Page 384 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 384

Honda Integra 750 ABS DCT
     Mega scooter +400 cc  ρεί την δυνατότητα πατιναρίσματος για να «γλυκά-   Κινητήρας  Τεχνικά xαρακτηριστικά  54/6.250




        νει» η παροχή ισχύος και ο αυτόματος τρόπος που
                                                                                                           745
                                                             Κυβισμός (κ.εκ.)
        συμβαίνει αυτό, είναι κάπως απότομος. Οπότε ίσως
                                                                                                       77 Χ 80
                                                             Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)
        χρειαστεί μικρός χρόνος εξοικείωσης προκειμένου
                                                             Συμπίεση (:1)
                                                                                                          10,7
        να κάνει κάποιος ασκήσεις ακριβείας και ισορρο-
                                                             Ισχύς (ίπποι/σαλ)
        πίας  ανάμεσα  στα  ακινητοποιημένα  αυτοκίνητα.
                                                             Τροφοδοσία
                                                                                                    Ψεκασμός
        Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το DCT λειτουρ-
                                                             Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)
                                                                                                          14,1
        γεί άψογα και δεν υπάρχει περιθώριο για παράπο-      Ροπή (kgm/σαλ)                        6,93/4.750
                                                             Βάρος, πλήρες (κιλά)
                                                                                                           238
        να. Προσαρμόζεται αναλόγως, ενώ υπάρχει και η        Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.)               4, 4
        δυνατότητα της ημιαυτόματης λειτουργίας, όπου ο      Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)                      180
                                                               Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
        οδηγός αλλάζει σχέσεις από τα μπουτόν στο τιμόνι.    Τύπος πλαισίου                Ατσάλινο σωληνωτό
        Υπάρχει διάχυτη μοτοσικλετιστική χροιά στον τρό-     Αναρτήσεις Ε         Τηλ. πιρούνι 41 χλστ.  SDBV
        πο που συμπεριφέρεται στο δρόμο και βασικότε-        Διαδρομή (χλστ.)                              120
        ρη αιτία για αυτό είναι η «αρχιτεκτονική» του και    Αναρτήσεις Π                 Μονό Αμορτισέρ, ΠΕ
                                                                                                           120
                                                             Διαδρομή (χλστ.)
        οι τροχοί των 17 ιντσών. Το νέο πιρούνι καταφέρ-     Φρένα Ε    Δ/320 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες, ABS
        νει να αποσβένει τις κακοτεχνίες στις χαμηλές τα-    Φρένα Π           Δ/240, 1πίστονη δαγκάνα, ABS
        χύτητες, ενώ όταν πιεστεί, τα χαρακτηριστικά του     Τροχοί - Ελαστικά                     120/70-17’’
                                                             Ελαστικό Ε
        αλλάζουν προς το καλύτερο. Με όπλα το πολύ κα-       Ελαστικό Π                            160/60-17’’
        λό πιρούνι και ένα πλαίσιο που κρατάει τα πράγμα-
        τα σε συνοχή, το Integra μπορεί να ακολουθήσει
        έναν αρκετά γρήγορο ρυθμό σε δρόμους με στρο-
        φές. Τα όρια τα θέτει το πίσω αμορτισέρ και τα φρέ-

        να. Ένας ακόμα δίσκος μπροστά θα βελτίωνε την
        κατάσταση, αλλά αναφερόμαστε σε χρήση για την
        οποία δεν έχει σχεδιαστεί. Στο ταξίδι όμως θα σε
        αποζημιώσει. Σταθερότατο, ικανό για να ταξιδεύει
        όλη μέρα με ταχύτητες 140 – 150 χλμ./ώρα ή ακό-
        μα και τέρμα γκάζι, στα 180 χλμ./ώρα.  Ο κινητήρας
        είναι πολύ οικονομικός, καίγοντας σε μικτή χρήση     Λίγος ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα,
        4,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και η προστασία από     δεν μπορεί να χωρέσει κράνος κλειστού τύπου.

        τον αέρα είναι πολύ καλή.
                                                               Η άποψή μας

                                                               Η «σύντηξη» των κατηγοριών που επιχείρησε η Honda
                                                               στο Integra πέτυχε σε γενικές γραμμές, αλλά πρέπει
                                                               πάντα να εξετάζεις και τον ανταγωνισμό. Στην προκει-
                                                               μένη περίπτωση μάλιστα, ο ανταγωνισμός είναι εσω-
                                                               τερικός και ακούει στο όνομα NC750X DCT. Το Integra
                                                               όμως προσφέρει πιο άνετη θέση οδήγησης και καλύ-
                                                               τερη προστασία από τον κορμό και κάτω. Αν λοιπόν
                                                               κάποιος θέλει αυτό το χαρακτηριστικό και σκοπεύει
                                                               να τοποθετήσει άμεσα top box για να ισοφαρίσει σε
        O πληρέστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων                 αποθηκευτικούς χώρους, τότε ναι, το Integra είναι μια
        είναι μερικώς έγχρωμος και προσφέρει κάποιες           πολύ δελεαστική πρόταση!
        δυνατότητες παραμετροποίησης.
                                                 Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389