Page 54 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 54

KYMCO Like II 125



                                                                           Τεχνικά xαρακτηριστικά
                                                              Κινητήρας
                                                             Κυβισμός (κ.εκ.)                              125
                                                             Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.)                  Δ/Α
                                                             Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
                                                             Ισχύς (ίπποι/σαλ)                      11,6/8.500
                                                             Ροπή (kgm/σαλ)                            1/6.750
                                                             Τροφοδοσία                              Ψεκασμός
                                                             Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)                     110
                                                             Κατανάλωση (λτ/100χλμ)                         2.8
                                                             Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)                        7
        Θα επιθυμούσαμε εδώ, να χωρούσε ένα full face          Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        κράνος, όμως άλλο παράπονο από τον όγκο του          Τύπος                                  Χαλύβδινο
        χώρου κάτω από την σέλα, δεν έχουμε. Πρακτικός       Τύπος πλαισίου                Ατσάλινο σωληνωτό
        και με σωστό σχήμα.                                  Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις                Τηλ. πιρούνι
        σμό και φέρει τεχνολογίες μείωσης των εσωτερι-       Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α

        κών τριβών, καθώς υπόσχεται μειωμένη κατανά-         Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις            2 αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        λωση και υψηλή απόδοση. Η ισχύς του κινητήρα         Φρένα Ε (χλστ.)                         Δ/3Ε, CBS
        ανέρχεται στους 11,6 ίππους και η ροπή του στο 1     Φρένα Π (χλστ.)                         Δ/2Ε, CBS
        kgm, με τα ικανοποιητικά αυτά «νούμερα» να εκφρά-      Τροχοί - Ελαστικά
        ζονται ακόμη καλύτερα στην πράξη, στο δρόμο. Ο κι-   Ελαστικό Ε                            110/70-12’’
        νητήρας παρουσιάζεται ιδιαίτερα εύστροφος, με πο-    Ελαστικό Π                            130/70-12’’
        λύ καλή απόκριση στο γκάζι, λειτουργώντας πρακτικά
        χωρίς κραδασμούς και με εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα     Η άποψή μας
        θορύβου, παρά το γεγονός ότι είναι αερόψυκτος. Η      Το νέο KYMCO Like II έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί
        ισχύς του περνά στο δρόμο ήπια αλλά γραμμικά, μέ-     μελετημένα και αυτό φαίνεται, καθώς επιδεικνύει υψη-
                                                              λή ποιότητα κατασκευής και συμπεριφοράς, θελκτική
        σω της καλά ρυθμισμένης μετάδοσης και ο αναβά-        εμφάνιση και μεγάλη ευχρηστία. Τα 2.795 ευρώ, που
        της έχει στην διάθεσή του πάντα, αρκετή δύναμη για    μειώνονται κατά 200 σε αγορά μετρητοίς, είναι μια τιμή
        να κάνει ό, τι θέλει κατά την μετακίνησή του. Το μοτέρ   που δικαιολογείται, από το επίπεδο ποιότητας του Like
                                                              II τόσο, κατασκευαστικά όσο και οδηγικά.
        μπορεί να ωθήσει το μικρό Like ΙΙ μέχρι την τελική τα-
        χύτητα των 110 χλμ/ώρα, ενώ σε μέσο κύκλο χρήσης
        ζητά την ικανοποιητική ποσότητα των 2,8 λίτρων καυ- ται ακρίβεια και σαφήνεια στους ελιγμούς με το Like
        σίμου στα 100 χιλιόμετρα.                            ΙΙ: Μας έκανε εντύπωση μάλιστα, η πληροφορία που
          Οδηγώντας                                          φθάνει στο τιμόνι από τον εμπρός τροχό, κάτι το οποίο

          Στο  δρόμο,  το  Like  II  αποκαλύπτει  ότι  μπορεί  να  δεν συναντάς εύκολα σε scooter με ζάντες 12 ιντσών
        προσφέρει άνω του ικανοποιητικού οδηγική συμπε- και βοηθά πολύ τον αναβάτη να νιώθει σιγουριά για
        ριφορά. Ήδη από την «θεωρία», το πλαίσιό του, τα  την διαθέσιμη πρόσφυση. Όπως είπαμε και παραπά-
        φρένα του και ένα εξαιρετικό μοτέρ θέτουν βάσεις  νω, ο κινητήρας είναι γραμμικός και η ισχύς πάντα αρ-
        για μια απολαυστική εμπειρία. Το Like II εκπληρώνει  κετή, ενώ στην πέδηση τα φρένα δείχνουν μια πολύ
        τις προσδοκίες και το πρώτο στοιχείο που επιδεικνύ- καλή εικόνα. Καθώς είναι συνδυασμένα, ο αναβάτης
        ει, είναι μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης: είναι βελού- πρέπει να χρησιμοποιεί και τις δύο μανέτες –πολλοί
        δινη και πραγματικά σε εκπλήσσει ευχάριστα, αφού  αναβάτες που προέρχονται από μοτοσυκλέτα χρησι-
        αναρωτιέσαι αν οδηγείς αστικό scooter 125 κυβικών  μοποιούν μόνο την μπροστά και σε μια τέτοια περί-
        ή κάτι μεγαλύτερο. Παράλληλα, ο αναβάτης αισθάνε- πτωση, ο εμπρός δίσκος χάνει σε ισχύ και αίσθηση.

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59