Page 169 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 169

KYMCO X-Town CT300i


        εδώ), ακολουθούν τις τάσεις της εποχής προσδίδο-
        ντας  ακόμη  περισσότερο  σύγχρονη  εμφάνιση.  Στο
        κομμάτι της ποιότητας κατασκευής, η άρτια συναρμο-
        λόγηση κερδίζει τα εύσημα ενώ τα υλικά είναι σε τυ-
        πικό για την κατηγορία επίπεδο, ικανοποιώντας από-
        λυτα. Στην περιοχή της ποδιάς και του πατώματος,

        τα «σκληρότερα» πλαστικά με την πιο τραχιά εικόνα
        έχουν λογική, αφού το CT θα χρησιμοποιηθεί και για   USB-σωτηρία! Βρίσκεται στο κέντρο του τιμονιού
        σκληρότερες της τυπικής μετακίνησης χρήσεις. Τέ- και προορίζεται να τροφοδοτήσει, συσκευές που
        λος, οι τριγμοί δεν έκαναν επ ουδενί εμφάνιση, όσο   χρησιμοποιείτε μπροστά σας π.χ. για πλοήγηση.
        δοκιμάσαμε το scooter της KYMCO.
          Ανεση-εργονομία
          Ένα από τα βασικά ατού του X-Town CT είναι ότι

        προσφέρει στο ακέραιο, την άνεση ενός GT Scooter
        χωρίς συμβιβασμούς ελέω πατώματος. Πράγματι, ο
        αναβάτης απολαμβάνει μια χαρακτηριστική, «χαλα-
        ρή» εργονομία στην θέση οδήγησης του CT. Η σέλα,
        που είναι νέα σε σχέση με το X-Town και με πιο έντο-
        να «κοψίματα», παραμένει μαλακή όσον αφορά το γέ-
        μισμα και υποδέχεται τον αναβάτη στο εσωτερικό της.
        Το μαξιλάρι υποστήριξης μέσης είναι πιο έντονο και
        ξεχωρίζει, κάνοντας πολύ καλά την δουλειά του. Για   Ο κινητήρας των 300 κυβικών είναι ένας τίμιος,
        τον συνεπιβάτη το επίπεδο άνεσης είναι παρόμοιο,     ακούραστος εργάτης με προσόντα του την μικρή
                                                             κατανάλωση και την ελαστικότητα.
        παρά το ότι η σέλα πίσω είναι κατά τι σκληρότερη. Το
        επίπεδο πάτωμα είναι το σημείο-κλειδί που κάνει το  να άμεσης πρόσβασης.
        CT να ξεχωρίζει ανάμεσα στα άλλα GT Scooters: Ξε-      Τα όργανα παραμένουν αναλογικά με μία LCD οθό-
        κλειδώνει μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς αντικει- νη για τις «δευτερεύουσες» ενδείξεις, με την πληρο-
        μένων, αφού εκτός από τελείως επίπεδο, το πάτωμα  φόρηση που παρέχεται από τον πίνακα να είναι πλή-
        είναι και αρκετά μεγάλο. Ο γάντζος που υπάρχει στην  ρης για τα δεδομένα ενός scooter και την αισθητική
        ποδιά μπορεί να φανεί «σωτήριος» για στήριξη ακρι- να έχει και κάτι από αυτοκίνητο. Καταπληκτική εργο-
        βώς στο σημείο που χρειάζεται. Χάρη στο νέο πάτω- νομική παρέμβαση, οφείλουμε να πούμε, είναι η USB

        μα φυσικά ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει τα πό- θύρα  ακριβώς  στο  κέντρο  του  τιμονιού.  Για  όσους
        δια του… όπως θέλει, πέρα από τις προοριζόμενες  χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο για πλοήγηση ή άλ-
        για αυτά θέσεις.                                     λη συσκευή που τροφοδοτείται με USB, η θύρα αυτή
          Πάμε στα των αποθηκευτικών χώρων: Κάτω από  είναι πραγματικά σωτήρια!
        την σέλα, βρίσκεται ο κύριος χώρος, ο οποίος μετρή-    Κινητήρας-περιφερειακά
        θηκε στα 30,4 λίτρα, με την μέθοδο του «Ταμερλά-       Το μοτέρ του X-Town CT300 είναι όμοιο με αυτό
        νου». Στην πράξη, ένα κράνος full faceθα χωρέσει  του «απλού» X-Town 300 και συνεπώς, τα δεδομέ-
        εκεί, μαζί με κάποια ακόμη αντικείμενα, ενώ ο ανα- να απόδοσης είναι τα ίδια. Ο μονοκύλινδρος των 276
        βάτης έχει στην διάθεση του αφαιρούμενο διαχωρι- κ.εκ. αποδίδει 23 ίππους με την μέγιστη ροπή του να
        στικό.  Ένα  ντουλαπάκι  ποδιάς  στο  αριστερό  μέρος  ανέρχεται  στα  2,4  kgmροπής.  Αλλαγές  δεν  έγιναν

        του scooter δηλώνει επίσης το παρόν για αντικείμε- ούτε και σε επίπεδο μετάδοσης, με το CVTνα διατη-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174