Page 385 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 385

Honda Forza 750



        της Nissin μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλιοστών                     Τεχνικά xαρακτηριστικά
        με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, σε συνεργασία με         Κινητήρας
        δικάναλο  ABS  της  Bosch.  Παράλληλα,  ένα  ανε-    Τύπος                              4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
                                                                                                           745
        στραμμένο  πιρούνι  Big  Piston  της  Showa  41  χι-  Κυβισμός (κ.εκ.)                         77 Χ 80
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        λιοστών χωρίς ρυθμίσεις καθοδηγεί το μπροστινό       Συμπίεση (:1)                                 10,7
        τροχό των 17 ιντσών, ενώ το monoshock αμορτι-        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                    58/8250
                                                                                                       7 / 4750
        σέρ με μοχλικό και δυνατότητα ρυθμίσεων, είναι       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                  Ηλ. Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        υπεύθυνο για τον πίσω τροχό των 15 ιντσών.           Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               13,2
          Στο δρόμο                                          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                       4,4
          Δεν είναι η πρώτη φορά που η Honda κατασκευ-       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                   170+
        άζει ένα υβριδικό scooter. Αρκεί να ρίξουμε μια        Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
                                                             Τύπος
        ματιά στα δημοφιλή Integra και X-ADV για να γί-      Αν. Ε / Ρυθμίσεις     Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ
        νει  κατανοητός  ο  στόχος  της  Ιαπωνικής  εταιρεί-  Διαδρομή (χλστ.)                             120
        ας να προσφέρει mega scooter πολλαπλών δυνα-         Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις          Μονό αμορτισέρ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           120
        τοτήτων. Έτσι και στην περίπτωση του Forza 750       Φρένα Ε (χλστ.)                  2Δ/310, 4Ε, ABS
        φαίνεται ότι είχαν στο μυαλό τους κάτι παραπάνω      Φρένα Π (χλστ.)                    Δ/240, 1Ε, ABS
        από ένα scooter απλής διεκπεραίωσης καθημερι-         Τροχοί - Ελαστικά                    120/70-17’’
                                                             Ελαστικό Ε
        νών αποστάσεων. Εξάλλου, η κατηγορία των mega        Ελαστικό Π                            160/60-15’’
        scooter  εκτός  από  πρακτικότητα  προσφέρει  πλέ-
        ον και fun to drive δυνατότητες χάρη στα εν γένει                                        Γνώριμη
                                                                                                 εικόνα στο
        σπορ χαρακτηριστικά των μοντέλων που την απαρ-                                           πίσω μέρος, με
        τίζουν. Το Forza 750 λοιπόν, βασισμένο σε αυτή τη                                        15αρη τροχό
        φιλοσοφία και έχοντας ξεκάθαρα τόσο αστικό όσο                                           και τελικό
        και τουριστικό προσανατολισμό, παντρεύει περίτε-                                         εξάτμισης
                                                                                                 ακριβώς
        χνα την ευχρηστία με την απόλαυση, το καθημερι-                                          όπως και στο
        νό με το σπορ. Η κίνηση στην πόλη μοιάζει παιχνί-                                        X-ADV. Το
        δι, καθώς το εξαιρετικό σε λειτουργία κιβώτιο DCT    μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι σε συνδυασμό
                                                             με το μεταξόνιο στα 1.580 χιλιοστά, προσφέρουν
        και ο ροπάτος κινητήρας με τον άψογο ψεκασμό,  εξαιρετική σταθερότητα και σιγουριά.
        σου λύνουν κυριολεκτικά τα χέρια και σε βοηθάνε
        να ξεγλιστρήσεις χωρίς κόπο ακόμα και μέσα από         Η άποψή μας
        δύσκολες καταστάσεις με πυκνό μποτιλιάρισμα. Σε        Το νέο Forza 750 αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο
        κάθε άνοιγμα του γκαζιού υπάρχει αρκετή δύναμη         μετακίνησης που διαχειρίζεται με απόλυτα εκλεπτυ-

        για να πεταχτείς πρώτος στα φανάρια, ενώ οι ενδι-      σμένο και ραφιναρισμένο τρόπο τις καθημερινές σου
        άμεσες ρεπρίζ φροντίζουν ώστε να μειώσεις αρκε-        διαδρομές. Προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και εξο-
        τά τους χρόνους που απαιτούνται για την κάλυψη των     πλισμού, τα οποία συνδυάζει με ένα δυναμικό κινητήρα
                                                               και το κορυφαίο σε λειτουργία κιβώτιο DCT. Έχοντας
        καθημερινών διαδρομών. Η αλλαγή στο Sport ή User       βασική φιλοσοφία την οικονομική και ξεκούραστη
        mode ξεδιπλώνει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη. Οι 4      μετακίνηση εντός και εκτός των τειχών της πόλης,
        επιπλέον ίπποι δίνουν περισσότερη ζωντάνια και ιδι-    χωρίς παράλληλα να αποτάσσεται τη σπορ πλευρά που
                                                               φανερώνουν το πλαίσιο και περιφερειακά του, συγκε-
        αίτερα στο ψηλό φάσμα στροφών, ενώ το DCT στη          ντρώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που περιμένει
        σπορ λειτουργία, αφήνει το στροφόμετρο να βουτή-       κάποιος από ένα ολοκληρωμένο mega GT Scooter. Με
        ξει στα κόκκινα πριν περάσει στην επόμενη σχέση        τέτοιο πακέτο δυνατοτήτων, το Forza 750 αποδεικνύει
                                                               ότι μόνο η κορυφή μπορεί να το χωρέσει.
        και κατεβάζει σχέσεις νωρίτερα.
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390