Page 123 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 123

Yamaha Xmax125


        5,4 δλ, ενώ για πιάσει τα 80χλμ/ώρα χρειάζεται συ-

        νολικά 16,9δλ. Μάλιστα δεν αντιμετωπίσαμε κανένα
        πρόβλημα να κινηθούμε σε αυτοκινητόδρομους με
        πάνω από 110χλμ/ώρα,έχοντας εξαιρετική ευστά-
        θεια. Όπως αναφέραμε λόγω της κλιμάκωσης του
        CVT οι στροφές παραμένουν ψηλά στη μεγαλύτε-
        ρη διάρκεια της διαδρομής και θα πέσουν κάτω από
        τις 5.000 μόνο σε χαλαρό ρολάρισμα, με το θόρυβο
        της εξάτμισης-μοτέρ όμως να μην κουράζει με την
        ένταση του. Το τιμόνι παίρνει μεγάλες γωνίες που
        βοηθάνε στην κίνηση μέσα από στενά σημεία, περ-      Από τις καλύτερες σέλες στην κατηγoρία! Φαρδιά,

        νώντας από κομμάτια που με την πρώτη ματιά δεν       γεμάτη με μαλακό αφρώδες και καλή στήριξη
                                                             στη μέση κάνει τις καθημερινές διαδρομές
        πίστευες ότι θα χώραγε. Οι αναρτήσεις κάνουν εκ-     ξεκούραστες!
        πληκτική δουλειά και σε συνδυασμό με τη μαλακή                    Τεχνικά xαρακτηριστικά
        σέλα δεν αφήνουν να περάσουν περίεργοι και ισχυ-      Κινητήρας
        ροί κραδασμοί στον αναβάτη. Αρκετά καλή είναι κι     Τύπος                                 1Κ, 4T, Υ/Ψ
        η συμπεριφορά τους στις αλλαγές κατεύθυνσης, με      Κυβισμός (κ.εκ.)                          124,66
        το Χmax να παραμένει σταθερό και να προσφέρει        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)            52 x 58,7
                                                                                                          11,2
                                                             Συμπίεση (:1)
        υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Το μεγάλο κουστούμι κι      Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                12,2/8.000
        ο ανεμοθώρακας προσφέρουν πολύ καλή προστα-          Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                      1,1/6.250
        σία από τον άνεμο ακόμα και σε πιο ψηλούς οδη-       Τροφοδοσία                              Ψεκασμός
                                                             Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                            13
        γούς, κάτι που εκτιμήσαμε ιδιαίτερα τις μέρες που η     Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        θερμοκρασία φλέρταρε με τους 0 βαθμούς Κελσί-        Τύπος                 Aτσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
        ου. Ακόμα και με βροχή μείναμε πολύ καλά προστα-     Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις     Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                                                           110
        τευμένοι, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)      Διαδρομή (χλστ.)                   Δύο αμορτισέρ
                                                             Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        να δουλεύει άψογα προσφέροντας ακόμα ένα μα-         Διαδρομή (χλστ.)                               90
        ξιλάρακι ασφαλείας. Το σύστημα πέδησης είναι για     Φρένα Ε (χλστ.)                   Δ/267, 2Ε, ABS
        σεμινάριο, με το υψηλό επίπεδο αίσθησης της μανέ-    Φρένα Π (χλστ.)                   Δ/245, 1E, ABS
                                                               Τροχοί - Ελαστικά
        τας να είναι αντίστοιχο με το δάγκωμα και την απο-   Ελαστικό Ε                            120/70-15’’

        τελεσματικότητα των φρένων, ενώ το ABS μπήκε σε      Ελαστικό Π                            140/70-14’’
        λειτουργία μόνο όταν ήταν πραγματικά αναγκαίο.

                                                              Η άποψή μας

                                                              Το Yamaha Xmax 125 είναι ένα ολοκληρωμένο scooter
                                                              για μέσα στην πόλη. Premium σε κατασκευή, εξαι-
                                                              ρετικό σε χώρους, ισορροπημένο στο δρόμο, με τον
                                                              κινητήρα να προσφέρει την απαραίτητη οικονομία που
                                                              ζητάς στην κατηγορία, το ιαπωνικό scooter δικαιολογεί
                                                              το κόστος απόκτησης του και έχει όλα τα φόντα να κυ-
                                                              ριαρχήσει. Σίγουρα η ιπποδύναμη του δεν ενθουσιάζει,
                                                              αλλά είναι αρκετή για σβέλτη κίνηση μέσα στο κλεινόν
                                                              άστυ και σε συνδυασμό με την ολοκληρωμένη συνολι-
        Οι «επιθετικοί » εμπρός LED προβολείς εκτός από       κά εικόνα του δεν μπορεί πάρα να χαρακτηριστεί σαν
        το αισθητικό αποτέλεσμα προσφέρουν εξαιρετικό         μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία.
        φωτισμό με καλή διασπορά.
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128