Page 122 - scooter mototriti 01 Αυγούστου 2024
P. 122

Yamaha Xmax125



          Ο συνεπιβάτης κάθεται αρχοντικά και ψηλά, με  της να κυμαίνεται στα 2,9 λτ/100χμλ. Με το ρεζερβου-
        τα μαρσπιέ να βάζουν σε ξεκούραστες γωνίες τα  άρ στα 13 λίτρα, η αυτονομία του μοντέλου μπορεί να
        πόδια  και  οι  θέσεις  των  χειρολαβών  να  επιτρέ- ξεπεράσει τα 400 χιλιόμετρα, αραιώνοντας αισθητά τις
        πουν εύκολο και δυνατό κράτημα. Κάτω από τη σέ- επισκέψεις στο βενζινάδικο. Τέλος, το σύστημα ελέγ-
        λα υπάρχει άπλετος χώρος, ικανός να δεχτεί ταυ- χου πρόσφυσης θα αποτρέψει επικίνδυνες συμπερι-
        τόχρονα δυο full face κράνη και μικροπράγματα,  φορές σε ολισθηρά οδοστρώματα, δίνοντας όμως πά-

        με το ενσωματωμένο φως να αποδεικνύεται πολύ- ντα τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του.
        τιμο σε σκοτεινά σημεία. Το τιμόνι είναι στην ιδανι-   Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
        κή θέση και ύψος αφήνοντας αρκετό χώρο για τα          Το πλαίσιο της γκάμας Xmax έχει κατασκευαστεί με
        γόνατα ακόμα και για αναβάτες άνω των 190 εκα- γνώμονα την ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και sport συ-
        τοστών. Ο πίνακας οργάνων ακροβατεί μεταξύ ψηφι- μπεριφοράς, χωρίς να χάνει την ανάλαφρη αίσθηση
        ακού κι αναλογικού κόσμου, κρατώντας την αίγλη της  του. Μάλιστα στην περίπτωση του Χmax 125, το βά-
        βελόνας και την υπερπληροφόρηση της οθόνης, με το  ρος μειώθηκε κατά 9 κιλά (από 175 πήγε στα 166 πλή-
        επιχρωμιωμένο δακτύλιο περιμετρικά να είναι ακόμα  ρες υγρών), κάνοντας το χειρισμό του ακόμα πιο εύ-

        ένα στοιχείο που συναντάμε στην Tech Max έκδοση.  κολο, ενώ την ίδια στιγμή το μεγαλύτερο μεταξόνιο
        Χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση σε λίτρα ή χιλιόμε- αυξάνει την σταθερότητα. Στον τομέα των αναρτή-
        τρα, στιγμιαία κατανάλωση και εξωτερική θερμοκρα- σεων, μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι
        σία είναι μερικές από τις ενδείξεις που μπορεί να δει  με διαδρομή 110 χιλιοστών και πίσω δύο αμορτισέρ
        ο οδηγός, διαλέγοντας τες από ένα διακόπτη στο δεξί  με διαδρομή 90 χιλιοστών. Στα φρένα, μια διπίστο-
        μέρος του τιμονιού. Το Χmax διαθέτει keyless σύστη- νη δαγκάνα με μονό δίσκο 267 χιλιοστών μπροστά
        μα, με όλες τις λειτουργίες να γίνονται μέσω ενός πε- και μια απλή δαγκάνα με δίσκο 245 χιλιοστών πί-
        ριστροφικού διακόπτη, ενώ υπάρχουν και δυο κουμπιά  σω συνεργάζονται με ένα δικάναλο σύστημα ABS.
        που ανοίγουν τη σέλα και το αριστερό ντουλαπάκι που  Ευμεγέθεις είναι και οι ζάντες του μοντέλου με τη
        φέρει πρίζα 12V. Η δεξιά θήκη αποθήκευσης δεν κλει- μπροστινή να είναι 15 ιντσών και τη πίσω 14, ενώ η

        δώνει, επιτρέποντας εύκολη και γρήγορη πρόσβαση  διάσταση των ελαστικών που φοράνε είναι 120/70
        σε αντικείμενα που μπορούν να χρειαστούν στην ζού- και 140/70 αντίστοιχα.
        γκλα της καθημερινής μετακίνησης.                      Δρόμος
          Κινητήρας                                            Με  το  που  ανεβαίνεις  στη  σέλα  του  Χmax  125
          Το scooter κινεί ο νέος Blue Core κινητήρας 124,66  νιώθεις  μια  αίγλη  μεγαλύτερων  κατηγοριών.  Πα-
        κυβικών εκατοστών που δέχτηκε όλες τις απαραίτη- τάς το κουμπί της εκκίνησης και τσεκάρεις τη βε-
        τες μετατροπές, ώστε να εναρμονιστεί με τη νόρμα των  λόνα του στροφόμετρου να δεις αν πήρε μπροστά
        Euro 5 προδιαγραφών. Με το σύστημα μεταβλητού  μιας και είναι εξαιρετικά αθόρυβο, εξαιτίας του συ-

        χρονισμού VVA και νέο εκκεντροφόρο βελτιώθηκε η  στήματος start-stop. O όγκος του είναι αντιστρόφως
        απόκριση του μοτέρ, με την ισχύ του να φτάνει στους  ανάλογος των επιδόσεων που προσφέρει ο κινητή-
        12,2 ίππους στις 8.000 στροφές και τα 1,1 kgm ροπής  ρας, αλλά ο κύριος σκοπός του scooter είναι η ευ-
        6.250 σ.α.λ. Η δύναμη του κινητήρα κινεί ικανοποιητι- έλικτη  μετακίνηση  εντός  αστικού  ιστού  με  όσο  το
        κά το μοντέλο για το χαρακτήρα και τα κυβικά του, με  δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση, κάτι που το κα-
        το αυτόματο κιβώτιο CVT να έχει κλιμάκωση που κρα- ταφέρνει εξαιρετικά καλά. Παρόλο αυτά δεν θα δι-
        τάει ψηλά τις στροφές του κινητήρα. Ταυτόχρονα η λει- στάσει  να  πεταχτεί  επιθετικά  μπροστά  στο  φανά-
        τουργία Start&Stop κι οι αλλαγές για τις αυστηρότερες  ρι και να επιταχύνει όσο δυναμικά του επιτρέπουν
        προδιαγραφές που δέχτηκε ο κινητήρας έχουν θετικό  οι 12,2 ίπποι όταν το ζητήσεις. Συγκεκριμένα για να
        αντίκτυπο στην κατανάλωση καυσίμου, με τη μέση τιμή  φτάσει τα πρώτα 50χλμ/ώρα από στάση θέλει μόλις

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127