετα ή σε αμβλεία γω-
νία χάρη στη μεγάλες κεκλιμένες πλατφόρμες. Η με-
γάλη σε μέγεθος μονοκόμματη σέλα προσφέρει άνε-
τη χρήση σε οδηγό και συνεπιβάτη, ενώ ο χώρος κάτω
από αυτή μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος Ο χώρος κάτω από αυτή μπορεί να φιλοξενήσει
ένα full face κράνος αλλά και αρκετά αντικείμενα.
αλλά και αρκετά αντικείμενα. Παράλληλα, ο αναβάτης Εκεί βρίσκεται και το πρακτικό καλώδιο φόρτισης
έχει στη διάθεση του 2 ντουλαπάκια στην ποδιά για αυ- των 5 μέτρων, το οποίο διευκολύνει αρκετά όταν
ξημένη χρηστικότητα, τα οποία μάλιστα κλειδώνουν το scooter δεν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά σε
πρίζα.
για μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ στο αριστερό εξ αυ-
τών υπάρχει και υποδοχή φόρτισης για ηλεκτρικές συ-
σκευές. Η απεικόνιση των πληροφοριών γίνεται μέσω
δύο στρογγυλών ψηφιακών οθονών, ενώ στον εξοπλι-
σμό προσφέρεται και μεγάλη φιμέ ζελατίνα που κόβει
αρκετό από τον αέρα που φτάνει στον αναβάτη.
Κινητήρας - Περιφερειακά
Ο Brushless ηλεκτροκινητήρας του E-R ΜΑΧ, ο
οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τρο-
χού, έχει ισχύ 6.000W ή αλλιώς 8,1 ίππους με τη μέ-
γιστη τιμή του να φτάνει στιγμιαία τα 12.000W ή τους
16,3 ίππους. Τα 3 διαφορετικά modes οδήγησης ρυθ- Η απεικόνιση όλων των πληροφοριών γίνεται μέσω
δύο στρογγυλών οθονών με ψηφιακό τρόπο για
μίζουν ανάλογα ισχύ και τελική ταχύτητα, η οποία στο περισσότερη ευκρίνεια.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα