Page 405 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 405

Peugeot Metropolis GT



        λογή απενεργοποίησής του από το μενού της οθό-                     Τεχνικά xαρακτηριστικά
        νης.                                                  Κινητήρας
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα                       Τύπος                         4T, 2K, Υ/Ψ, 4Β, 1ΕΕ
                                                                                                           400
          Το  στιβαρό  ατσάλινο  πλαίσιο  του  Peugeot       Κυβισμός (κ.εκ.)                       35,6/7.250
                                                             Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        Metropolis  GT  συνεργάζεται  εμπρός  με  σύστημα    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                     38.1/5.750
        δύο τροχών και οριζόντιο μονό αμορτισέρ, με διπλά    Τροφοδοσία                          Ηλ.Ψεκασμός
                                                                                                            13
        ψαλίδια  και  σύστημα  διεύθυνσης  μέσω  ακρόμπα-    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                5.3
                                                             Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)
        ρων, ενώ πίσω διαθέτει δύο πλήρως ρυθμιζόμενα          Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        αμορτισέρ (αερίου λαδιού). Το σύστημα της πέδησης    Τύπος                         Ατσάλινο σωληνωτό
        συνδυάζει δύο δίσκους εμπρός με ένα δίσκο πίσω       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Σύστυμα δύο τροχών με
                                                                         οριζόντιο αμορτισέρ και διπλά ψαλίδια
        εποπτευόμενα από ABS ενώ το ποδόφρενο επιβρα-          Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Δύο αμορτισέρ πλήρως
        δύνει συνδυάστηκα και τα τρία δισκόφρενα. Στις με-                                        ρυθμιζόμενα
        τρήσεις τα φρένα ακινητοποίησαν το scooter από τα    Φρένα Ε (χλστ.)                       2Δ, 1Ε, ABS
        100 χιλιόμετρα σε μόλις 45,75 μέτρα.                 Φρένα Π (χλστ.)        Δ, 2Ε, ABS και χειρόφρενο
          Οδηγώντας                                            Τροχοί - Ελαστικά

          Η θέση του αναβάτη του είναι άνετη εξαιτίας της    Ελαστικό Ε                            110/70-13’’
        μεγάλης, μαλακής σέλας με ρυθμιζόμενο μαξιλαρά-      Ελαστικό Π                            140/70-14’’
        κι μέσης. Ο κινητήρας δουλεύει γλυκά, με στρωτό  τεχνίες του οδοστρώματος, γεγονός που περιορί-
        ήχο από τις χαμηλές στροφές και σχεδόν αθόρυβα,  ζει και την αναγκαιότητα επέμβασης του Traction
        μόλις αναπτύξει ταχύτητα. Οι επιδόσεις του εντυπω- Control  το  οποίο  ούτως  η  άλλως  έχει  διακριτική
        σιάζουν με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού χωρίς  λειτουργία χωρίς να ενοχλεί. Ένα ακόμα πλεονέ-
        κομπιάσματα και κραδασμούς, με απόλυτα γραμμι- κτημα του Peugeot Metropolis GT βρίσκεται στα
        κή λειτουργία. Οι 35,6 ίπποι αποδίδουν πολύ καλά  φρένα του που είναι και ένα από τα πιο δυνατά του
        στις γρήγορες επιταχύνσεις, παρόλο το συνολικό  σημεία. Οι δύο μανέτες  ακινητοποιούν το όχημα
        του βάρος που βρίσκεται στα 280 κιλά, ενώ ενδει- υπό την εποπτεία ABS, ενώ το ποδόφρενο στο επί-

        κτικά οι χρόνοι για το 0-100 και 50-100 είναι 10,5  πεδο πάτωμα λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστη-
        και 7,23 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η ταχύτητα ρυθ- μα της πέδησης.  Σε απότομες επιβραδύνσεις το
        μίζεται με ακρίβεια, καθώς οι εντολές που δίνεις  ABS επεμβαίνει διακριτικά και με ακρίβεια ακόμα
        από το δεξί γκριπ μεταφράζονται με συνέπεια από  και σε δρόμους με κακή ασφαλτόστρωση, ενώ η δι-
        τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης. Εντυπω- αδικασία 100-0 σε φρένα πανικού, ολοκληρώνεται
        σιακό χαρακτηριστικό του Peugeot Metropolis GT  σε 45,75 μέτρα.
        είναι ότι παρά τον όγκο του «όντας τρίτροχο» είναι

        ελάχιστες οι περιπτώσεις που θα κολλήσει στην κί-      Η άποψή μας
        νηση, ενώ σε ανοιχτό δρόμο, κινείσαι εύκολα με         Η έκδοση GT του Peugeot Metropolis είναι αυτή που
        ταχύτητες 100-120 χιλιομέτρων. Στις δοκιμές που        αναδεικνύει την σπορ πλευρά του μοντέλου και με
        κάναμε η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 5.3           περισσότερα από δέκα χρόνια εξέλιξης, το αποτέλεσμα
        λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το        δικαιώνει τη Γαλλική εταιρεία με ένα μοντέλου που
        ρεζερβουάρ των 13 λίτρων η αυτονομία του ξεπερ-        συνδυάζει την άνεση με την πολυτέλεια και την ασφά-
                                                               λεια. Η καταλληλότητά του για δίπλωμα αυτοκινήτου σε
        νά τα 250 χιλιόμετρα απαλλάσσοντας τον αναβά-          συνδυασμό με το ότι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη μοτοσυ-
        τη από τις συχνές στάσεις ανεφοδιασμού. Οι αναρ-       κλετιστική εμπειρία εξαιτίας των τριών τροχών του, το
        τήσεις προσφέρουν πολύ καλή πληροφόρηση και            καθιστούν ως επιλογή, για όσους θέλουν να γλιτώσουν
                                                               την αυξημένη κίνηση στους αστικούς δρόμους.
        ομοιογένεια, χωρίς να επηρεάζονται από τις κακο-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410