Page 391 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 391

Kymco AK 550


              κκινώντας από λευκό χαρτί, το ΑΚ 550 ενσω-
              ματώνει την τεχνογνωσία και τον δυναμισμό
        Έτης Kymco. Πρακτικότητα, καθημερινός χα-
        ρακτήρας, αποδοτικός κινητήρας, δυνατότητα για
        κάλυψη μακρινών αποστάσεων, είναι μερικές μό-
        νο από τις έννοιες αρετές αυτού του maxi scooter.

          Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
          Η αιχμηρή σχεδίαση είναι διάχυτη σε όλο το μή-
        κος της σιλουέτας και αναδεικνύει τον σπορ χαρα-
        κτήρα του μοντέλου. Το εμπρός μέρος αποτελεί-
        ται από δύο γωνιώδη φωτιστικά που περιβάλλονται
        από δύο λωρίδες με φώτα ημέρας και σε συνδυ-
        ασμό με την επιθετική μάσκα, δίνουν μια αρκετά

        άγρια όψη στο ΑΚ. Η ανασηκωμένη ουρά εξοπλί-
        ζεται με ένα φουτουριστικής σχεδίασης φωτιστικό  Κορυφαίες λύσεις στα περιφερειακά με
        τύπου LED που βγάζει μάτι. Επίσης, έχουμε σκα-       ανεστραμμένο πιρούνι στην ανάρτηση και
        λιστά  σήματα  στη  σέλα,  σπορ  σχεδίασης  αναση-   τετραπίστονες δαγκάνες Brembo στα φρένα.
        κωμένη εξάτμιση και χρυσές δαγκάνες φρένων. Η          Κινητήρας
        συναρμογή και η βαφή των πλαστικών μερών βρί-          Τα 550 κυβικά του κινητήρα, από τα οποία πή-
        σκεται σε υψηλό επίπεδο, χωρίς τριγμούς και κρα- ρε το όνομα του το ΑΚ, αποδίδουν 53,5 ίππους
        δασμούς. Μοναδική εξαίρεση το υλικό στα ντουλα- στις 7.500 σαλ και 5,6 κιλά ροπής στις 5.500 σαλ.
        πάκια, που δείχνει κάπως παράταιρο.                  Υπάρχουν  διαθέσιμοι  δύο  διαφορετικοί  χάρτες
          Άνεση – Εργονομία                                  απόδοσης. Στο Full Power τα νούμερα είναι τα πα-

          Ξεκινώντας  από  τη  σέλα,  είναι  αναπαυτική  με  ραπάνω, ενώ στο Rain, η απόδοση πέφτει στους
        πλούσιο  αφρώδες,  ενώ  αρκετός  είναι  ο  χώρος  46,5 ίππους στις 7.500 σαλ με μειωμένη απόκρι-
        και για τον συνεπιβάτη, ο οποίος έχει στη διάθε- ση,  για  καταστάσεις  μειωμένης  πρόσφυσης.  Η
        σή του μεγάλες πρακτικές χειρολαβές. Ο χώρος  σχεδόν οριζόντια τοποθέτηση κυλίνδρων βοηθά-
        για τα πόδια είναι ικανοποιητικός ακόμα και για  ει στο να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, προς όφε-
        μεγάλα αναστήματα, ενώ το χαμηλό ύψος της σέ- λος της οδικής συμπεριφοράς. Μάλιστα σύμφω-
        λας κάνει εύκολο το πάτημα στο έδαφος. Ο απο- να με την εταιρία, η συγκεκριμένη χωρητικότητα,
        θηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για  προσφέρει τέλεια ισορροπία μεταξύ βάρους, από-

        την τοποθέτηση ενός full face και ενός jet κρά- δοσης και κραδασμών.
        νους. Τα δύο ντουλαπάκια στην ποδιά, διαθέτουν         Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
        υποδοχή USB, αλλά δεν κλειδώνουν. Τέλος, στά-          Το διαιρούμενο αλουμινένιο  πλαίσιο του ΑΚ εί-
        νταρ είναι οι θερμαινόμενες χειρολαβές, η ρυθ- ναι ιδιαίτερα ελαφρύ, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει
        μιζόμενη ζελατίνα, το χειρόφρενο και το keyless  την απαραίτητη ακαμψία για σπορ οδήγηση.  Όλα
        σύστημα εκκίνησης. Ο πρωτότυπος πίνακας οργά- τα μηχανικά μέρη έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη
        νων αποτελείται από 3 ψηφιακές οθόνες με όμορ- μέγιστη αντοχή και το ελάχιστο βάρος. Στον τομέα
        φο σχεδιασμό. Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και  της ανάρτησης,  το εμπρός μέρος εξοπλίζεται με
        το σύστημα διασύνδεσης noodoe, που μέσω ειδι- ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιο-
        κής εφαρμογής για smartphone δίνει πρόσβαση  στών και πίσω τοποθετήθηκε ένα οριζόντιο αμορ-

        σε διάφορες λειτουργίες.                             τισέρ με 3 στάδια αυξομείωσης και ένα διαιρούμε-
                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396