Page 371 - scooter mototriti 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 371

BMW C650GT


          Σχεδίαση - Ποιότητα
          Tο C 650 GT εντυπωσιάζει με τον όγκο του και
        τον αέρα πολυτέλειας που αποπνέει, με τις γραμ-
        μές στην μάσκα και τον προβολέα να θυμίζουν με-
        γάλες touring μοτοσικλέτες της BMW. Η ποιότητα εί-
        ναι κλασική BMW, δηλαδή βρίσκεται σε πολύ υψηλά

        standard και αυτό ισχύει τόσο για τα υλικά που έχουν
        χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του scooter, όσο
        και για την συναρμογή τους. Το GT ελκύει τα βλέμματα
        και εισπράττει κοπλιμέντα και θαυμασμό σε κάθε του
        πέρασμα.                                             Πλήρης και ευανάγνωστος ο πίνακας οργάνων,
          Άνεση-Εργονομία                                    ταιριάζει γάντι σε ότι αφορά στο ύφος του με τo
          Πρόκειται για ένα από τα πιο άνετα δίτροχα, όχι μό-  C650GT.

        νο στην κατηγορία των scooter, αλλά και των τουριστι-
        κών μοτοσικλετών. Πληθωρική σέλα, χώρος άπλετος,
        χαλαρές γωνίες σε πόδια και χέρια οποιοσδήποτε και
        αν είναι ο σωματότυπός σας. Τα ίδια ισχύουν και για τον
        συνεπιβάτη που έχει δικό του ξεχωριστό θρόνο, μεγά-
        λες χειρολαβές και μεγάλες πλατφόρμες για τα πόδια.
        Οι τεράστιες  πλαστικές επιφάνειες και η εντυπωσια-
        κή ζελατίνα δημιουργούν μια “φυσαλίδα ” μέσα στην
        οποία  ο  οδηγός  παραμένει  εντελώς  ανεπηρέαστος   Στο αριστερό grip, πέραν των κλασσικών
                                                             κουμπιών, υπάρχει και αυτό από το οποίο
        από αέρα, κρύο και βροχή, ενώ είναι εξοπλισμένο με  ελέγχεται η ρύθμιση της ζελατίνας, καθώς και
        θερμαινόμενα grip και ξεχωριστά θερμαινόμενες σέ-    εκείνο με το οποίο εναλλάσσεται το menu στον
        λες οδηγού και συνοδηγού. Κάτω από την σέλα χω-      πίνακα οργάνων.
        ρούν δυο full face κράνη, ενώ έξτρα αποθηκευτικός       Τα C 650 της BMW, υιοθέτησαν μια κατασκευαστι-
        χώρος υπάρχει στα  δύο ντουλαπάκια της ποδιάς, τα  κή δομή πολύ πιο κοντά σε αυτή των μοτοσικλετών με
        οποία όμως δεν κλειδώνουν.                           τον κινητήρα να αποτελεί μέρος του ατσάλινου πλαι-
          Κινητήρας                                          σίου.  Το  στιβαρό,  μονόμπρατσο,  αλουμινένιο  ψαλίδι
          Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει ισχύ 60  που ενσωματώνει και την τελική μετάδοση με αλυσί-
        ίππων στις 7.750 σ.α.λ. και 6,4 kg-m ροπής στις 6.000  δα, η οποία βρίσκεται σε μπάνιο λαδιού. Τα περιφερει-

        σ.α.λ. Είναι εύστροφος, ροπάτος και συνδυάζεται με  ακά του είναι υψηλής ποιότητας με USD πιρούνι διαμέ-
        μια καλά μελετημένη CVT μετάδοση. Οι εκκινήσεις δεν  τρου 40 χιλιοστών και διπλούς δίσκους 270 χιλιοστών
        είναι αυτό που λέμε αστραπιαίες, αλλά ένα τέτοιο όχη- μπροστά, μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο και
        μα δεν είναι για κόντρες από φανάρι σε φανάρι. Μόλις  έναν δίσκο 270 χιλιοστών πίσω.
        όμως ανέβουν λίγο τα χιλιόμετρα, το σύνολο κινητή-     Οδηγώντας
        ρας και μετάδοση, επιταχύνει σβέλτα το scooter, το βά-  Βλέποντας τον όγκο του C 650 GT και γνωρίζοντας
        ρος του οποίου δεν είναι αμελητέο. Φυσικά, από ένα  ότι το βάρος του είναι 261 κιλά, αρχίζεις να αναρωτιέ-
        scooter αυτής της κατηγορίας, δεν θα μπορούσε να  σαι πώς θα τα καταφέρει μέσα στην κίνηση της πόλης.
        λείπει το σύστημα anti spin, που η BMW ονομάζει ΑSC  Με αυτές τις σκέψεις, ανεβαίνεις πάνω στο GT, σηκώ-
        (Automatic Stability Control).                       νεις το stand, που ενεργοποιεί και το χειρόφρενο όταν
          Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα                           είναι κατεβασμένο και ξεκινάς. Είναι πολύ προσεκτικά

                                             Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376