Page 155 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 155

Honda Forza 300
                                  KYMCO Downtown 350 Noodoe TCS


        περίπτωση του Downtown και η ρύθμιση του απο-                      Τεχνικά xαρακτηριστικά
        δεικνύεται σωστή για την περίσταση. Οι 29 ζωηρό-      Κινητήρας
        τατοι ίπποι του G5 είναι ικανοί να «σπάσουν» την     Τύπος                             4T 1K, YΥ/Ψ 4Β
        πρόσφυση  του  πίσω  ελαστικού  πολύ  εύκολα  σε     Κυβισμός (κ.εκ.)                              321
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
        ένα  κακό  οδόστρωμα  ή  σε  ολισθηρές  συνθήκες     Συμπίεση (:1)                                 Δ/Α
        και αυτό δεν είναι κάτι που απαραίτητα θέλεις, όταν   Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                  29/7.500
                                                                                                     3,1/6.000
        οδηγείς ένα GT Scooter. Το traction control ανι-     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        χνεύει εύκολα και γρήγορα τάσεις ολίσθησης και       Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               12,5
        επεμβαίνει αμέσως, ίσως αρκετά έντονα κατά πε-       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                       3,9
        ρίπτωση αλλά ποτέ απότομα. Φυσικά η δυνατότητα       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    145
        απενεργοποίησης του παραμένει για όποιον το επι-       Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                             Τύπος
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
        θυμεί. Κατά τα άλλα, το Downtown εξακολουθεί να      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        παρουσιάζει μια premium οδηγική ταυτότητα, με        Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α

        σπορ στοιχεία στην συμπεριφορά του. Η ποιότητα       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις       Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ/Α
        κύλισης βρίσκεται πολύ ψηλά και η γεωμετρία του      Φρένα Ε (χλστ.)                        Δ, 3Ε, ABS
        μοντέλου ωφελεί την σταθερότητα στο δρόμο. Οι        Φρένα Π (χλστ.)                        Δ, 2Ε, ABS
        αναρτήσεις λειτουργούν αρκετά καλά σε γενικές          Τροχοί - Ελαστικά                   120/80-14’’
                                                             Ελαστικό Ε
        γραμμές «εξομαλύνοντας»  τις οδικές ανωμαλίες         Ελαστικό Π                           150/70-13’’
        χωρίς δράματα. Τα δύο αμορτισέρ πίσω ίσως σας
        φανούν σκληρά, αλλά μην διστάσετε να ψαχτείτε με  τες βόλτες και επαρχιακούς δρόμους, το Downtown
        την ρύθμιση της προφόρτισης καθώς κάνει θαύμα- παραμένει ουδέτερο στις στροφές, διατηρώντας την
        τα: Έτσι κάναμε και εμείς, επιλέγοντας μια πιο μαλα- στιβαρότητα του και θα προειδοποιήσει έγκαιρα αν
        κή «σκάλα» και η συμπεριφορά του Downtown με- πλησιάσετε το όριο του χωρίς να δημιουργήσει επι-

        ταμορφώθηκε προς το καλύτερο και το ανετότερο.       σφαλή κατάσταση. Στα φρένα, οι δύο δίσκοι παρα-
          Ο κινητήρας παραμένει πολύ ζωηρός, ισχυρότα- μένουν  αρκούντως  ισχυροί  και  ακινητοποιούν  το
        τος (τηρουμένων των αναλογιών) σε όλες τις συνθή- Downtown γρήγορα και με ασφάλεια. Η αίσθηση
        κες, όπως επίσης παραμένει και η πολύ σωστή ρύθ- στις μανέτες είναι ικανοποιητική και το αρχικό δά-
        μιση της CVT μετάδοσης. Οι ρεπρίζ του Downtown  γκωμα δεν είναι πολύ, αλλά στα επίπεδα που χρει-
        είναι ένα από τα δυνατά του σημεία βοηθώντας τον  άζεται. Στις μετρήσεις μας, το Downtown ακινητο-
        αναβάτη να ξεφύγει εύκολα από το μποτιλιάρισμα  ποιήθηκε σε (Χ) μέτρα.
        και να κάνει εύκολα προσπεράσεις όταν χρειαστεί.

        Παράλληλα, ταχύτητες από 120 χλμ/ώρα και πάνω         Η άποψή μας
        είναι μια απλή υπόθεση και το Downtown μπορεί να      Η προσθήκη του Traction Control στο KYMCO
        ταξιδέψει  απροβλημάτιστα  εκτός  της  πόλης.  Βάλ-   Downtown 350 χαρίζει επιπλέον ασφάλεια στην πράξη,
        τε στην εξίσωση και την σέλα-πολυθρόνα, την καλή      σε ένα scooter που φημίζεται για την ποιότητα του και
                                                              την οδηγική συμπεριφορά του. Παράλληλα, χάρη στο
        ανεμοκάλυψη και τις άνετες αναρτήσεις και το συ-      σύστημα Noodoe, το μοντέλο προσφέρει μοναδικές
        μπέρασμα είναι εύκολο…                                δυνατότητες διασύνδεσης και πρακτικότητας στον ανα-
          Το διπλό πλαίσιο του scooter υπόσχεται, όπως εί-    βάτη του. Τo Downtown 350 εξακολουθεί να τοποθε-
                                                              τείται ανάμεσα στα scooters των 300 και 400 κυβικών
        παμε και παραπάνω, σταθερότητα στο δρόμο αλλά         συνδυάζοντας τα καλά των δύο κόσμων, ενώ η τιμή του
        και άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού, απο-    και ειδικότερα η σχέση τιμής-εξοπλισμού του, κρίνεται
        τρέποντας  την  εμφάνιση  ταλαντώσεων  ακόμη  και     άκρως ανταγωνιστική για τα δεδομένα των GT Scooters
                                                              του σήμερα.
        σε πιο έντονη οδήγηση. Αν αρέσκεστε σε πιο σβέλ-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160