Page 259 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 259

e-Viball 125



          Εμφάνιση- ποιότητα κατασκευής                      ένδειξη μπαταρίας, το mode λειτουργίας του e-
          Τη  σχεδίαση  του  ηλεκτρικό  σκούτερ  της  Viball, η ένδειξη θερμοκρασίας, η ώρα, το σήμα
        Daytona μόνο αδιάφορη δεν μπορείς να την χα- GPS και GPRS. Η οθόνη είναι πάντα ευανάγνω-
        ρακτηρίσεις. Ισορροπώντας ανάμεσα στο μοντέρ- στη,  ακόμα  και  μεσημέρι  με  τον  ήλιο  ακριβώς
        νο και το ρετρό σίγουρα δεν θα περάσει απαρα- από πάνω σου, το οποίο οφείλεται στο γεγονός
        τήρητο από το δρόμο. Ο εκάστοτε αγοραστής του  ότι οι ενδείξεις εναλλάσσονται μέσω αισθητήρα

        μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από 5 διαφορετικές  σε λευκό και κίτρινο .
        αποχρώσεις(  γκρι,  κόκκινο,  άσπρο,  μαύρο  ματ       Ο χώρος κάτω από τη σελά δεν υπάρχει, κυ-
        και φιστικί) και να παίξει με μια παλέτα χρωμά- ριολεκτικά. Ο όγκος από τις μπαταρίες είναι τό-
        των πάνω στη δερμάτινη σέλα. Εμείς είχαμε στη  σο μεγάλος με αποτέλεσμα ο διαθέσιμος χώρος
        κατοχή μας το γκρι χρώμα που έκανε εκπληκτι- αποθήκευσης να είναι οριακός για τα χαρτιά του
        κή αντίθεση με την κόκκινη σέλα χαρίζοντας στο  scooter, ένα ζευγάρι γάντια, ένα αδιάβροχο και
        ήδη όμορφο scooter ακόμα περισσότερους πό- τα εργαλεία που υπάρχουν ήδη στο e-Viball ή το
        ντους στην εμφάνιση.                                 φορτιστή των μπαταριών. Για κράνος ούτε λόγος
          Άνεση- εργονομία                                   βέβαια και ο μόνο τρόπος για να κερδίσεις λίγο

          Το μοντέλο της Daytona έχει σαν στόχο να κά- περισσότερο είναι να αφαιρέσεις την μία μπατα-
        νει τη ζωή του αναβάτη του όσο μπορεί πιο άνετη  ρία με μεγάλη έκπτωση στην αυτονομία. Μικρο-
        και τα καταφέρνει σε πολύ καλό βαθμό. Η σέλα  πράγματα μπορείς να βάλεις και στις δυο θήκες
        έχει σύγχρονη σχεδίαση και το κατάλληλο γέμι- που  υπάρχουν  μπροστά,  μια  ανοιχτή  στα  δεξιά
        σμα για να μην αρχίσεις να δυσφορείς μέσα στην  και μια κλειστή με πορτάκι κουμπωτό στα αριστε-
        κίνηση της πόλης, ακόμα κι αν διανύσεις αρκε- ρά όπου υπάρχει και usb θύρα αλλά δεν κλει-
        τά χιλιόμετρα. Το σχήμα της βοηθάει όλα τα ύψη  δώνει. Τέλος υπάρχει ειδικό app που κατεβάζεις
        ώστε να πατάνε εύκολα τα πόδια τους κάτω στο  στο κινητό σου και δείχνει ανά πάσα στιγμή που
        φανάρι, με το υλικό της όμως να μην προφέρει  βρίσκεται το e-Viball και τις λειτουργίες του.

        ιδιαίτερη τριβή και ο αναβάτης ίσως μετακινηθεί        Kινητήρας
        προς τα εμπρός σε απότομο φρενάρισμα. Το μή-           Εδώ τα πράγματα φωνάζουν τεχνολογία!  Ήρ-
        κος της είναι αρκετά μεγάλο και κατάφερε και φι- θε η στιγμή να ξεχάσεις ότι γνωρίζεις για ροπές,
        λοξένησε άνετα οδηγό με ύψος 1.93, συνοδηγό  ισχύς  και  θόρυβο  από  τους  κλασικούς  κινητές
        με ύψος 1.84 και μια τσάντα ανάμεσα τους, κα- και να μπεις σε μια νέα πραγματικότητα, αυτής
        τόρθωμα που θα ζήλευαν μεγαλύτερα scooters.  της ηλεκτροκίνησης.
        Το επίπεδο πάτωμα είναι βολικό για τα πόδια του        Ο ηλεκτροκινητήρας του e-Viball 125 έχει μέ-
        οδηγού ενώ τα μαρσπιέ του συνοδηγού κάνουν  γιστη στιγμιαία ισχύς 3,2 kW με μέγιστη ροπή τα

        καλά  τη  δουλειά  τους  και  βρίσκονται  σε  θέση  44  Νm  που  είναι  αξιοσημείωτο  αν  αναλογιστεί
        που δεν κουράζει. Ο γάντζος που υπάρχει στο  κάποιος ότι σε έναν κλασικό κινητήρα 125 κυ-
        εσωτερικό της ποδιάς προσφέρει extra στήριξη  βικών η ροπή φτάνει τα 10Nm. Το μοτέρ βρίσκε-
        για τη μεταφορά τσάντας ή χαρτοφύλακα.               ται στο κέντρο και χαμηλά του πλαισίου και η κί-
          Στο τιμόνι έχει στρογγυλοκάτσει ένας πλήρως  νηση δίνεται στον πίσω τροχό μέσω ενός ιμάντα
        ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων υποδηλώνο- από όπου βγαίνει και ο μοναδικός ήχος που θα
        ντας  ακόμα  μια  φορά  την  ηλεκτρική  φύση  του  ακούσει ο οδηγός του. Το μοτέρ σε αυτή τη θέση
        οχήματος. Οι πληροφορίες που σου δίνει αρκε- «τρώει» λιγότερη καταπόνηση από τις ανωμαλί-
        τές, με την ένδειξη της ταχύτητας να κλέβει την  ες του δρόμου σε σχέση με την τοποθέτηση πα-
        παράσταση λόγω μεγέθους και να ακολουθούν η  ράλληλα ή στο εσωτερικό του τροχού και απαιτεί

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264