Page 240 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 240

EFUN Tiger ABS PRO

















































        Επίσης, διαθέτει συναγερμό και ασύρματο κλει- όπισθεν για μεγαλύτερη ευκολία κατά το παρκά-
        δί, από το οποίο μπορείς να ενεργοποιήσεις και  ρισμα. Το Tiger μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα

        να απενεργοποιήσεις το scooter.                      Α1 ή αυτοκινήτου για όποιον θέλει να κάνει τη
          Νέα  είναι  και  η  οθόνη  με  τα  δυο  ταχύμετρα,  μετάβαση από τους 4 στους 2 τροχούς. Η μέγιστη
        ένα ψηφιακό που δείχνει απόλυτο νούμερο και  ροπή του ηλεκτροκινητήρα αγγίζει τα 6,4 kgm,
        ένα στρογγυλό που θυμίζει αναλογικό όργανο.  δηλαδή είναι αντίστοιχη μιας μοτοσυκλέτας 650
        Στο κέντρο του δεύτερου έχεις και το επιλεγμένο  κυβικών, οπότε στον τομέα των ρεπριζ και τη δυ-
        mode λειτουργίας. Θα θέλαμε λίγο πιο ευδιάκρι- νατότητα κίνησης σε έντονη ανηφόρα ή με μεγά-
        τη ένδειξη στάθμης μπαταρίας, αλλά σπάνια την  λο φορτίο τα καταφέρνει καλύτερα από συμβατι-
        κοιτάς εξαιτίας της μεγάλης αυτονομίας.              κό scooter 125 κυβικών.

          Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά                  Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές του μο-
          Η ηλεκτρική καρδιά του «Τίγρη» έχει μέγιστη  ντέλου είναι η μπαταρία λιθίου των 72Vη χωρη-
        απόδοση 7000 Watt (9,5 ίπποι) και βρίσκεται στο  τικότητα της οποίας έχει ανέβει από τα 80Ah στα
        κέντρο του πίσω τροχού, μια διάταξη που καταρ- 117Ah, δηλαδή μιλάμε για αύξηση που ξεπερ-
        γεί την ανάγκη χρήσης αλυσίδας ή ιμάντα κίνη- νά  το  35%.  Αυτό  στην  πράξη  μεταφράζεται  σε
        σης μειώνοντας έτσι το κόστος συντήρησης και  σημαντικά  μεγαλύτερη  αυτονομία  καθώς  εμείς
        τις απώλειες ισχύος. Ο αναβάτης μπορεί να επι- πετύχαμε  180  χιλιόμετρα  χρησιμοποιώντας  το
        λέξει  ανάμεσα  από  3  modes  λειτουργίας  που  mode με τη μέγιστη τελική ταχύτητα, ενώ οι κα-
        έχουν διαφορετική απόκριση και τελική ταχύτη- θημερινές μας μετακινήσεις περιελάμβαναν λε-
        τα 45, 65 και 100 χλμ. / ώρα, ενώ υπάρχει και  ωφόρους, οπότε συχνά κινούμασταν με υψηλές

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245