Page 147 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 147

Honda Forza 300
                                            KYMCO Agility 16+ 300


        σε υψηλά επίπεδα. Στις αστικές ταχύτητες, οι κραδα-               Τεχνικά xαρακτηριστικά
        σμοί από τον κινητήρα είναι πρακτικά μηδενικοί και    Κινητήρας
        παραμένουν έτσι, ακόμη και σε μεγαλύτερες ταχύ-      Τύπος                              4T 1K, Υ/Ψ 2Β
        τητες. Η ισχύς και η ροπή του χαρακτηρίζονται επαρ-  Κυβισμός (κ.εκ.)                              276
                                                             Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                           Δ/Α
        κείς για τον σκοπό του Agility 300, με την μετάδοση   Συμπίεση (:1)                                Δ/Α
        να υπογράφει τον τρόπο απόδοσης. Στην εκκίνηση       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                23,2/8.000
                                                                                                     2,3/6,500
        και στις χαμηλές ταχύτητες, η εμπλοκή του συμπλέ-    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                     Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        κτη είναι γρήγορη προσφέροντας έλεγχο στον ανα-      Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)                13
        βάτη στο πεδίο αυτό. Όσο η επιτάχυνση συνεχίζεται,   Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                      3,7
        το CVT αλλάζει σχέση επιτρέποντας σε περισσότερη     Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    123
        ισχύ να φτάσει στον τροχό και στις μεσαίες στροφές,     Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
                                                                                           Ατσάλινο σωληνωτό
                                                             Τύπος
        οι ρεπρίζ είναι εύκολες προσφέροντας σε επίπεδο      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
        ενεργητικής ασφάλειας εντός της πόλης. Το Agility    Διαδρομή (χλστ.)                              Δ/Α

        300 δεν τοποθετείται ωστόσο κοντά στην κορυφή        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις       Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           Δ/Α
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        ισχύος για την κατηγορία και ο κινητήρας του δεν     Φρένα Ε (χλστ.)                   Δ/300, 2Ε, ABS
        χαρακτηρίζεται από «νεύρο», αλλά από σταθερή και     Φρένα Π (χλστ.)                   Δ/240, 2Ε, ABS
        ομαλή απόδοση. Ο εμπρός 16άρης τροχός «φωνά-           Τροχοί - Ελαστικά                   110/10-16’’
                                                             Ελαστικό Ε
        ζει» την παρουσία του προσφέροντας μεγάλη στα-       Ελαστικό Π                            140/70-14’’
        θερότητα στο δύσκολο ελληνικό οδικό περιβάλλον
        και συνεργάζεται απροβλημάτιστα με τον πίσω των  χρειάστηκε το μοντέλο για να ακινητοποιηθεί από τα
        14 ιντσών. Από την ευθεία στην στροφή, το Agility  80 χλμ/ώρα, είναι μια πολύ αξιόλογη επίδοση. Στην
        «κρατά» στιβαρά τον δρόμο με ακρίβεια στην από- εθνική και εκτός της πόλης, ο αναβάτης θα απολαύ-
        κριση και  ελαφρώς «βαριά» αίσθηση στην γραμμή  σει το υψηλό επίπεδο ανεμοκάλυψης, εξαιτίας του

        της στροφής. Οι διαδοχικές εναλλαγές κατεύθυν- πολύ καλού πακέτου εξοπλισμού του Agility που πε-
        σης γίνονται με ακρίβεια χωρίς «τσαλιμάκια» από το  ριλαμβάνει στάνταρ  χούφτες και ζελατίνα. Το βασι-
        πλαίσιο που θα τρομάξουν και θα αποσταθεροποι- κό πεδίο χρήσης είναι η πόλη αλλά δεν θα πει όχι
        ήσουν το scooter, αρκεί φυσικά ο αναβάτης να μην  και σε κίνηση εκτός αυτής. Ο κινητήρας του μοντέ-
        ζητήσει  «πολλά»  με  πολύ  επιθετική  οδήγηση.  Τό- λου το ωθεί άνετα σε ταχύτητες μέχρι και τα 130+
        τε το Agility εμφανίζει κάποιες ταλαντώσεις, υπεν- χλμ/ώρα στο ψηφιακό κοντέρ, αν και πάνω από τα
        θυμίζοντας το όριο του. Οι αναρτήσεις είναι σωστά  120 ο ιμάντας παράγει ορισμένους κραδασμούς.
        ρυθμισμένες για την πλειοψηφία των συνθηκών που

        θα συναντήσετε στην πόλη, απορροφώντας τις κα-        Η άποψή μας
        κοτεχνίες απροβλημάτιστα. Πιο μεγάλες και απότο-      Αν και «νέο μέλος» στην κατηγορία, το KYMCO Agility
        μες ανωμαλίες γίνονται αισθητές μεν, χωρίς «κοπα-     300 έρχεται… καλά διαβασμένο. Επικεντρώνεται στους
                                                              αναβάτες που θέτουν την πρακτικότητα πάνω από τις
        νήματα» για τον αναβάτη, δε. Σε συνδυασμό με τον      επιδόσεις και προτείνει ένα ολοκληρωμένο, premium
        τροχό των 16 ιντσών, το Agility 300 αποφεύγει τις     πακέτο με πολλά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά άνε-
        νευρικότητες, ακόμη και αν βρεθείτε υπό κλίση σε      σης. Αρτιότατο οδηγικά, μοντέρνο στην εμφάνιση και
        διαδοχικές  λακκούβες,  κάτι…  διόλου  ασυνήθιστο.    καλοφτιαγμένο, το Agility 300 έρχεται με πλούσιο εξο-
                                                              πλισμό που περιλαμβάνει και την επιλογή του Noodoe
        Εύσημα αξίζουν στα φρένα του Agility τα οποία πα-     για όποιον αναβάτη το επιθυμεί. Όλα αυτά σε μια πολύ
        ρουσίασαν μεγάλη ισχύ και εξαιρετική, για τα δεδο-    ανταγωνιστική τιμή. Με όλες αυτές τις αρετές αναδει-
        μένα της κατηγορίας, αίσθηση -τα υψηλής πίεσης        κνύεται εύκολα, σε μία από τις κορυφαίες επιλογές για
                                                              την κατηγορία του.
        σωληνάκια, κάνουν δουλειά! Τα 28,23 μέτρα που
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152