Page 247 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 247

Green Revolution Pusa


          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
          Το  Pusa  είναι  ένα  κανονικών  διαστάσεων
        scooter retro σχεδίασης, με τις διαχρονικές κα-
        μπύλες  να  κυριαρχούν.  Ο  στρογγυλός  εμπρός
        προβολέας με τη λάμπα πυρακτώσεων ταιριάζει
        αισθητικά με την «παλιομοδίτική» εμφάνιση, ενώ
        στο πίσω μέρος το LED φωτιστικό σώμα σε επα-

        ναφέρει  στον  21ό  αιώνα.  Ίδιας  τεχνολογίας  εί-
        ναι και τα φλας που είναι όμορφα ενσωματωμένα
        στα πλαστικά για μια πιο «λεία» εμφάνιση. Τα νί-
        κελ διακοσμητικά και η καφέ χρώματος σέλα συ-
        μπληρώνουν ιδανικά την εικόνα του scooter και
        ταιριάζουν με τη σχεδιαστική φιλοσοφία του.          Η μπαταρία αφαιρείται, αλλά το βάρος της
                                                             δεν είναι αμελητέο.
          Το φινίρισμα και η συναρμογή των πλαστικών
        βρίσκονται  σε  ικανοποιητικό  επίπεδο,  αλλά  θα

        θέλαμε οι μεγάλες βίδες στο πίσω μέρος, κάτω
        από τη σέλα και πάνω από το φωτιστικό σώμα, να
        ήταν πιο διακριτικές ή ιδανικά να απουσίαζαν.
          Άνεση – εργονομία – πρακτικότητα
          Η αρχοντική σέλα φαίνεται και είναι άνετη με
        πλούσιο αφρώδες, ενώ  έχει ικανοποιητικές δια-
        στάσεις και μπορεί να φιλοξενήσει δεύτερο άτο-
        μο.  Το  επίπεδο  πάτωμα  προσφέρει  αρκετό  χώ-
        ρο για τα πόδια, ενώ σε συνδυασμό με το σωστό

        ύψος του τιμονιού συνθέτουν ένα ξεκούραστο ερ- Το πρακτικό ντουλαπάκι στην ποδιά έχει θύρα
        γονομικό τρίγωνο για χαλαρές μετακινήσεις. Για       USB και κλειδώνει.
        τον συνεπιβάτη δεν υπάρχουν χειρολαβές, οπότε  η αναβάθμιση του μοντέλου καθώς από τα 4.000
        θα πρέπει να έχει «αγκαλιά» τον οδηγό, αλλά τα  ανεβήκαμε στα 5.500 Watt. Αυτό έχει επιφέρει
        αναδιπλούμενα μαρσπιέ είναι στο σωστό ύψος.          και αύξηση της τελικής με το Pusa να αγγίζει πλέ-
          Κάτω  από  τη  σέλα  ο  μεγαλύτερος  χώρος  κα- ον τα 90 χλμ. / ώρα, ενώ έχουμε βελτίωση στην
        ταλαμβάνεται από τη μπαταρία, αλλά περισσεύ- επιτάχυνση, τις ρεπρίζ και στη δυνατότητα κίνη-
        ει αρκετός προκειμένου να βάλεις ένα jet κράνος  σης  σε  ανηφορικό  δρόμο.  Το  μόνο  «αρνητικό»

        ή τον φορτιστή. Έξτρα χώρος υπάρχει στο ντου- αυτής της αναβάθμισης είναι ότι πλέον το Pusa
        λαπάκι  της  ποδιάς  το  οποίο  κλειδώνει  και  δια- δεν μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα μοτοποδη-
        θέτει θύρα USB, ενώ μπορείς να κρεμάσεις και  λάτου (AM), αλλά απαιτείται A1, ενώ υπό προϋ-
        κάποια τσάντα από το γαντζάκι. Η στρογγυλή ψη- ποθέσεις το οδηγείς και με δίπλωμα αυτοκινήτου.
        φιακή οθόνη διαθέτει ταχύμετρο, επίπεδο φόρτι- Δεν έχει mode λειτουργίας που περιορίζουν την
        σης μπαταρίας, και μια ένδειξη που εναλλάσσεται  τελική με γνώμονα την αυξημένη αυτονομία, αλ-
        συνεχώς μεταξύ βολτόμετρου, ολικού και μερι- λά υπάρχει όπισθεν για ευκολία στις μανούβρες.
        κού χιλιομετρητή.                                      Η μπαταρία είναι φυσικά λιθίου 72V χωρητικό-
           Κινητήρας - μπαταρία                              τητας 50 Ah. Είναι αποσπώμενη, αλλά το βάρος
          Ο ηλεκτροκινητήρας είναι το σημείο όπου έγινε  των 19 κιλών δεν είναι αμελητέο και κάνει δύ-

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252