Page 41 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 41

Honda PCX 125


        ελαστικά.
          Οδηγώντας                                           Η άποψή μας
          Το PCX έχει γράψει την δική του ιστορία και ση-     Το Honda PCX ήταν και είναι, ένα από τα κορυφαία
        μαντικό ρόλο σε αυτό, έχει παίξει η υψηλότατου        «Mini-GT» scooters, ξεχωρίζοντας με την μοναδική
                                                              εμφανισιακή του ταυτότητα και, μόλις το οδηγούσες, με
        επιπέδου οδηγική συμπεριφορά του μοντέλου. Η          την υποδειγματική συμπεριφορά του. Στην τελευταία
        έκδοση του 2021 οφείλει να σταθεί στο ύψος των        του γενιά είναι πιο σύγχρονο και ίσως και ομορφότερο

        περιστάσεων και μέσα από την συμβίωση μας μα-         από ποτέ, ενώ οι στοχευμένες βελτιώσεις του από την
        ζί της, είμαστε εδώ για να προσυπογράψουμε. Η         Honda στα σημεία έπιασαν τόπο.
                                                              Η τιμή του το τοποθετεί σε παραπλήσια θέση με τους
        χαρακτηριστική, πολυτελής αίσθηση κύλισης του         ανταγωνιστές του, κάνοντας το ακόμα πιο δελεαστικό
        PCX  δηλώνει  ξανά  το  βροντερό  παρόν,  με  την     σαν επιλογή.
        απουσία κραδασμών από τον κινητήρα να την κο-
        λακεύει  περαιτέρω.  Οι  τροχοί  14  και  13  ιντσών               Τεχνικά xαρακτηριστικά
        προϊδεάζουν  για  μια  ευέλικτη  συμπεριφορά  και     Κινητήρας                         4T 1K, Υ/Ψ 4Β
                                                             Τύπος
        το διαπιστώνεις εύκολα, αφού οι αλλαγές κατεύ-       Κυβισμός (κ.εκ.)                              125

        θυνσης είναι πανεύκολες, ταχύτατες και με ελα-       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)          53,5 x 55,5
        φριά αίσθηση. Ο ρόλος του τύπου διπλής ραχο-         Συμπίεση (:1)                                11,5
        κοκαλιάς  πλαισίου  στην  οδηγική  συμπεριφορά       Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)                12,5/8.750
                                                                                                     1,2/6.500
        αναδεικνύεται στις μεγαλύτερες ταχύτητες ή στις      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                     Ψεκασμός
                                                             Τροφοδοσία
        πιο επιθετικές μανούβρες, καθώς δεν επιτρέπει        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)               8,1
        την εμφάνιση οποιασδήποτε ταλάντωσης ή ανε-          Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)                      2,4
        πιθύμητης συμπεριφοράς.                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    105
          O  κινητήρας  λειτουργεί  αθόρυβα  και  πολύ        Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
                                                             Τύπος
                                                                              Ατσάλινο με πρεσαριστά τμήματα
        στρωτά, με το Start-Stop να σβήνει και να εκκι-      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις         Πιρούνι 31 χλστ.
        νεί τον κινητήρα αστραπιαία, στις διαδρομές από      Διαδρομή (χλστ.)                               89
        φανάρι σε φανάρι μέσα στις πόλεις. Η ρύθμιση         Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις           Δύο αμορτισέρ
        της μετάδοσης του μονοκύλινδρου δίνει έμφαση         Διαδρομή (χλστ.)                               95
        στην  απόκριση  στις  χαμηλές  και  μεσαίες  ταχύ-   Φρένα Ε (χλστ.)                   Δ/220, 2Ε, ABS
                                                             Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                         T/130
        τητες, δηλαδή το φάσμα στο οποίο θα κινηθείτε         Τροχοί-ελαστικά
        εντός πόλης. Σε εθνική και εκτός πόλης, αν και η     Ελαστικό Ε                            110/70-14’’
        τελική ταχύτητα είναι σχετικά μικρή στα 100-105      Ελαστικό Π                            130/70-13’’
        χλμ/ώρα στο κοντέρ, ο κινητήρας δίνει την πλή-
        ρη ισχύ του απροβλημάτιστα κρατώντας ταχύτη- τους σε ισχύ, ενώ το δισκόφρενο εμπρός διαπρέ-

        τες της τάξης των 90-95 χλμ/ώρα για όση ώρα  πει  στην  προσφερόμενη  αίσθηση  (τηρουμένων
        επιθυμείτε.                                          των αναλογιών, πάντα). Το ABS δρα στον εμπρός
          Οι αλλαγές στην διαδρομή και τα ελατήρια των  τροχό και επεμβαίνει άριστα όταν χρειαστεί, ενώ
        πίσω  αμορτισέρ  επέφεραν  βελτίωση  στο  θέμα  το ταμπούρο πίσω συμπεριφέρεται σωστά παρά
        της άνεσης, καθώς το μοντέλο απορροφά τις πε- την ελαφρά έλλειψη αίσθησης, κάτι λογικό. Μά-
        ρισσότερες κακοτεχνίες απροβλημάτιστα. Μόνο  λιστα, αφού το πίσω φρένο δεν… επιτηρείται από
        πολύ έντονες λακούβες και «σαμαράκια» θα πε- το ABS, επιτρέπει στον αναβάτη ακόμα και ελεγ-
        ράσουν στον αναβάτη αλλά το συνολικό επίπε- χόμενο μπλοκάρισμα, αν αισθάνεστε όρεξη για
        δο  άνεσης  είναι  πολύ  υψηλό.  Τέλος,  τα  φρένα  «παιχνιδάκια»  με  την  πλαγιολίσθηση  του  πίσω
        του μοντέλου απέδειξαν την απόλυτη επάρκεια  τροχού!

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46