Page 289 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 289

Honda Forza 300
                                                   ESF E-R MAX


        κή θέση οδήγησης που μπορεί να σε συντροφεύσει                     Τεχνικά xαρακτηριστικά
        στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Από πλευράς δι-    Κινητήρας
        αστάσεων προσεγγίζει την αντίστοιχη κατηγορία των    Τύπος                Ηλεκτροκινητήρας Brushless
                                                             Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
                                                                                                        6000W
        βενζινοκίνητων 300αριων, με τη GT φόρμα σχεδίασης    Μπαταρία                              Lithium 72V
        να τοποθετεί σε ξεκούραστες γωνίες τα χέρια και τα   Χωρητικότητα (Ah)                              80
        γόνατα του αναβάτη, ενώ η πρόσβαση των ποδιών στο    Αυτονομία (χιλιόμετρα)                     70-120
                                                             Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
                                                                                                           129
        έδαφος είναι σχετικά εύκολη παρά την ύπαρξη του κε-   Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
        ντρικού τούνελ. Στο δεξί μέρος του τιμονιού βρίσκεται   Τύπος                     Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        ο διακόπτης επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης.      Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α
        Με τα πρώτα δύο modes– βλέπε 1,2- το E-R MAX συ-     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις         Διπλά αμορτισέρ
                                                                                                           Δ/Α
        μπεριφέρεται  κόσμια  διοχετεύοντας  μετρημένες  δό-  Διαδρομή (χλστ.)                      Δ/ 3E, CBS
                                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        σεις ροπής στον πίσω τροχό και μεγαλώνοντας τα επί-  Φρένα Π (χλστ.)                       Δ/, 2E, CBS
        πεδα αυτονομίας. Με το που επιλέξεις το πρόγραμμα 3     Τροχοί - Ελαστικά                  120/70-13’’
                                                             Ελαστικό Ε
        όλα αλλάζουν. Νιώθεις ότι αφαιρέθηκε ο «κόφτης», με   Ελαστικό Π                           130/70-13’’

        την απόκριση του γκαζιού να είναι πλέον ακαριαία και
        τη ροπή να φτάνει σαν κύμα τσουνάμι στον πίσω τρο-   σης. Η ρύθμιση της ανάρτησης μαζί με το μακρύ μετα-
        χό. Ο τρόπος που επιταχύνει το E-R ΜΑΧ, ειδικά στις   ξόνιο στα 1560 χιλιοστά, κρατούν σταθερό το E-R MAX
        ενδιάμεσες ρεπρίζ που μετατρέπουν τις προσπεράσεις   στην άσφαλτο ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει τριψή-
        σε ένα απολαυστικό παιχνίδι το οποίο θέλεις να επανα-  φια νούμερα, όμως θα εμφανίσουν το «σκληρό» τους
        λαμβάνεις συνέχεια, σηματοδοτεί την εξέλιξη των ηλε-  πρόσωπό σε μεγάλες και απότομες κακοτεχνίες του
        κτροκίνητων scooter.  Όσο ανοίγεις το γκάζι η παροχή   οδοστρώματος. Η αμεσότητα και η δύναμη του ηλε-
        ισχύος είναι αδιάκοπη κρατώντας τον ίδιο ρυθμό μέχρι   κτροκινητήρα σε συνδυασμό με την απουσία traction
        την τελική των 130χλμ./ώρα, που αποτελεί την καλύτε-  control  , θα δοκιμάσει την πρόσφυση του πίσω τρο-
        ρη επίδοση της αγοράς σε ηλεκτρικό scooter. Όσο ανε-  χού σε γλιστερές επιφάνειες ή σε συνθήκες βροχής,

        βαίνουν τα χιλιόμετρα, μπορείς  παράλληλα να εκμε-   εξαιτίας των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης. Η αλλα-
        ταλλευτείς τη φόρα που έχεις και να αφήσεις πιο νωρίς   γή τους θα βελτιώσει δραματικά την κατάσταση.
        το γκάζι όταν θες να διατηρήσεις σταθερή ταχύτητα,
        αφού στο κλείσιμο του γκαζιού δεν υπάρχει το φρέ-
        νο του κινητήρα για να σε κόβει. Η ισχύς είναι παντα-  Η άποψή μας
        χού παρούσα όποτε τη χρειαστείς ακόμα και στις πιο     Σε μια κατηγορία, όπως αυτή των ηλεκτρικών, όπου οι
                                                               επιλογές συνεχώς πληθαίνουν, το E-R MAX καταφέρ-
        δύσκολες περιστάσεις, όταν για παράδειγμα υπάρχει      νει με το καλημέρα να ξεχωρίσει υπερκαλύπτοντας
        και δεύτερο άτομο στη σέλα ή σε απότομη ανωφέρεια      τις υψηλές απαιτήσεις των αναβατών scooter τόσο σε

        με τη δυνατότητα ανάβασης να φτάνει το 35% κλίσης.     πρακτικότητα αλλά και σε οικονομία. Από τη μια τα GT
        Η λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι πάντα αθόρυ-    χαρακτηριστικά του προσφέρουν ξεκούραστες μετακι-
                                                               νήσεις, εκτοξεύοντας παράλληλα τα επίπεδα ευχρηστί-
        βη και χαλαρωτική και ξαφνικά «μπαίνεις» σε μια δια-   ας χάρη στους μεγάλους χώρους που διαθέτει. Από την
        φορετική από τη συνηθισμένη ρουτίνα, με τους ήχους     άλλη οι επιδόσεις είναι αντάξιες 300αριού scooter βεν-
        του περιβάλλοντος είναι οι μοναδικοί που φτάνουν στα   ζίνης πετυχαίνοντας μάλιστα θετικό πρόσημο στο ισο-
                                                               ζύγιο επιδόσεων – αυτονομίας. Η τιμή των 8.295 ευρώ
        αυτιά σου. Το μόνο που μπορεί να χαλάσει την οδηγι-    -ή 7.495 ευρώ με επιδότηση- δεν είναι αμελητέα, όμως
        κή σου νιρβάνα είναι το στρίγκλισμα του πίσω τροχού    το σχεδόν μηδενικό κόστος χρήσης και οι εξαιρετικές
        σε  απότομο φρενάρισμα,  αφού το E-R MAX δεν φέρει     τιμές σε αυτονομία και επιδόσεις  του γρηγορότερου
                                                               scooter αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, είναι παράγοντες
        ABS, παρόλα αυτά φρενάρει ασφαλέστατα και με ακρί-     που δεν μπορείς να παραβλέψεις.
        βεια καθώς διαθέτει ένα πολύ δυνατό σύστημα πέδη-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294