Page 372 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 372

BMW C 400 X                                                  Honda Forza 300











































        σκευή που συμπληρώνεται από ένα κομμάτι  χυτο- χούς 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, με δι-
        σιδήρου στην περιοχή του ρουλεμάν του ψαλιδιού.  άμετρο ελαστικών 120 / 70 και 150 / 70 αντίστοιχα.
        Η συγκεκριμένη δομή δίνει έναν εξαιρετικά υψηλό        Στο δρόμο
        βαθμό σταθερότητας. Το νέο σκούτερ μεσαίου με-         Ο αριθμός των συνολικών χιλιομέτρων  στην ψη-
        γέθους έχει γεωμετρικά χαρακτηριστικά παρόμοια  φιακή οθόνη είναι μονοψήφιος, 8 για την ακρίβεια.

        με αυτά μιας μοτοσικλέτας. Την  εργασία της από- Το C 400 X είναι στην κυριολεξία άστρωτο με αυτή
        σβεσης  έχουν  αναλάβει  ένα  τηλεσκοπικό  πιρού- την χαρακτηριστική μυρωδιά ‘’καινουργίλας’’ και η
        νι 35 χιλιοστών με διαδρομή 110 χιλιοστά μπρο- BMW δεν έχει κανένα ενδοιασμό να μου το παραχω-
        στά και ένα ζευγάρι διπλών αμορτισέρ με διαδρομή  ρήσει για δοκιμή, δείγμα της εμπιστοσύνης που έχει
        112 χιλιοστά και ρυθμιζόμενη προφόρτιση πίσω. Η  στο νέο της μοντέλο. Αρχικά η θέση οδήγησης είναι
        μεγάλη διαδρομή των ελατηρίων εκτός από άνεση  αυτή που σε εκπλήσσει ευχάριστα. Ο κορμός τοποθε-
        και σταθερότητα στην οδήγηση, εξασφαλίζει  πα- τείται όρθιος και μπορεί να μην έχεις στη διάθεση σου
        ράλληλα ομαλή μετάβαση ακόμα και με συνεπιβά- προεκτεινόμενες πλατφόρμες, ώστε να βάλεις τα πό-

        τη και αποσκευές. Ο εξοπλισμός του συστήματος  δια σου σε κεκλιμένη θέση, εξάλλου αυτή είναι μια δι-
        πέδησης περιλαμβάνει ένα διπλό δισκόφρενο δι- αφοροποίηση που θα προσφέρει το GT, αλλά πιστέψ-
        αμέτρου 265 χιλιοστών με πλευστή δαγκάνα τεσ- τε με το C 400 Χ δεν θα αναζητήσεις κάτι πέρα από
        σάρων εμβόλων μπροστά και ένα δισκόφρενο με  αυτό που σου προσφέρει σε αίσθηση. Η θέση εργασί-
        την ίδια διάμετρο και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.  ας δίνει την εικόνα premium μοτοσυκλέτας, καθώς το
        To δικάναλο σύστημα ABS της Continental, ζυγί- cockpit έχει εξοπλιστεί με την πανέμορφη TFT οθόνη
        ζει μόλις 700 γραμμάρια και επιτρέπει τον ανεξάρ- και τους εργονομικούς διακόπτες που κοσμούν τα με-
        τητο έλεγχο των δύο κυκλωμάτων φρένων για τον  γαλύτερα μοντέλα της εταιρίας. Ο  κινητήρας παίρνει
        εμπρόσθιο και τον πίσω τροχό. Το νέο σκούτερ της  τα εύσημα για την ομαλή λειτουργία του. Κάθε άνοιγ-
        BMW κυλάει πάνω σε χυτούς αλουμινένιους τρο- μα του γκαζιού συνοδεύεται από άμεση απόκριση και

                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377