Page 97 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 97

SYM Jet14 200i


              ια φέτος το Jet14 λαμβάνει μια σημαντική
              τόνωση  με  την  μορφή  μεγαλύτερου  κινη-
        Γτήρα. Στόχος; Οι καλύτερες επιδόσεις, που
        πάντα δελεάζουν τους αναβάτες αλλά και βελτι-
        ώνουν την συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο.
          Εμφάνιση-ποιότητα
          Στην σχεδιαστική γλώσσα του κυριαρχούν οι γω-

        νίες, ενώ αξίζει να σημειώσουμε την ύπαρξη φω-
        τιστικών LED εμπρός και πίσω και αρκετών carbon
        look λεπτομερειών. Στο θέμα της ποιότητας, η ει-
        κόνα του Jet14 είναι καλή, σε γενικές γραμμές.       Είναι «σπίρτο» στο γκάζι, καταναλώνει λογικά και
        Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί ανταποκρίνο- λειτουργεί πολιτισμένα: Ο κινητήρας των 163 κ.εκ.
        νται στα δεδομένα της κατηγορίας αλλά και της τι-    παίρνει πολύ καλή βαθμολογία.
        μής του Jet14, με την συναρμογή να είναι αρκετά

        προσεγμένη κρατώντας μακριά κάθε είδους ενο-
        χλητικό τριγμό. Εκεί που θα θέλαμε να δούμε κάτι
        καλύτερο, είναι στο εμπρός ντουλαπάκι, το πορτά-
        κι του οποίου μοιάζει παράταιρο σε ποιότητα από
        τα υπόλοιπα πλαστικά.
          Άνεση-εργονομία
          Ο αναβάτης κάθεται «πάνω» και όχι «μέσα» στο
        scooter, σε μία θέση οδήγησης που φέρνει χέρια
        και πόδια σε ορθές γωνίες. Το επίπεδο πάτωμα         Τα όργανα έχουν μια διαφορετική και
        έχει ικανοποιητικό χώρο για τα πέλματα και τα γό-    ενδιαφέρουσα διάταξη, η οποία δεν αφαιρεί από
                                                             την πρακτικότητά τους.
        νατα δεν θα συναντήσουν τα πλαστικά της ποδιάς.
        Η σέλα έχει σωστές διαστάσεις και είναι μέτριας  γή και στο Symphony ST200i είναι φυσικά το επί-
        σκληρότητας, ενώ είναι δύο επιπέδων με το εν- κεντρο αυτής της νέας έκδοσης του Jet14. Κοιτώ-
        διάμεσο «σκαλοπάτι» να παίζει τον ρόλο στηρίγ- ντας τους πίνακες, διαπιστώνει εύκολα κανείς ότι
        ματος μέσης. Τo τμήμα σέλας που αναλογεί στον  οι 12 ίπποι δεν διαφέρουν πολύ από τους 11,5 της
        συνεπιβάτη είναι αρκετά πλατύ, τα μαρσπιέ βρί- υδρόψυκτης έκδοσης του 125. Όμως, το 200άρι
        σκονται σε σωστές θέσεις και οι μεγάλες χειρο- παρουσιάζει μια πιο γεμάτη απόδοση σε όλες τις
        λαβές εξασφαλίζουν καλή στήριξη. Κάτω από τη  ταχύτητες και σε όλο το φάσμα στροφών, με τε-

        σέλα, έχουμε χώρο για ένα full-face κράνος και  λικό αποτέλεσμα τις σημαντικά καλύτερες επιδό-
        κάποια χαρτιά ή γάντια, ενώ στα αριστερά της πο- σεις σε συνθήκες πόλης. Άλλωστε, μην ξεχνάμε
        διάς, υπάρχει ένα ντουλαπάκι που μπορεί να χω- ότι η μεγαλύτερη ισχύς διαθέσιμη ανά πάσα στιγ-
        ρέσει  μικροαντικείμενα,  ωστόσο  το  πορτάκι  του  μή,  κάνει  τις  μετακινήσεις  τόσο  πιο  ευχάριστες,
        –που δεν κλειδώνει- ανοίγει με σημαντική δυσκο- όσο και πιο ασφαλείς –αν χρειαστεί, για οποιον-
        λία. Ταχύτητα και στάθμη καυσίμου εμφανίζονται  δήποτε  λόγο,  άμεση  επιτάχυνση  όπως  σε  προ-
        αναλογικά, ενώ η LCD οθόνη φιλοξενεί στροφό- σπεράσεις. Η μέση κατανάλωση των 3 λίτρων στα
        μετρο, ρολόι και χιλιομετρητές.                      100 χλμ που μετρήσαμε είναι λογική και απολύ-
          Κινητήρας                                          τως ικανοποιητική για τον κυβισμό και την απόδο-
          Η μονάδα των 163 κ.εκ. που έχει βρει εφαρμο- ση του μοτέρ.

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102