Page 87 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 87

Royal Alloy 200 S


        βαθιά την εμπειρία οδήγησης ενός ρετρό scooter                     Τεχνικά xαρακτηριστικά
        μέσα στο χάος μιας μεγαλούπολης σαν την Αθήνα.        Κινητήρας
        Πράγματι το GP200S μπορεί να στολίσει την καθη-      Τύπος                               4T 1K, Υ/Ψ 4Β
        μερινότητα σου με Mod’s απόχρωση αφού μπορεί         Κυβισμός (κ.εκ.)                              181
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ/Α
        να ανταποκριθεί επάξια στην αποστολή του. Έχοντας    Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
        οδηγήσει πρόσφατα και το μοντέλο των 125 κυβι-       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                        Δ/Α
                                                                                                           Δ/Α
        κών, αναγνωρίσαμε αμέσως την σταθερότητα κύλι-       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        σης και στο GP200i, χαρακτηριστικό που επισημά-      Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                11
        ναμε ιδιαίτερα τότε. Ωστόσο, ο κινητήρας των 200     Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                       3.7
        κυβικών κάνει βροντερά αισθητή την παρουσία του        Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        προσφέροντας  παραπάνω  από  επαρκή  ισχύ  και       Τύπος               Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς
                                                                                                           Δύο
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        σπιρτάδα στο γκάζι. Οι 19 και πλέον ίπποι του κινούν             αμορτισέρ-υστερούντες βραχίονες, ΠΕ
        πανεύκολα  το  GP200S  και  αποδίδονται  γραμμικά    Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α

        από στάση μέχρι και την τελική ταχύτητα. Η πιο ισχυ-  Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις           Αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ/Α
        ρή περιοχή στροφών του μοτέρ είναι φυσικά οι με-     Φρένα Ε (χλστ.)                        Δ, 2Ε, ABS
        σαίες, όταν και το άνοιγμα του γκαζιού φέρνει άμεση   Φρένα Π (χλστ.)                       Δ, 1Ε, ABS
        επιτάχυνση, πάντα επιθυμητή σε συνθήκες πυκνής         Τροχοί - Ελαστικά                   110/70-12’’
                                                             Ελαστικό Ε
        κίνησης όπου μια προσπέραση μπορεί να χρειάζεται     Ελαστικό Π                            120/70-12’’
        ανά πάσα στιγμή. Ο κινητήρας των 2 εκκεντροφό-
        ρων και η CVT μετάδοσή προσφέρουν επίσης ιδιαί- χρησιμοποιείται τιμά το βαρύ όνομα του, λειτουρ-
        τερα ομαλή λειτουργία χωρίς ο αναβάτης να αισθά- γώντας άψογα και προσφέροντας ακόμα μεγαλύτε-
        νεται κραδασμούς από το μοτέρ.                       ρη ασφάλεια. Με όλα αυτά, το GP200S είναι πολύ
          Το στήσιμο του GP200i συνδυάζει την σταθερότη- ευκολοδήγητο,  στιλάτο  πάνω  από  όλα,  προσφέ-
        τα, με την ευελιξία που οι τροχοί των 12 ιντσών υπό- ροντας και τις υψηλότερες επιδόσεις που πολλοί

        σχονται  και  πράγματι,  η  αλλαγή  κατεύθυνσης  και  αναβάτες scooter επιθυμούν.
        το φιλτράρισμα της κίνησης είναι παιχνιδάκι. Ωστό-                                   Το μικρό ψηφιακό
        σο σε κάθε περίπτωση το scooter «πατά» στιβαρά                                       όργανο φέρει όλες
        στους… τροχούς του και οι, ρυθμισμένες προς το                                       τις απαραίτητες
        σκληρό, αναρτήσεις παίζουν τον ρόλο τους σε αυ-                                      ενδείξεις, ενώ
                                                                                             η ενσωμάτωσή
        τό. Συναντώντας οδικές κακοτεχνίες, αρκετές θα γί-                                   του στο στυλ του
        νουν αισθητές (κυρίως λόγω των 2 εμπρός αμορτι-                                      μοντέλου είναι και

        σέρ), όμως ο αναβάτης δεν θα αισθανθεί άβολα ή                                       πάλι επιτυχημένη.
        άσχημα στις περισσότερες περιπτώσεις. Ρόλο σε αυ-      Η άποψή μας
        τό παίζει και η παχιά σέλα, ως τελευταίο «επίπεδο»
        υλικού απόσβεσης. Τα φρένα και πάλι κερδίζουν τις      Το Royal Alloy GP200S συνδυάζει τον ακαταμάχητο
                                                               χαρακτήρα των scooters της εταιρείας, το στυλ που
        εντυπώσεις με μεγάλη ευκολία: Προσφέρουν κορυ-         αποτελεί μια… σχολή από μόνο του και μια αξιόλο-
        φαία (για τα δεδομένα της κατηγορίας) αίσθηση, χά-     γη οδηγική συμπεριφορά, μαζί με την ισχύ και την
        ρη στις μεταλλικές σωληνώσεις και η ισχύς αλλά και     λειτουργική ομαλότητα ενός ισχυρού, υδρόψυκτου
                                                               κινητήρα. Έτσι, το GP200S τοποθετείται –προς το
        το αρχικό δάγκωμά τους ανταποκρίνονται στις προσ-      παρόν- στην κορυφή της εταιρείας και απευθύνεται σε
        δοκίες ακόμη και ενός απαιτητικού αναβάτη. Φυσι-       αναβάτες που ερωτεύτηκαν την Royal Alloy ταυτότη-
        κά στην περίπτωση του GP200S, έχουμε ABS και όχι       τα και θέλουν να μετακινηθούν με ακόμη καλύτερες
                                                               επιδόσεις.
        συνδυασμένα  φρένα.  Το  σύστημα  της  Bosch  που
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92