Page 111 - scooter mototriti 01 Iουνίου 2024
P. 111

Vespa Primavera 150 ABS



        μονιού, το χαμηλό κέντρο βάρους και οι μαζεμένες                  Τεχνικά xαρακτηριστικά
        διαστάσεις. Η Vespa ελίσσεσαι με άνεση ανάμεσα        Κινητήρας
                                                                                                         154,8
        στα  μποτιλιαρισμένα  αυτοκίνητα  και  δύσκολα  θα   Κυβισμός (κ.εκ.)                         58x58,6
                                                             Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ).
        εγκλωβιστεί, αλλά και να συμβεί αυτό, δεν πειρά-     Συμπίεση (:1)                                    -
        ζει αφού δίνει έτσι περισσότερο χρόνο στα μάτια      Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.)                   12,7/7.750
        των περαστικών να θαυμάσουν τη σιλουέτα της.         Ροπή (kgm/σ.α.λ.)                       1,3/6.500
          Οι  αναρτήσεις  φιλτράρουν  αποτελεσματικά  τις    Τροφοδοσία                             Ψεκασμός
                                                                                                             8
                                                             Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)
        κακοτεχνίες του δρόμου και ο αναβάτης απολαμ-        Βάρος (kg)                                   Δ.Α.
        βάνει ποιότητα κύλισης που συναντάμε σε ακριβό-      Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)                    3,4
        τερα scooter. Βέβαια, η μικρή διάμετρος των τροχών   Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)                     95
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        και η περιορισμένες διαδρομές των αναρτήσεων θα      Τύπος                          Ατσάλινο  μονοκόκ

        κάνουν την Primavera να δείξει τη δυσαρέσκειά της    Αναρτήσεις Ε                Αμορτισέρ, βραχίονας
                                                                                                            78
        σε μεγάλες λακούβες και συνεχόμενες ανωμαλίες,       Διαδρομή (χλστ.)                   Αμορτισέρ, ΠΕ
                                                             Αναρτήσεις Π
        αλλά κανένας κατασκευαστής δεν είναι υποχρεωμέ-      Διαδρομή                                       70
        νος να έχει στο νου του τους απαράδεκτους Ελληνι-    Φρένα Ε (χλστ.)            Δίσκος 200 mm / ABS
        κούς δρόμους, όταν εξελίσσει ένα μοντέλο. Επίσης, η   Φρένα Π (χλστ.)                            Τ/140
        Vespa παραμένει σταθερή και εμπνέει εμπιστοσύνη        Τροχοί - Ελαστικά                   110/70-12’’
                                                             Ελαστικό Ε
        στον αναβάτη ακόμα και στην τελική της χωρίς να εμ-  Ελαστικό Π                            120/70-12’’
        φανίζει αστάθεια ή ταλαντώσεις.
          Το μοναδικό πράγμα που μας έλειψε κατά τη συμβί-
        ωσή μας μαζί της, ήταν το πλαϊνό σταντ που είναι πρα-

        κτικό στις σύντομες στάσεις. Βέβαια, υπάρχει στον κα-
        τάλογο των έξτρα, ενώ το να στηρίξεις την Primavera
        στο κεντρικό σταντ είναι πανεύκολο. Ο i-get κινητή-
        ρας σε στέλνει σβέλτα από φανάρι σε φανάρι και η
        καλορυθμισμένη μετάδοση σε βοηθάει να κινηθείς
        με ακρίβεια σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ η χαμηλή κα-
        τανάλωση κάνει οικονομικές της μετακινήσεις σου.
        Τέλος, τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση και προο-    Μπορεί ο χώρος κάτω από τη σέλα να είναι

        δευτικότητα με το ABS στον εμπρός τροχό να παρεμ-    περιορισμένος, αλλά χωρά ένα full face κράνος.
        βαίνει διακριτικά όταν είναι απαραίτητο.
                                                              Η άποψή μας

                                                              Μπορεί τα 4 χιλιάρικα που κοστίζει να την κατατάσσουν
                                                              στο άνω άκρο της κατηγορίας, αλλά αγοράζεις μια
                                                              αυθεντική Vespa που ξεχειλίζει από στιλ και ποιότητα.
                                                              Όμως, δεν σταματά εκεί αφού είναι εξοπλισμένη με την
                                                              τελευταία λέξη της τεχνολογίας με τον i-get κινητήρα
                                                              και την έγχρωμη TFT οθόνη. Δύσκολα την αποχωρί-
                                                              ζεσαι, καθώς η πρακτικότητα και η ευκολία χειρισμών
                                                              που προσφέρει, σε κάνουν να θες να τη χρησιμοποιείς
                                                              ακόμα και για τις πιο μικρές αποστάσεις. Η Primavera
                                                              διανύει την καλύτερή της εποχή και το αποδεικνύει στη
                                                              πράξη.


                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116